Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Stond een mooi stukje in de Motor Magazine over Marcel,maar even gekocht,was wel benieuwd. :}
 
Er zijn er die op een ander forum dat ik bezoek Tapatalk gebruiken, mede vanwege het makkelijk foto's uploaden vanaf hun telefoon.
Ik weet niet of dat hier ook werkt en heb er geen ervaring mee maar misschien is het iets
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tapatalk zou prettig zijn maar dat zal MF zelf moeten regelen. Ik weet dat je 1 foto rechtstreeks kan doen door eerst op "bekijk bericht te klikken" en daar een stukje onder staat dan foto toevoegen.

Onder de smiley's.
 
Laatst bewerkt:
Zeker vervelend dat je niet rechtstreeks via de iphone hier pics kan plaatsen op mf.😬
 
Als de Harley klaar is zal ik het even laten zien hoe het kan.

Het uitleggen via internet is omslachtig.
 
www.postimage.org gebruik ik persoonlijk, niet eens een account nodig. Heb ik zelf wel aangemaakt zodat je ze later zelf nog kan gebruiken/sorteren maar is dus niet noodzakelijk. Ze hebben helaas geen app maar als je gewoon op de telefoon naar die site toegaat, foto upload vanaf de telefoon en de hotlink plaatst ben je klaar :)
 
Laatst bewerkt:
Veel te omslachtig,faceboek/mp kun je ook rechtstreeks foto van de iphone plaatsen,moet hier toch ook kunnen😇
 
Als je het echt graag wilt zul je je toch tot anderen moeten wenden denk ik ipv dit topic :+ O-)
(genoemde sites zijn ook nogal wat andere schaal trouwens)
 
Laatst bewerkt:
full
 
Ik neem aan dat het over het plaatsen van foto’s vanaf de iPhone gaat ? Zou je dat met ons willen delen ? Lijkt mij ook wel handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan