MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie zocht er laatst routes van ierland?
gisteravond alles herberekend voor ouders dus heb er wel wat voor rondje ierland
 
Ik heb niets liggen dat daar direct langsloopt.
Van hoeveel kilometer zoek je iets?

Hi,

Ik zit zelf even te kijken via Basecamp om oostelijk en zuidelijk in dat gebied ongeveer een rit van ca. 250km per dag te kunnen maken. Nu ben ik zelf nog geheel niet bekend met écht een route uitstippelen via Basecamp, maar wel handig met computers :P en het ziet er niet heel ingewikkeld uit. Echter moeilijk om zonder streetview te zien of de route wel mogelijk is. Vandaar dat ik ook uit ben op bestaande routes.
 
Als BC de lijn trekt, mag je er op rekenen dat ie goed is :Y
Gaat ze nog een poging doen? Of achterop dit keer :+


@ DD: Toos denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Als BC de lijn trekt, mag je er op rekenen dat ie goed is :Y
Gaat ze nog een poging doen? Of achterop dit keer :+


@ DD: Toos denk ik.

:P Inmiddels heeft ze meer ervaring en is de Fazert sinds vorig jaar geheel opgeknapt en zelfs gewrapt in de kleuren van d'r helm.. nou jah, kleuren, zwart en satijnwit
Kortom, we gaan er gewoon voor en dan even wat rustiger aan in het begin
 
full
 
Bocht 3 was dan wel weer een mooie bocht om 'm neer te leggen......als je 'm dan toch neer wilt leggen. :?
 
Zoals ik dacht past 120/150 prima op mijn GSXF, kwestie van proberen... Van Heerdt durfde het niet aan. Soit, neem ik ze niet kwalijk :) Afstand bij de remstang is nog prima (lees: exact hetzelfde als bij de vorige band)
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik dacht past 120/150 prima op mijn GSXF, kwestie van proberen... Van Heerdt durfde het niet aan. Soit, neem ik ze niet kwalijk :) Afstand bij de remstang is nog prima (lees: exact hetzelfde als bij de vorige band)
Omleggen en je weet 't.

Of even Googlen. Dan hadden ze je toch echt een heel stuk beter geholpen ofnie? ;)
 
Ik weet wel wat er mis ging ;)


Te hoge snelheid, geen vertrouwen (logisch) en dus rechtdoor.





Aan jou de taak nu om voor te rijden. Te laten zien wat kan, maar vooral langzaam op te bouwen.
Start maar eens met voorrijden zonder te remmen.
Goed kijken of ze er vertrouwen in krijgt en dan opbouwen naar leuk sturen.

Nog een keer een klapper en ze is er wel klaar mee lijkt me :X
 
Iedere keer dat ik te hard een bocht in ben gegaan hoorde ik de stem van mijn instructeur in mijn hoofd; "kijk waar je naartoe wilt" en als je daar naar luistert ga je niet rechtdoor. :Y
 
Iedere keer dat ik te hard een bocht in ben gegaan hoorde ik de stem van mijn instructeur in mijn hoofd; "kijk waar je naartoe wilt" en als je daar naar luistert ga je niet rechtdoor. :Y

Heel af en toe roep ik ook nog tegen mezelfd als het wat te enthousiast gaat "kijken, kijken, KIJKEN!!".


Kato heb ik uitgezwaaid... onderweg met maat Ronnie Rabbelaar.
Ze doen het rondje dat Mutzz en ik vorig jaar (min of meer) hebben gedaan.
Geen Zwitserland vignet.. maar misschien moeten ze dat omwille van de snelheid toch nog maar gaan halen. Dat saaie stuk tussen Vogezen en Noord Alpen klap je dan in twee uurtjes dicht.
 
Prima weer om op de motor te stappen :Y



Ik moet meer koffie :Z :z :Z
 
99 ;)




niemand toppie pakken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan