Honda CB Seven Fifty rijders (deel 4)

Vandaag de SF verfraaid met wat chroom strips ....staat erg chique vind ik zelf :]
full
 
Besloten om de Cb te houden...
Besloten om hem dan wel in propere staat terug te brengen...
Dus besloten om met mijn boerenverstand alles te demonteren... om dan frame ed te laten zandstralen en poedercoaten... blok laten te herspuiten en carbs te reinigen...

komt snor hopelijk :)

ondertussen ontdekt dat de uitlaat echt lek is (meerdere bochten doorgeroest, collector doorgeroest...


day-1.jpg
 
zeer proper die chrome strips, maar voor mij is dat geen voorbeeld ;-)
mocht mijn vrouw niet principieel neen zeggen, dan zou de sevenfifty eerder iets cafe-racer-achtig worden ;)
 
Hallo,

Iemand die een idee heeft voor een compacte lithium batterij voor de SF? Ik zou ze willen plat monteren, vandaar lithium...
 
Hey allemaal, eerste post hier. Ik rijd al een paar maanden rond op mijn eerste motor, een blauwe '94 SevenFifty. Genieten, maar ik ben op zoek naar een originele blauwe tank! Is er hier iemand die mij verder kan helpen?
 
Hallo,

Iemand die een idee heeft voor een compacte lithium batterij voor de SF? Ik zou ze willen plat monteren, vandaar lithium...

Als je hem toch al op een andere plek legt dan hij origineel zit dan hoef je je toch niet te houden aan de originele inbouwmaten? Als je de originele capaciteit aanhoudt dan zal het niet uitmaken welke vorm deze heeft. Aangezien de SF meestal wel een makkelijker starter is kun je misschien een "iets" te lichte accu zetten en er mee weg komen.

db
 
Als je hem toch al op een andere plek legt dan hij origineel zit dan hoef je je toch niet te houden aan de originele inbouwmaten? Als je de originele capaciteit aanhoudt dan zal het niet uitmaken welke vorm deze heeft. Aangezien de SF meestal wel een makkelijker starter is kun je misschien een "iets" te lichte accu zetten en er mee weg komen.

db

Hey,

De batterij gaat waarschijnlijk op de achterbrug komen, tussen scharnierpunt en de band...