Toon van Hoek

subtoon

no substitute for cubic inches
Donateur
15 mei 2015
2.162
996
Gilze
Zaterdag ga ik naar een BMW R100RT kijken als het iets is koop ik hem en zoek ik een bak om aan te bouwen en er iets leuks van te maken.
laat jullie adviezen maar los voor wat er mooi naast past en betaalbaar is.
 
Succes en veel plezier met de zoektocht en de aanbouw
Gewoon een Ural bak misschien
 
Laatst bewerkt:
Watsonian Palma


er staat er een op MP niet ver uit de buurt maar ik vind het wieltje nogal klein,
Lelijk spatbord maar dat kan er af natuurlijk. Zit daar een beetje vering in of wordt dat ombouwen???
 
Ik heb nog een Jupiterbak die je zo aan een R100 BMW kan knopen ;)
heb je daar een foto van en een nette prijs en waar hij in NL staat.
Gr Toon.

mag ook PB
 
Laatst bewerkt:
vandaag opgehaald, loopt en rijd prima.
nu nog een span, maar roblc reageert niet en als ik jupiter google zie ik een rijtje bakken waarvan ik het model wel zie zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht wel af, geen haast, nog opdrachten zat.
 
Weet iemand hier misschien waar ik nog een werkplaatshandboek voor de R100RT kan vinden, ik heb al via de zoekfunctie geprobeerd maar dan kom ik aanbiedingen tegen van 2006 tot 2008 die zijn natuurlijk al lang weg en de aanbieders misschien overleden, beetje vreemd om daar nog op te reageren.
 
Laatst bewerkt:
Heb een Dnepr bak in prima staat met een Yamaha Thunderace wiel, handgemaakt spatbord en led verlichting, door Erwin gemaakt. Interesse? Staat in Sittard.
 
Interesse altijd.
op advies van dropje even de foto's bekeken
Doe even een prijs in een pb als dat mogelijk is svp
 
Laatst bewerkt:
Klopt allemaal ,was in de Ardennen..was bedoeling met zijspan maar achterwiel gooide roet in eten...
Ik heb al contact met Toon ondertussen 8-)
 
Ik ben donderdag bij de watsonian van MP geweest
Het was een barrel, breuken in het polyester geen plexiglasdeel zonder scheuren, gewoon Gammel en nog de hoofdprijs vragen.
Zaterdag ga ik naar de jupiter van Rob kijken.

Toon.
 
Jammer. 'T zag er op MP toch nog redelijk uit.


EDIT: ik zie net dat de adv. op MP verwijderd is. Heeft ie 'm wellicht toch nog weten te verkopen?
 
Laatst bewerkt:
ik heb al vaak gezien dat de foto's er beter uit zien dan de werkelijkheid daarom snap ik ook niet dat mensen bieden op een foto.
mijn motto: bellen of mailen, afspraak maken en kijken.
bieders op MP zijn vaak verdwenen als je mailt, kom maar halen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan