Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Hey Geo,

Wie weet wil ik die van mij aan het einde van het seizoen wel verkopen.
Hoor het wel of er interesse is (PM)

PS : Ik heb de GP er ook onder gehad, de Titanium Arrow set klinkt veel vetter in mijn beleving.

En filmpjes geven niet hetzelfde weer (ligt aan de kwaliteit van het filmpje). Dus probeer niet hetzelfde als RJ te krijgen, daarvoor moet je gewoon in het echt horen.



Prachtig geluid hoor! Het is inderdaad onzinnig om het precies zo te laten klinken als die van RJ. Ik ga nooit zoveel geld uitgeven. Als je alleen al nagaat dat een uitlaat zelf rond de 400 a 600 euro kost, goede demper 300 - 400 euro en dan power commander nog eens 350 euro. Dat is in totaal al tussen de 1200 - 1500 euro(!). Dan kies ik waar voor mijn geld haha.

Daarnaast vraag ik me serieus af of je oren na een lange rit het ook nog zo plezierig vinden. Het produceert veel kabaal en als ik op mijn 60e nog goed wil horen doe ik er allicht wijs aan me niet nu al te beroven van de trilhaartjes.

Wat heb jij voor config (ik ga er vanuit dat jij dat bent in het filmpje en jouw husky).

Fijn weekend allen
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik hou het in gedachten al zou ik eerder een motor net voor het seizoen kopen dan er na maar ik ben zeer zeker geïnteresseerd in je verkoop.

Mocht je zover zijn, geef maar een seintje. Allicht kunnen we het er dan eens over hebben.



Hey Geo,

Wie weet wil ik die van mij aan het einde van het seizoen wel verkopen.
Hoor het wel of er interesse is (PM)

PS : Ik heb de GP er ook onder gehad, de Titanium Arrow set klinkt veel vetter in mijn beleving.

En filmpjes geven niet hetzelfde weer (ligt aan de kwaliteit van het filmpje). Dus probeer niet hetzelfde als RJ te krijgen, daarvoor moet je gewoon in het echt horen.
 
Koop je hem nu, is ook prima :)

Haha, ik hou het in gedachten al zou ik eerder een motor net voor het seizoen kopen dan er na maar ik ben zeer zeker geïnteresseerd in je verkoop.

Mocht je zover zijn, geef maar een seintje. Allicht kunnen we het er dan eens over hebben.
 
Geinig dat er zoveel vraag is naar de Nuda, dat is alleen maar een goed teken vind ik! Helaas voor mij is er dus veel concurrentie en het is ook vrijwel onmogelijk om een 900R te vinden in Nederland. Als iemand hier van zijn 900R af wilt dan heb ik zeker wel interesse ;).

Rij nu een aantal maanden op een RSV1000R Factory als fun-bike naast mn Husq TR650 Terra met het is het 'net' niet voor mij en ik denk dat de Nuda een veel betere all-round fiets is. Daarnaast matched een 900R perfect in de garage naast de TR650 :D.

Importeren zou uitkomst kunnen bieden maar ik heb niet echt de tijd om half Duitsland door te rijden om er 1 op te halen.
 
Laatst bewerkt:
Geinig dat er zoveel vraag is naar de Nuda, dat is alleen maar een goed teken vind ik! Helaas voor mij is er dus veel concurrentie en het is ook vrijwel onmogelijk om een 900R te vinden in Nederland. Als iemand hier van zijn 900R af wilt dan heb ik zeker wel interesse ;).

Rij nu een aantal maanden op een RSV1000R Factory als fun-bike naast mn Husq TR650 Terra met het is het 'net' niet voor mij en ik denk dat de Nuda een veel betere all-round fiets is. Daarnaast matched een 900R perfect in de garage naast de TR650 :D.

Importeren zou uitkomst kunnen bieden maar ik heb niet echt de tijd om half Duitsland door te rijden om er 1 op te halen.

Gelukkie voor jou:
Iedereen verkoopt ze ook vrij vlot weer :X dus houd de ogen open :+

Ik heb de mijne vandaag al weer 5 jaar
(FB attendeerde me er op) :+
 
Ik ken nog iemand die zijn 900R verkoopt.
EDIT: net verkocht aan iemand in Arnhem blijkbaar... €7000 vraagprijs was een koopje !

Voor de liefhebbers, ik heb wat uitlaatspullen over:
Originele R demper en voorbochten + toebehoren, alsook de Leovince set in redelijke staat.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken nog iemand die zijn 900R verkoopt.
EDIT: net verkocht aan iemand in Arnhem blijkbaar... €7000 vraagprijs was een koopje !

Voor de liefhebbers, ik heb wat uitlaatspullen over:
Originele R demper en voorbochten + toebehoren, alsook de Leovince set in redelijke staat.

wtf €7000... ik had hem wel 8000 gegeven als die in nette staat verkeerde.

Ben ook wel geïnteresseerd in de Leovince uitlaat, hoeveel wil je ervoor hebben?
 
Ik ken nog iemand die zijn 900R verkoopt.
EDIT: net verkocht aan iemand in Arnhem blijkbaar... €7000 vraagprijs was een koopje !

Voor de liefhebbers, ik heb wat uitlaatspullen over:
Originele R demper en voorbochten + toebehoren, alsook de Leovince set in redelijke staat.


Goedendag,
Wat heb je van Leovince en wat vraag je er voor?

Mvg. Joep
 
De Nuda was in zeer goede tot perfecte staat.
Nieuwe set banden erbij, bagagetassen,...

PM me maar wat je denkt dat de Leovince pijp waard is.
Had hem gekocht wegens de idioot lange levertermijn van de Remus titanium, maar heb hem nooit gemonteerd.
Zelf tweedehands bekomen, niet in perfecte staat:
- linkpijp roestig (enkel buitenzijde uiteraard)
- klem linkpijp ontbreekt (standaard materiaal, overal verkrijgbaar)
- 2 kleine putjes net voor demper
- dbkiller beetje geplooid bovenaan
- carbon is mat, dus op te kuisen

Verder prima staat, met linkpijp, hitteschild, veren, ophangbeugel en demper uiteraard.
Foto's zet ik er vanavond bij.
 
Laatst bewerkt:
Geinig dat er zoveel vraag is naar de Nuda, dat is alleen maar een goed teken vind ik! Helaas voor mij is er dus veel concurrentie en het is ook vrijwel onmogelijk om een 900R te vinden in Nederland. Als iemand hier van zijn 900R af wilt dan heb ik zeker wel interesse ;).

Rij nu een aantal maanden op een RSV1000R Factory als fun-bike naast mn Husq TR650 Terra met het is het 'net' niet voor mij en ik denk dat de Nuda een veel betere all-round fiets is. Daarnaast matched een 900R perfect in de garage naast de TR650 :D.

Importeren zou uitkomst kunnen bieden maar ik heb niet echt de tijd om half Duitsland door te rijden om er 1 op te halen.
Echt he!

Beter komt KTM zo snel als mogelijk met een soortgelijke bike!!
 
De Nuda was in zeer goede tot perfecte staat.
Nieuwe set banden erbij, bagagetassen,...

PM me maar wat je denkt dat de Leovince pijp waard is.
Had hem gekocht wegens de idioot lange levertermijn van de Remus titanium, maar heb hem nooit gemonteerd.
Zelf tweedehands bekomen, niet in perfecte staat:
- linkpijp roestig (enkel buitenzijde uiteraard)
- klem linkpijp ontbreekt (standaard materiaal, overal verkrijgbaar)
- 2 kleine putjes net voor demper
- dbkiller beetje geplooid bovenaan
- carbon is mat, dus op te kuisen

Verder prima staat, met linkpijp, hitteschild, veren, ophangbeugel en demper uiteraard.
Foto's zet ik er vanavond bij.

Pff... Ik had die maat van je wel 9000 euro gegeven voor zn 900R. Dat ben ik nu ook kwijt met er 1 importeren uit Belgie met 30k op de teller. Wel in nette staat daar niet van. Heb je een PM gestuurd met betrekking tot de demper die je nog hebt ;).
 
Ben op zoek naar nuda900r iemand die er 1 verkoopt ? Of weet waar ik er 1 kan vinden?
Jammer genoeg zag ik de advertentie op marktplaats ook maar was niet snel genoeg met reageren :(.

Wie o wie kan me helpen!
PS. Super jaloers op de personen die er al 1 hebben ! Veel rijdplezier iedereen!
 
Vanwege een verhuizing gaat mijn Nuda 900 R ABS wellicht in de verkoop.

Reeds circa 12.000 km op de klok. Over 2 weken ga ik nog wel naar de Nuda meeting in Duitsland en vervolgens door de Alpen rijden.

Bij interesse, graag reageren via een PM!

Hieronder enkele aftermarket onderdelen op de motor:
  • Leovince uitlaat
  • Comfort seat
  • Puig windscherm
  • R&G Tail Tidy
  • GSG Mototechnik Sliders
  • K&N Airfilter
  • Bashplate/Engine Guard
 
Laatst bewerkt:
Vanwege een verhuizing gaat mijn Nuda 900 R ABS wellicht in de verkoop.

Reeds circa 12.000 km op de klok. Over 2 weken ga ik nog wel naar de Nuda meeting in Duitsland en vervolgens door de Alpen rijden.

Bij interesse, graag reageren via een PM!

Hieronder enkele aftermarket onderdelen op de motor:
  • Leovince uitlaat
  • Comfort seat
  • Puig windscherm
  • R&G Tail Tidy
  • GSG Mototechnik Sliders
  • K&N Airfilter
  • Bashplate/Engine Guard

Dibs! Als Tanvo en ik eruit komen betreffende de overname van zijn Nuda dan staat mijn huidige Nuda 900R ABS met 30k op de teller ook te koop!
 
Hey hey, als ik de Nuda vind die aan al mijn eisen voldoet dan laat ik haar nooit meer los en verwen ik haar gelijk met een berg accessoires die al in de bestelling staat ;).

Weet iemand trouwens waar men aan special parts kan komen voor de Nuda? Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen:

- 8000H7853 CNC Foot-Rest Kit
- 8000H7854 CNC Brake And Clutch Lever
- 8000H7785 Tank Bag Kit

Ik kan ze namelijk met uitgebreid zoeken nergens online meer vinden. Wellicht dat iemand ze nog tweedehands heeft liggen?
 
Laatst bewerkt:
Veel succes met de eerste 2, zijn zelden te koop. (CNC foot rests heb ik net een setje van verkocht)
De tank bag vind je vaker, 2de hands én nieuw voor een prikje. Succes !
 
Hey Nudisten,

Sinds kort eignaar van een Prachtige Nuda 900 zelf geimporteerd uit duitsland
13k op de teller remus uitlaat,skid plate en korte kenteken.
Nu nog ff snel laten keuren en bpm gedoe dan klaar voor de roads !

Ondertussen lekker poetsen en extra parts bestellen :P

Heb nog een korte vraag waar kan ik et beste de onderhoud laten doen? (omgeving Amsterdam)
 
Terug
Bovenaan Onderaan