Vespa GTS300 Super Verde Metallic van DutchWesp

Afgelopen zaterdag m'n GTS opgehaald...

Heerlijk stukkie gereden in 2 dagen tijd, nog ff langs vrienden geweest in haarlemmermeer
heerlijk kleurtje hoor! ben er blij mee!









Klein filmpje van afgelopen zaterdag:

Gr.JimSon
 
inmiddels alweer de 1ste 500km's op me GTS gereden en bevalt me uitstekend. morge grootste gedeelte van het chroomwerk glans zwart spuiten.. en dan een keertje afspraak maken om me carterkap en hitteschild te coaten. ik zal wat foto's maken ervan morgen.

Gr.JimSon
 

alles ook in de blanke lak van Motip.

Ohja en me Alarm is binnen , morge ook maar monteren samen met de GPS module...
ken 'm niet goed genoeg beveiligen.

Gr.Jimson
 
Vandaag vroeg begonnen met het demonteren van me vespa, daarna alles geschuurd / geprimerd en gelakt in hoogglans zwart.

Moet alleen nog me hitteschild en marterkap naar de coater brengen aangezien die 2 onderdelen best warm worden. Vinnetje voor weet ik nog niet wat ik ermee ga doen. Remhendels wil ik vervangen voor Zelioni dus ook niet gespoten.

Voor nu ziet ze er zo uit:








Twijfel ook of ik er een akra onder wil ja/nee ? weet niet hoe het kwa geluid is op de snelweg wil me er niet aan gaan irriteren. Hoe bevalt dit bij jullie?

Gr.JimSon
 
Gave kleur!

Zelf vind ik een open uitlaat op een scooter niet zo, maar dat is persoonlijk.

Heb je wel eens met open uitlaat gereden? Op de motor heb ik jaren met volledig open Akra gereden, dat was een v twin blok. Het geluid gaat naar achteren he, daar heb ik zelf nooit last van gehad op de snelweg.
 
dankjewel, nee nog nooit gereden met een open uitlaat.
wil graag de black editie Akrapovic uitlaat eronder hebben maar wil me niet gaan irriteren aan "herrie"

eigenlijk een keertje op een GTS rijden die akra heeft.
Gr.JimSon
 
Gaat het om een steet legal, eentje met db killer of wil je echt open rijden. Let op dat je met open uitlaat je afstelling van de injectie vaak moet bijstellen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had Akra met aangepaste dB-killer en dat was te doen. Helemaal open op een automaat met variateur is echter ondraaglijk voor jezelf en je buren.
Ik rij op m'n huidige GTS met de standaard uitlaat en dat bevalt me beter. Helaas is de nieuwe groene broertje van de jouwe nog steeds niet binnen ..
 
Nee? jammer zeg! dacht er nog vrijdag aan of je 'm al had... maar nog ff wachten dus.

Gr.JimSon
 
Zal vandaag wat nieuwe foto's maken heb de laatste onderdelen nu ook in glans zwart erop zitten...

Wat is er allemaal glans zwart geworden:

* Windscherm stangen en dopjes
* Stuurgewichten
* Tellerrand
* Spiegels
* Remhendels
* Zij-strippen
* Voetsteunen
* Rooster in neuskap
* Vinnetje spatbord
* Carterkap
* Hitteschild
* Achterlicht rand
* Achterdrager
* Vespa logo van Carterkap
* Vespa kap van schommelarm

Voor als jullie je afvragen waarom m'n handvatten nog chrome zijn, deze worden vervangen voor glans zwarte Zelioni handvatten. Zijn onderweg, volgens UPS maandag geleverd.

Klein wensenlijst nog:
* Akrapovic black edition uitlaat
* GTS zadel met Suede ( van de mat gele en grijze model 2017)
* Alle logo's smoken / black chrome

Gr.JimSon
 
Hahaha heb eigenlijk nog geen tijd gehad ervoor. Heb wel een paar foto's die ik in de garage genomen heb maar niet dat ik ermee weg ben geweest. Morge ga ik ff rijden ermee.

Voor nu moeten jullie het met deze foto's doen:





Zal morge nieuwe betere fotos maken. Achter klaprek ook vervangen voor het orginele exemplaar.

Gr. JimSon
 
Laatst bewerkt:
Ohja, er komt ook een custom wrap / Sticker op de zij-skirts en neuskap...

komt hopelijk binnen 2 weken erop, moet nog geprint worden.
Gr.JimSon
 
Terug
Bovenaan Onderaan