Suzuki 250cc verzameling Deel 2

Wat ben je streng Paul '(

je hebt helemaal gelijk :Y :Y

Ja soms moet je dat wel zijn B| ,gelukkig ben je de ontkenningsfase al voorbij,nu nog
er naar handelen. })
Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten,op een gegeven ogenblik stonden er 14
motoren in mijn garage,toen begon de ellende,iedere keer als ik er met 1 wou rijden moest
er of een nieuwe accu in,of de carbs zaten weer eens verstopt,remmen die vast gingen zitten,of lekte benzine door vastzittende vlotternaalden,koste een kapitaal aan verzekeringen.Ik kon ook mijn kont niet meer keren in de garage,en als bonus werd ik
lastig gevallen door de belastingdienst die zich afvroeg hoe het kon dat ik zoveel kentekens
op mijn naam had staan,ze begonnen mij te zien als een katvanger B| :?
Toen was ik het zat ik heb alles verkocht en er 1 gehouden,ik heb mij nog nooit zo
bevrijd gevoeld :Y *O* .De motoren waren verkocht aan liefhebbers die er beter voor konden zorgen,en ik heb op geen 1 verlies geleden en zelfs op verdient.Dus Erik ook voor jou is er nog redding mogelijk. :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er 4 en als het ff kan komt er niks meer bij, tenzij er iets heeeeel leuks langskomt......
 
Ik heb er 4 en als het ff kan komt er niks meer bij, tenzij er iets heeeeel leuks langskomt......
Ja,mooi genoeg,het is leuk als de ruimte heb en monteurs in dienst zoals een Jay Leno.
Dan kan je flink verzamelen,maar als je alles in een beperkte ruimte moet stouwen is de lol er gauw af.En je kan er maar op 1 tegelijk rijden,en met een volle schuur is dat meestal de voorste,en de andere staan stof te happen en krukaskeerringen te verdrogen. :)
En dan heb je nog een begrijpende vrouw nodig,voor veel vrouwen is zoveel motoren een
reden om te vertrekken :( of er staat plotseling een boze neger voor je neus met een cameraploeg,die roept wij zijn van ....help mijn man heeft een hobby :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja,mooi genoeg,het is leuk als de ruimte heb en monteurs in dienst zoals een Jay Leno.
Dan kan je flink verzamelen,maar als je alles in een beperkte ruimte moet stouwen is de lol er gauw af.En je kan er maar op 1 tegelijk rijden,en met een volle schuur is dat meestal de voorste,en de andere staan stof te happen en krukaskeerringen te verdrogen. :)
En dan heb je nog een begrijpende vrouw nodig,voor veel vrouwen is zoveel motoren een
reden om te vertrekken :( of er staat plotseling een boze neger voor je neus met een cameraploeg,die roept wij zijn van ....help mijn man heeft een hobby :Y

_O- _O- :')
 
Zeldzaam bokje gekocht :Y :Y

Kan ik de RG rechtop zetten Paul = meer ruimte :P

full
 
Ja soms moet je dat wel zijn B| ,gelukkig ben je de ontkenningsfase al voorbij,nu nog
er naar handelen. })

Dus Erik ook voor jou is er nog redding mogelijk. :Y ;)
-Slik- ik hoop maar niet dat er genezing aan Erik zal geschieden. 8-) Veel te mooi een dergelijke verzameling. Ik hoop er echt binnenkort weer eens een te zien. Tsja, en dat je er maar op een tegelijk kan tijden is zo, maar een mens moet wel wat te kiezen hebben, nietwaar?
 
-Slik- ik hoop maar niet dat er genezing aan Erik zal geschieden. 8-) Veel te mooi een dergelijke verzameling. Ik hoop er echt binnenkort weer eens een te zien. Tsja, en dat je er maar op een tegelijk kan tijden is zo, maar een mens moet wel wat te kiezen hebben, nietwaar?


dank u :} :}

maar Paul heeft gewoon gelijk
 
dank u :} :}

maar Paul heeft gewoon gelijk

Weet ik. :Y :+
Zo,n verzameling is natuurlijk mooi.maar je moet er wel de ruimte voor hebben.
Aan de andere kant,vaak word een grotere ruimte gebruikt om die ook weer vol
te zetten. :Y iedere motor op deze foto is rijdbaar en verzekerd en in nieuwstaat,een
soort Erik in de extreme uitvoering. ;) .
f509cb555f047c459fb9008f44102c80.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ha Erik ik zag die X7 Gamma's in Practical Sportsbikes en moest gelijk aan jou denken.....

getimage.aspx
 
Laatst bewerkt:
In die staat denk ik niet gelijk aan Erik,er klopt niets aan die motor,X7 is luchtgekoeld. ;)
 
Laatst bewerkt:
Toen was die nog in opbouw, in de laatste Practical Sportsbikes staat een mooi artikel over 3 X7's met RG250 blok, de zeer mooie RD500 Roberts special staat er ook in.

Practical_Sportsbikes_81.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan