#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Ik heb nog een nette Bos carbon highmount over na verkoop van de Viffer. Voor een 800fi zonder kat. Tevens nog een zo goed als nieuwe buddyseat.

Pijp: 150,-
Buddy: 50,-
 
Laatst bewerkt:
Foto
full
 
Vanochtend nog een rode vfr rc36 1994 gezien bij Amphia ziekenhuis breda. Stond net iets meer dan 120.000 op de teller en de rijder zelf was ook echt wel over de 75 jaartjes 👍
 
Welke werkplaatsen kunnen jullie aanraden voor het laten stellen van de kleppen van een VTEC?

Liefst in het midden van het land
 
www.ariemolenaarmotors.nl/categorie/nieuwe-motoren/honda

of

www.goedhartmotoren.nl

of kijk zelf even op de Honda site wie de dealers zijn.
 
Hee jongens hierbij meld ik mij even aan in het VFR topic, heb een paar weken geleden een niet lopende vfr 750 rc36 type 1 op de kop weten te tikken voor 100 euro. Nu is het mijn dagelijkse motor. Het plan is om volgend weekend naar cadzand te gaan en ik heb een givi topkoffer en montageplaat liggen, maar niet de juiste bevestigingsbeugels. Is er hier iemand die die wel heeft waarvan ik ze een weekend mag lenen of kopen? Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Van oud roest naar Blingbling rvs.

best nog veel werk incl afgebroken draadeindjes. :(
full
 
Laatst bewerkt:
Op het VFR forum ook al aangegeven dat deze bij de RDW niet als gestolen staat en is uitgevoerd.
Deze staat dus zeer waarschijnlijk te wachten op de Belgische platen.
 
Hallo beste mensen! Een maat van mij heeft er een motor bij gekocht, en wel een VFR750 uit 1986. Deze motor heeft een zwaar leven gehad, een heel zwaar leven...
Dit is in zoverre niet echt op probleem, omdat deze motor gekocht is als hobbyproject.
Maar nu viel mij een ding op; alle vfr750's die ik zie hebben een zwart blok, maar deze dus niet. Hier zit een rare bruine coating overheen.

Nu is mijn vraag of dit iets speciaals is, een ander type of zoiets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan