Hét MF Motorweekend 2018

Lijstje bijgewerkt! Tadaaaaa

pozdravlenija_45_let_muzhchine.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ha! Ik ging afgelopen jaar voor het eerst mee, heb vorig jaar oktober mijn rijbewijs gehaald en had nog nooit in het buitenland gereden. Ik heb super veel geleerd dit weekend, dus daarom ga ik (En mijn man) volgend jaar weer mee!

Gewoon doen :)


nou moet je het je man nog maar even leren dan.... want eehh O-)







grapje Arend _O-
 
:^ kom schat, doe ik het je nog een keer voor... :P }) :+

Mevrouw . . . weet nu hoe het moet, nu Mijnheer nog . . . :)

(Ik wil geen ervaren rijders in de instructiegroep. Komen alleen maar ongelukken van.) :)
(Geintje hoor Arend: het was best gezellig!)
 
Laatst bewerkt:
Ik geef al heel veel jaren wat rij-tips gedurende dit weekend.

Ik zou het leuk vinden als er 1 of 2 mensen bij komen die dat ook willen (én kunnen) doen. Dan kunnen de voorrijders van de instructiegroep ook een (paar) dag(en) in een andere groep meerijden.

Op de heen- en terugreis zijn er vaak wegen die minder bochtig zijn:
# op de heenreis moeten we Nederland uit: wel mooie wegen zoals in 2017 gelijk bij vertrek uit Meddo, maar minder geschikt voor instructies. Ca. 100 km voor de bestemming kon ik instructies gaan geven.
# voor de terugreis geldt dus het omgekeerde. Bovendien is de instructiegroep dan geen instructiegroep meer. Men heeft dan inmiddels ruime rij-ervaring opgebouwd.

DUS GRAAG ENKELE MENSEN ERBIJ DIE OOK INSTRUCTIE KUNNEN/WILLEN GEVEN.


Je kunt je bij mij melden.

(Informatie heb ik op papier beschikbaar:
zowel voor de voorrijders als de volgers).
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W

Ik wil dat best een dagje voor je waarnemen 👍🏼👍🏼


Ik geef al heel veel jaren wat rij-tips gedurende dit weekend.

Ik zou het leuk vinden als er 1 of 2 mensen bij komen die dat ook willen (én kunnen) doen. Dan kunnen de voorrijders van de instructiegroep ook een (paar) dag(en) in een andere groep meerijden.

Op de heen- en terugreis zijn er vaak wegen die minder bochtig zijn:
# op de heenreis moeten we Nederland uit: wel mooie wegen zoals in 2017 gelijk bij vertrek uit Meddo, maar minder geschikt voor instructies. Ca. 100 km voor de bestemming kon ik instructies gaan geven.
# voor de terugreis geldt dus het omgekeerde. Bovendien is de instructiegroep dan geen instructiegroep meer. Men heeft dan inmiddels ruime rij-ervaring opgebouwd.

DUS GRAAG ENKELE MENSEN ERBIJ DIE OOK INSTRUCTIE KUNNEN/WILLEN GEVEN.


Je kunt je bij mij melden.

(Informatie heb ik op papier beschikbaar:
zowel voor de voorrijders als de volgers).
 
Ik geef al heel veel jaren wat rij-tips gedurende dit weekend.

Ik zou het leuk vinden als er 1 of 2 mensen bij komen die dat ook willen (én kunnen) doen. Dan kunnen de voorrijders van de instructiegroep ook een (paar) dag(en) in een andere groep meerijden.

Op de heen- en terugreis zijn er vaak wegen die minder bochtig zijn:
# op de heenreis moeten we Nederland uit: wel mooie wegen zoals in 2017 gelijk bij vertrek uit Meddo, maar minder geschikt voor instructies. Ca. 100 km voor de bestemming kon ik instructies gaan geven.
# voor de terugreis geldt dus het omgekeerde. Bovendien is de instructiegroep dan geen instructiegroep meer. Men heeft dan inmiddels ruime rij-ervaring opgebouwd.

DUS GRAAG ENKELE MENSEN ERBIJ DIE OOK INSTRUCTIE KUNNEN/WILLEN GEVEN.


Je kunt je bij mij melden.

(Informatie heb ik op papier beschikbaar:
zowel voor de voorrijders als de volgers).

Ik wil wel een avondrondje lijnen rijden doen voor de mensen die daar behoefte aan hebben en bochtvoorbereiding (als in gas los i.p.v. remmen), waardoor je met een hogere snelheid door de bocht komt en toch relaxter rijdt...

Overigens, een dergelijk dagje wil ik ook wel een keer buiten het weekend om doen. Bij mij vandaan zit je in hooguit 2 uurtjes in het Sauerland... :]

Heb in het verleden al eens een dame met 2 maanden haar RBW op zak, in 3 dagen van beginner, naar sport/toer gebracht. Met een klein groepje en wat aanleg is dat heel goed te doen..
 
Ik wil wel een avondrondje lijntrekken voor de mensen die daar behoefte aan hebben en bochtvoorbereiding (als in gas los i.p.v. remmen), waardoor je met een hogere snelheid door de bocht komt en toch relaxter rijdt...

Overigens, een dergelijk dagje wil ik ook wel een keer buiten het weekend om doen. Bij mij vandaan zit je in hooguit 2 uurtjes in het Sauerland... :]

Heb in het verleden al eens een dame met 2 maanden haar RBW op zak, in 3 dagen van beginner, naar sport/toer gebracht. Met een klein groepje en wat aanleg is dat heel goed te doen..
Doe je toch al vaker?
 
Just for the record...

Is het het 2018 weekend na precies 8 dagen uitverkocht?? :o

Yep....


al is er nog de mogelijkheid dat mensen voor een kampingplaatsje kiezen boven de groepskamers met stapelbedden. Daarom is de lijst nu opgesplitst.
 
Ik geef al heel veel jaren wat rij-tips gedurende dit weekend.

Ik zou het leuk vinden als er 1 of 2 mensen bij komen die dat ook willen (én kunnen) doen. Dan kunnen de voorrijders van de instructiegroep ook een (paar) dag(en) in een andere groep meerijden.

Op de heen- en terugreis zijn er vaak wegen die minder bochtig zijn:
# op de heenreis moeten we Nederland uit: wel mooie wegen zoals in 2017 gelijk bij vertrek uit Meddo, maar minder geschikt voor instructies. Ca. 100 km voor de bestemming kon ik instructies gaan geven.
# voor de terugreis geldt dus het omgekeerde. Bovendien is de instructiegroep dan geen instructiegroep meer. Men heeft dan inmiddels ruime rij-ervaring opgebouwd.

DUS GRAAG ENKELE MENSEN ERBIJ DIE OOK INSTRUCTIE KUNNEN/WILLEN GEVEN.


Je kunt je bij mij melden.

(Informatie heb ik op papier beschikbaar:
zowel voor de voorrijders als de volgers).

Ik herinner me nog dat je ook al rijtips gaf bij het weekend in Duitsland met de vfr-club. Ik reed toen nog met mijn RVF. Op een banner van de vfr club zag ik daar nog een foto van dit jaar op de motorbeurs in Utrecht. Ik in mn witte raceoverall op mijn best wel mooie RVF. Dat zal nu zo'n tien jaar geleden zijn ?
Als ik je in 2018 kan helpen als voorrijder doe ik dat graag.
 
Yep....


al is er nog de mogelijkheid dat mensen voor een kampingplaatsje kiezen boven de groepskamers met stapelbedden. Daarom is de lijst nu opgesplitst.
wat ik opzich wel overweeg, zo graag lig ik nou ook weer niet op een stapelbed :')
dus als er nog mensen zijn die altijd mee gaan maar nu te laat waren, geef even aan als je toch mee wilt, dan denk ik er serieus aan om mijn motor vol te bouwen met tent, slaapzak en matje, die paar man extra maakt dan ook niks uit, ondanks de enkele zeur in de whatsapp groep.
 
Laatst bewerkt:
wat ik opzich wel overweeg, zo graag lig ik nou ook weer niet op een stapelbed :')
dus als er nog mensen zijn die altijd mee gaan maar nu te laat waren, geef even aan als je toch mee wilt, dan denk ik er serieus aan om mijn motor vol te bouwen met tent, slaapzak en matje, die paar man extra maakt dan ook niks uit, ondanks de enkele zeur in de whatsapp groep.

Die ene die niet snurkt gaat dan in een tentje liggen, :+
 
Zit er sterk aan te denken om ook maar de tent mee te nemen, maar je zal maar het hele weekend regen hebben :?


Ach, het is alleen om te slapen. Eten, feesten, bier zuipen doe je binnen. En er is vast een plekje binnen waar je je pak kan drogen. :P
 
Zit er sterk aan te denken om ook maar de tent mee te nemen, maar je zal maar het hele weekend regen hebben :?


stel dat we iemand zo gek krijgen om bagage mee te nemen dan overweeg ik mijn tent daarmee mee te geven want ik denk dat ik ook liever in een tent zit. Ook bij regen, want je pak kan vast ergens binnen hangen.

idee; kunnen de Bosjes, die toch met die dikke pickup gaan, niet wat extra meenemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan