MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W

Ondertussen al weer een weekje in het nieuwe huis en druk met klussen dus motorrijden komt er nog niet van.
 
moet je veel doen?


We kamperen nu op de tussen verdieping en dan gaan we beneden en de zolder verbouwen. De keuken komt over 7 weken en voor die tijd gaat er nog vloerverwarming in en wat wanden en deuren verplaatsen. Op zolder komt dan onze slaapkamer en een washok. Ter vervanging van de CV ben ik nog aan het kijken voor een (lucht/water) warmtepomp met zonnepanelen en voor de sfeer/extra verwarming een pelletkachel.

Dat is het wel een beetje voor de komende tijd. En dan weer even sparen voor een nieuwe badkamer, nieuwe berging met veranda in de tuin en de tuin zelf en ga zo maar door.

Dus uh ja, nog veel te doen.
 
Laatst bewerkt:
Honbah toegevoegd aan de OP :Y
full
 
Nieuwe sjees opgehaald in 's Graveland.

Mooi zwart is niet lelijk. En ondanks dat het deze keer geen Zweed is, rijdt het best prettig, zo'n Scenic.

*D
 
Spel hier op het MF :)

ok ok.. ik heb het even opgezocht.. wat valt er mee te winnen? Ik weet al precies waar dat ding ligt nl. :+

*edit* ding is al gevonden blijkbaar.. was overduidelijk op de foto's te zien aan de Erfgooiersstraat langs het Westerheide stuk *D
 
Laatst bewerkt:
ok ok.. ik heb het even opgezocht.. wat valt er mee te winnen? Ik weet al precies waar dat ding ligt nl. :+

*edit* ding is al gevonden blijkbaar.. was overduidelijk op de foto's te zien aan de Erfgooiersstraat langs het Westerheide stuk *D
Eer, vooral dat :')
Ik wilde hem eerst ergens op de dagcampingrichting Laren verstoppen, maar vond zo gauw geen goede plek waar de bezoekers op dat moment van af zouden blijven. Volgende keer beter :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan