Aprilia RSW250 GP motor

De vorige eigenaar wou dat niet prijsgeven zei de verkoper
 
Ik heb t nog even nagevraagd.
Het frame is in elkaar gelast door een technische man van de Aprilia fabriek.
Het is dus wel een aprilia frame....maar meer een geheim prototype frame dan.
 
Zelfs hans smees kwam aanscheuren bij parc fermé op zn pitbike voordat ik de baan op ging om te kijken of ie t goed had gezien.
 
Zelfs hans smees kwam aanscheuren bij parc fermé op zn pitbike voordat ik de baan op ging om te kijken of ie t goed had gezien.

Hahaha dat geloof ik graag, zei die nog niet van "Ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik even?"......
 
Laatst bewerkt:
Smees rijdt tegenwoordig op deze fiets, RSV1000 met RD500 blok

29-ytcn-lmd-zondag-20172.jpg
 
Of hij er nog werkt, weet ik niet. Hij was wel de man die Aprilia vanaf 1990 leidde naar die mooie frames voor de 250cc productie- en fabrieksracers. Leon vd Heijden (Pennings racing) was één van de eerste klanten.
 
Dat zou best kunnen, dat Golinelli alles maakte op de achtergrond en Cocco zijn naam er bij stond voor de eer. Niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
 
30 juni crt geboekt, hopen dat het dan mooi weer wordt
 
Ging lekker....ik zal vanavond wat filmpjes plaatsen
 
Wat voor rondetijden rij je daar nou mee? En, wat is je eigen coureurs/race-achtergrond?

Verder: gaaf topic en ga zo door!
 
Heerlijk dat geluid !! Mis alleen die geur erbij dus ik kom zeker een keer bij je kijken op assen :)

Nog een tijd kunnen rijden of gewoon lekker aan het afstellen geweest ?
 
Ben idd bezig geweest met afstellen en T computerprogramma te begrijpen.
Dat lukt aardig.
Snelle rondes ben ik nog niet mee bezig geweest, wil eerst flink wat meters maken.
Als ik genoeg vertrouwen heb gooi ik er set nieuwe banden op en ga ik voor wat snellere rondes.
Op mn tz250 heb ik 1.51 als snelste ronde, nu net iets boven de 2 min. Gebleven.
 
Wat voor rondetijden rij je daar nou mee? En, wat is je eigen coureurs/race-achtergrond?

Verder: gaaf topic en ga zo door!
Ik heb niet echt veel race achtergrond.
Aantal wedstrijden msl gereden paar jaar geleden en 3 wedstrijden OW cup 2 jaar geleden met een tz250.
Snelste ronde tijden waren toen 1.59 zandvoort en 1.51 assen.
 
Ben idd bezig geweest met afstellen en T computerprogramma te begrijpen.
Dat lukt aardig.
Snelle rondes ben ik nog niet mee bezig geweest, wil eerst flink wat meters maken.
Als ik genoeg vertrouwen heb gooi ik er set nieuwe banden op en ga ik voor wat snellere rondes.
Op mn tz250 heb ik 1.51 als snelste ronde, nu net iets boven de 2 min. Gebleven.

Begrijpelijk ! Maar ik vind dat nog steeds behoorlijk rap hoor :)

Wanneer knal je weer over assen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan