Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

GsxrEd

Die hard MF'er
25 apr 2017
400
64
Schijndel
4h9IRQS.jpg


Wanneer?
Zondag 17 september 2017, vanaf 10.00 uur verzamelen. Einde tegen 16.00 uur.

Voor wie?
De rit is open gesteld voor MF'ers met een zware allroad, zoals de BMW GS, Honda Transalp, Triumph Tiger, etc. etc. Er is een maximum van 60 inschrijvers. Meldt je tijdig af als je niet mee kan rijden, dan kan de reservebank doorschuiven. De WR's, EXC's en DRZjes zijn hier niet op z'n plek, die kunnen beter een OTR gaan rijden.

Kosten?
Geen, wij betalen natuurlijk niet de benzine en lunch!

Waar?
Brabant. Start en einde: McDonalds Veghel

De insteek
Een gezellige dag,dat is in Brabant niet moeilijk. Het zal in ieder geval een afwisselende route worden die ook voor beginners (mits deze rustig aan doen) te doen is. Noppenbanden zijn dus niet echt nodig, wel is het zo dat het Brabantse land veel langweggetjes heeft die voornamelijk bestaan uit (hard) zand icm gras en/of grind dus kom niet met slicks! :N

Disclaimer
Als er al sprake is van een organisatie, dan accepteert deze geen enkele aansprakelijkheid. Iedereen rijdt op eigen kennis en (on)kunde. Mocht de route fouten bevatten, dan niet bij mij komen, ik doe maar wat.

Een vriendelijk verzoek
De paden die wij gaan rijden zijn nog niet afgesloten voor motoren en dat willen wij graag zo houden. Het verzoek is om je in het bos/buitengebied als gast te gedragen en je snelheid aan te passen aan de omstandigheden. Zet zo nodig even je motor uit als er paarden passeren, hou rekening met loslopende honden en kinderen. Niet onbelangrijk, hou afstand van elkaar!

Naast het startpunt is er een benzinepomp, gebruik deze om jouw tank vol te gooien! De route is circa 200km lang ;)

Voorrijders
Wij hebben meerdere voorrijders nodig. Mensen die weten hoe ze een route of track moeten laden en volgen. Ervaring met voorrijden is dan wel vereist. Geef aub even aan of je wil en kan voorrijden.
In kleinere groepjes kunnen mensen hun eigen tempo rijden en sta je niet te knoeien om alles maar bij elkaar te houden.

De route
De route wordt in de week voorafgaand aan de trip gedeeld met de voorrijders.
Wel is het zo dat Brabant vele, vele, veeeeele zandweggetjes kent en natuurlijk gaan wij deze ook verkennen. ;) Het wordt wel een route die voor iedereen te rijden zal zijn, maar ik wil wel graag vermelden dat er redelijk wat kilometers gemaakt worden op de wegen zoals op onderstaande foto's te zien zijn. (insteek 50% asfalt en 50% onverhard). Voor ervaren allroad rijders zijn zulke paadjes gewoon leuk om op te spelen, maar mocht je nu gaan twijfelen om mee te gaan; niet doen!!! :) Onervaren rijders kunnen mij even een PMtje sturen, voor deze mensen wil ik een aparte beginnersgroep samenstellen ;)

Wie gaan er mee;
GsxrEd bezemwagen
DetoX voorrijder
de patatkoning voorrijder
vloods99
Saco
jos16 voorrijder
norwin
VTRrookie
Rogier3 voorrijder
Wouwer voorrijder
One-Oh-Four
MichielWolthaus
Achilleos
Badgast
ikdus
Bike Ride voorrijder
tdemmer
Kornfed
Salatrel
Kneusteun
Hooski
wolfrider/toerbaard
Aat
KT-emmer
magnamaniac
Sonauto
WillyvD
Monaco
Bowler
KingCoder
Bochtenkoning
Apriliarider
Krijn_jj

Foto's van de rit, het was een leuke opkomst
f6Bb57R.jpg

w6h6GRn.jpg

18RJg9C.jpg


:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
62ZUhfe.jpg

7raWwNt.jpg

QgXILWM.jpg

PJms5dr.jpg

U09aQ5T.jpg

jPJ3SQF.jpg

cSRXHpA.jpg

631ijUj.jpg

8QiV5Sp.jpg

TPj0Exu.jpg

dUcdKYG.jpg

trVJmZu.jpg

wKMwOjE.jpg

dlNMcJz.jpg

19VlnDT.jpg

yi7LZ17.jpg

jXmg24y.jpg

0Q18f5n.jpg

8ZAU7kI.jpg

SbL5eic.jpg

NrrPspz.jpg

KcADhQD.jpg

mZetT5d.jpg

1R9WEbR.jpg

5d5YRy5.jpg

garuD0S.jpg

hdiypzL.jpg

5Lalfxs.jpg

gTpm49I.jpg

YmAejTz.jpg

1eMZtyS.jpg

lf6r1CB.jpg

dFxtja5.jpg

iE4CBf6.jpg

KcGZj1Y.jpg

jDNHPp7.jpg

t95YTDJ.jpg

~https://i.imgur.com/PW3Rma4.jpg~[img]
[img]https://i.imgur.com/mh3hP2o.jpg
q4EIFuT.jpg

9anbqmt.jpg

UIjFK0K.jpg

K6HHKYY.jpg

po2CIdv.jpg

Di7aVKZ.jpg

tOKz8Zq.jpg

G9IFltV.jpg

3l3V3Yh.jpg

YTtGjHc.jpg

NrYjQYY.jpg

m7P4VU1.jpg


Namens de organisatie (die geen organisatie is... O-) ) allemaal heel erg bedankt, ik vond het enorm leuk om de route voor jullie uitgestippeld te hebben en nog leuker; dat jullie van de route genoten hebben! :}

Ik handel het stokje weer over naar iemand anders voor een deeltje III ;) Wordt een soort van IceBucket challenge zo meneer DeToX :P :]
 
Laatst bewerkt:
Hee wat vet! Ik was voor deel 1 net te laat maar bij deze wil ik mij graag aanmelden voor deel 2
Ik rij een Cagiva gran canyon dus dit valt wel onder zware allroad denk ik zo..
Leuk initiatief

Groetjes
 
Goed bezig Edwin. :t

Uiteraard ben ik weer van de partij en nu dan maar op mijn AT. De Kwaak is fantastisch, maar ik rij er niet mee naar Veghel als ik een nieuwe Africa Twin heb staan. :P
17807210_1498632933482853_5944785898731085833_o.jpg
17834923_1498803310132482_3502334850313443876_o.jpg
 
Edit, kut -O- wij kunnen niet op die datum, dagje trailrijden gepland staan met tcn -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik wil me ook opgeven voor de rit.

Zou eventueel voor kunnen rijden (wel nog weinig ervaring all-road met motor, maar veel tracks gereden Off road met quad) en laatste verkenning kunnen doen, kom uit Rosmalen
 
Ik zal vanavond de aanmeldingslijst weer aanpassen! Is een beetje lastig op de telefoon... ;)
 
Zet mij ook maar op de lijst ! Leuk !

Ik sta dan om +-09.00 tot 09.15 bij de BP "De IJssel" in nieuwegein (A2) :
Google Maps

Voor diegene die gezamenlijk die kant op willen.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan