TT Teammanager Competitie

Bagger pot..

Vinales en Rossi geen pole of winst.
Miller eraf, Crutchlow eraf, Bautista eraf..

Op naar LeMans!
 
Super spannende race en voor mij een top uitkomst.

Vinales voorspelt.
Beide Coureurs op het podium. En motor en chassis iedereen in de punten.
 
Pfff wat een race! Geweldig seizoen!

Als ik niet zelf ingehaald wordt schuif ik denk ik wel een plekje op naar boven. B| Alleen Márquez eruit, rest dacht ik heeft allemaal netjes hun best gedaan. :)
 
Laatst bewerkt:
Zou het volgend jaar ook leuk zijn om naast een MotoGP competitie ook een Superbike competitie te hebben.

Ik bedoel, dat lijkt me technisch gezien niet zo heel moeilijk, alles draait al, moeten alleen nieuwe items toegevoegd worden.

Dat wachten vind ik een beetje lastig ;)
 
Je zou het eens aan kunnen dragen bij de organisatie.
Persoonlijk denk ik dat er een stuk minder animo is voor de SBK dan de Gp
 
Ik zou er zelf meteen aan mee doen hoor !
Seizoen begint eerder en loopt langer door , grote zomerstop vangen we wel op met de GP´s ;)

Mogen ze dhr. J. Rea wel 18458907789 miljoen maken trouwens, als je die anders hebt weet je zeker dat je wint :P
 
Ik mag niet klagen met Ducati en Marquez die niet valt in de race :P. Sta nu derde in het algemeen klassement maar de nummer 1 heeft een aardige voorsprong in punten en de nummer 2 heeft enorm veel budget ter beschikking. Maar zien hoe het gaat lopen...
 
Altijd goed toch ?!

Heb de laatste paar races wat minder punten gehaald omdat ik uit principe weiger een repsol Honda coureur te kiezen of dat chassis of motor :(
 
3e algemeen geworden *O*
Nice! Maat van mij 2e :t

Ben zelf 157e algemeen geworden en 5e in MF sub-league, in de zomervakantieperiode vergeten team te updaten en GP Groot-Brittannië en San Marino verkloot :X

Overigens waren de dubbele punten van de TT redelijk doorslaggevend voor het klassement, misschien geen goed idee voor de 2018-versie imo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan