Toerseizoen afsluitingsweekend 2017

Waarschijnlijk kom ik op zaterdag ook wel weer even aanwaaien met de auto.... Is er meteen weer een boodschappenautootje voor de BBQ benodigdheden :P
 
Hé krijg nou wat! Ik heb de laatste jaren gehad dat in hetzelfde weekend een familie weekendje heb, maar dit jaar is dat een week later. Lijkt mij leuk om weer eens aan het haken in Luxemburg met een tweewieler :]
 
Zo eentje ... zo staat ie in het versys topic iig
190fa28e7400d696d49c28b1e61a1484
 
Ha luitjes,

Fred PMde me; als jullie het goed vinden pleur ik mijn tent graag weg in Vianden, maar wel op voorwaarde dat de organisatie het goed vind, want ik was geen onderdeel van het afgelopen jaar (en de jaren ervoor).

Onder voorbehoud overigens, want moet mijn agenda naast die van collega's leggen. Ik ben over een week weg op vakantie, daarna komt een groot grijs gebied (hoi Fred! ;)) in mijn agenda.

:W Kingcoder
:W Bochtenkoning
:W Scammie
:W Fred
 
Laatst bewerkt:
Hoi Joris, het zou heel leuk zijn je na 'enkele jaren' opnieuw te verwelkomen!

Volgens mij ken je nog wel meer mensen: Wilma, vrouw van Kingcoder, die tegenwoordig Kongcoder heet), Floris, Aad, Leo, René (Clown)?

Ik zat je net een PM te sturen, maar je hebt inmiddels hier ook al gereageerd.
 
Ha luitjes,

Fred PMde me; als jullie het goed vinden pleur ik mijn tent graag weg in Vianden, maar wel op voorwaarde dat de organisatie het goed vind, want ik was geen onderdeel van het afgelopen jaar (en de jaren ervoor).

Onder voorbehoud overigens, want moet mijn agenda naast die van collega's leggen. Ik ben over een week weg op vakantie, daarna komt een groot grijs gebied (hoi Fred! ;)) in mijn agenda.

:W Kingcoder
:W Bochtenkoning
:W Scammie
:W Fred

Heeej Joris! Long time no see! Natuurlijk ben jij van harte welkom!


Overigens is wat mij betreft IEDEREEN welkom. Gezellig, the more the merrier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan