Honda CB1300 Superfour

Da's inderdaad mijn ex ja! Alleen lijkt het dat ie nu op 17" wielen staat. En het nodige aan andere spiegels en knippers.
Kan die mijlenstand van 22.000 kloppen? :? Kan niet zien of het 17" wielen zijn, jij had er toch al zwarte velgen in zitten? Lijken mij de originele.

Er zit ene Maarten op te bieden maar dat ben ik niet. :N
 
staat zo'n ding standaard niet op 17" wielen dan?


Op 18"inderdaad.
Als ik niet lieg op 180/55R18 en 120/70R18. Hetzelfde als de 1300 alleen een duim groter.

Ik kan me heugen dat banden toen wat moeilijk aan te komen waren. Het werden toen (tegen mijn zin) Bridgestones. Want ik had er een nieuwe set om gedraaid.
 
De originele bandenmaat van een CB1000 is 170/60R18 achter maar velen monteerden voor de looks een 180/55 die strikt genomen een maatje te breed is voor de velg. Op dit moment is er (veel) meer keuze in 160 want die maat is in 18" veelvuldig gebruikt op BMW's uit die tijd. Vond hem persoonlijk ook iets beter sturen met een 160 maar dat zal tussen de oren zitten.
 
Hier ook maar weer ff posten dan...

full
 
zo, de cb staat weer gepoetst en al in de garage.
in 15 dagen een dikke 6000km op het klokje erbij gezet. (Montenegro en terug, nagenoeg alles binnendoor)

nu heeft de cb weer even rust, en over een klein 2 maanden ong 2weken naar de vogezen met de moto morini:)
 
zo, de cb staat weer gepoetst en al in de garage. in 15 dagen een dikke 6000km op het klokje erbij gezet. (Montenegro en terug, nagenoeg alles binnendoor) nu heeft de cb weer even rust, en over een klein 2 maanden ong 2weken naar de vogezen met de moto morini:)
Dus hij bevalt wel begrijp ik? :]
 
Ik ga m'n CB1300 inruilen en heb daardoor wat spulletjes liggen.

- Luchtfilter plaat (gemaakt door forumlid Dickcb): 1 2 - 10e
- K&N luchtfilter: 1 - 20e
- Bagagerek Givi Monokey + montagebeugels: 1 2 3 - 30e
- Dark smoke knipperlichtkapjes + oranje lampjes (schuifschade op 1 kapje): 1 2 - 10e
- Active Fender Eliminator: 1 2 - 50e
- Akrapovic demper met schuifschade. Titanium slip-on model, met DB-killer en E-keur: 1 - 100e
- Ventilator (gebruikt, mist alleen een moertje): 1 2 - 10e
- Radiator (nieuw, uit China): 1 - 30e
- Korte aluminium hendels zwart met titanium accenten (remhendel met schuifschade): 1 - 5e

Stuur even een berichtje bij interesse.
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waar ik aan een brede paddockstand kan komen voor mijn CB1300 van 2004?

Tot zover zijn ze overal te smal en past de achterbrug dus niet tussen de paddockstand.
 
Hoi hoi.
Wellicht kan ik je helpen.
Heb nog een hele goede paddockstand staan die wellicht zal passen.
Je mag me een pb sturen indien je interesse hebt.
Vr Gr
 
Laatst bewerkt:
Ik zat te denken om in het stuur deze stuureindjes te plaatsen,

Highsider stuuruiteinden Organic, zwart, paar kopen | Louis motor & vrije tijd

met daarop stuureindspiegels.
Maar ik kom er net achter dat mijn huidige stuureindjes met een schroef in het originele stuur wordt gedraaid. Dus geen rubber wat uitzet bij aandraaien. Er zit dus iets 'vast' in mijn stuureinden.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en ik vraag me dan meteen af wat de reden is dat dit zo gedaan is en of dit makkelijk te verwijderen is?
 
Ik zat te denken om in het stuur deze stuureindjes te plaatsen,

Highsider stuuruiteinden Organic, zwart, paar kopen | Louis motor & vrije tijd

met daarop stuureindspiegels.
Maar ik kom er net achter dat mijn huidige stuureindjes met een schroef in het originele stuur wordt gedraaid. Dus geen rubber wat uitzet bij aandraaien. Er zit dus iets 'vast' in mijn stuureinden.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en ik vraag me dan meteen af wat de reden is dat dit zo gedaan is en of dit makkelijk te verwijderen is?
Niet de hele bout uit je stuur-eind draaien maar gewoon een beetje los, licht tikje op je stuur-eind om de klembus in je stuur te lossen en dan de hele boel er gewoon uit trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan