BMW F800 S/ST/GS/R/GT topic deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
links rechts, boven onder?

zeker weten dat het koffertje juist op de drager zit aan de onderzijde? Dat ie goed in de uitsparing valt?

Aan de binnenzijde, als je simpelweg de koffer opent, zitten 2 torx 30 schroeven naast elkaar, als je die een paar slagen losdraait kan je aan de achterzijde van de koffer, aan de wielzijde zegmaar, de steun waar je koffer mee aan het rekje gehaakt wordt omhoog en omlaag verplaatsen. Hiermee kan je nog wat afregelen.

Zorg echter wel dat de koffer in gemonteerde toestand strak vast zit. Als ie te los zit gaat ie klapperen en heb je kans op brokken.
 
euL4DYJ.jpg
 
Koffers van een GT en R zijn uitwisselbaar, ik heb even de harde koffers van een GT op mijn R gehad.

Alleen de rechter koffer is uitwisselbaar tussen S/ST, GT en R.

De linker koffer van een S/ST past niet op een R of GT, ik heb dit helaas zelf ook moeten ondervinden ;(. komt de door plaats van de uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Nou weeknend proberen en de dealer wist het ook niet maar de linker koffer van een 800s/st past zoals hierboven al gezegd inderdaad niet op een f800r

Ik had echt wel gedacht dat meneer bmw dat allemaal hetzelfde had gehouden in de productielijn

Dus als iemand nog een setje sportkoffers met sleutel wil, ze gaan weer in der verkoop
 
Nou weeknend proberen en de dealer wist het ook niet maar de linker koffer van een 800s/st past zoals hierboven al gezegd inderdaad niet op een f800r

Ik had echt wel gedacht dat meneer bmw dat allemaal hetzelfde had gehouden in de productielijn

Dus als iemand nog een setje sportkoffers met sleutel wil, ze gaan weer in der verkoop
Wat ga je ervoor vragen?
 
Na alle twijfels over de levensduur van de Gt Ik ben deze week de 100000 gepasseerd zonder problemen. Olieverbruik is nihil. :t
Verwacht nog zeker km stand te verdubbelen.
 
Na alle twijfels over de levensduur van de Gt Ik ben deze week de 100000 gepasseerd zonder problemen. Olieverbruik is nihil. :t
Verwacht nog zeker km stand te verdubbelen.

:t

Ik heb deze morgen na 11 maanden ook klein mijlpaaltje bereikt. Op naar de 100k!

28hzaxc.jpg
 
Heel wat woonwerk, het is 45 kilometer enkele rit dus dat loopt op. Zit rond de 25k per jaar, dit jaar wat minder door gezinsuitbreiding en dus even minder weekends en reisjes.
 
Nou weeknend proberen en de dealer wist het ook niet maar de linker koffer van een 800s/st past zoals hierboven al gezegd inderdaad niet op een f800r

Ik had echt wel gedacht dat meneer bmw dat allemaal hetzelfde had gehouden in de productielijn

Dus als iemand nog een setje sportkoffers met sleutel wil, ze gaan weer in der verkoop

Heb je ze nog?
Dan wil ik ze wel hebben.
 
Zo, €200,= lichter -O- maar wel twee nieuwe spiegels op de f800st. Ze waaien niet naar binnen en staan 3 cm meer naar buiten. Ik kan nu meer zien dan mijn handen *O*
 
Ik rijd nu een Yamaha Diversion, maar wil ergens volgend voorjaar stiekem wel een F800S/ST, maar aangezien ik vrij korte pootjes heb ben ik benieuwd op welke zithoogte ik de F800S/ST in moet schatten. Is die hoog en smal, of eerder wat lager, maar met een breed zadel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rijd nu een Yamaha Diversion, maar wil ergens volgend voorjaar stiekem wel een F800S/ST, maar aangezien ik vrij korte pootjes heb ben ik benieuwd op welke zithoogte ik de F800S/ST in moet schatten. Is die hoog en smal, of eerder wat lager, maar met een breed zadel?

Er zijn verschillende zadels beschikbaar.
Maar de basis is dat de zitting redelijk smal is op de juiste plek
 
En kosten die zadels dan net als de genoemde spiegels een klein vermogen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan