Hét MF Motorweekend 2018

...
Afspraken

[*]Zorg dat je motor in orde is: in een weekend (nood)onderhoud regelen gaat niet werken. Liever een beurtje van tevoren, zorg voor goede remmen: we gaan immers wel de bergen in. Twijfel niet over je banden: monteer gewoon nieuwe. Als je huidige banden nog redelijk of zelfs goed zijn kun je die altijd bij thuiskomst nog terugleggen en in Nederland oprijden. Zorg dat je geschikte banden monteert; met circuitbanden ga je het niet uitrijden bijvoorbeeld. Rammelt er wat, twijfel je over een olielekkage of je elektra; laat het fiksen! Echt, geloof me; als je ver van huis met panne staat, ook nog in een weekend, dan word je daar niet blij van en de andere rijders ook niet want omdat we in groepjes rijden en niemand laten stikken betekent stilvallen dat iedereen stil staat..
...

Oh ja, en zorg dat je een rode reflector achterop hebt, dat scheelt boetes :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist ook mijn bijdrage (€ 120,=) betaald voor het MF weekend.

DE BOEKINGEN GAAN AL SNEL EN ZE HEBBEN 'SLECHTS' VOOR 50 PRSONEN PLAATS.
(30% Zit nu al vol!!!).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gevonden. Zal me nog niet op OVB laten plaatsen daar het kan zijn dat ik volgend jaar mogelijk voor lange tijd weg ben.
Daarnaast heb ik me ook laten vangen dat volgend jaar in het weekend zal mogen coachen, maar dat hoeft niet elk weekend te zijn.
TBC...
 
:/
moet die nog specifiek ergens zitten of is onder achterlicht voldoende?


oh ja en betaald O-)

Aan de achterzijde is voldoende, maakt niet zoveel uit waar ze dan zitten als ik de http://mirrer.nl/wp-content/uploads/2011/02/voertuig-eisen-motorfiets.pdf (RDW documentatie) er op nalees. Daar staat alleen dit: "Eén of twee niet-driehoekige retroreflectoren", en dan erachter nog een vinkje bij "rood"
 
Terug
Bovenaan Onderaan