Navigatie systeem voor motor, auto EN voor de fiets

Sverheijen89

Rookie
19 jun 2017
2
0
Sevenum
Beste forum leden,

Ik heb nu een maandje een motor in bezit, en wil graag een navigatie systeem.
Ook ik schrik erg van de prijs van deze navigatie systemen.
Mede door de hoge prijs zou ik deze ook graag gebruiken op mijn wielrenfiets.

Heeft iemand ervaring met een situatie als deze?

Sil
 
Ik heb er geen ervaring mee maar dit is wat ik kan bedenken voor jouw situatie:

Wat je kunt doen is een RAM mount kopen voor je telefoon die op je motor past en eentje voor je op je fiets een universele goedkope houder voor in de auto. Start Google Maps op en je hebt navigatie.

Voor in de regen? Waterdicht hoesje.

Andere navigatie software? Sygic kun je gebruiken. Is nu tot 3 juli aardig goedkoop te krijgen. E-shop - GPS Navigation - Pricing for Android | Sygic
Dat is €27 voor een Lifetime Wereld + Traffic Android licentie.

Andere gratis software? Waze.
 
Laatst bewerkt:
Beste forum leden,

Ik heb nu een maandje een motor in bezit, en wil graag een navigatie systeem.
Ook ik schrik erg van de prijs van deze navigatie systemen.
Mede door de hoge prijs zou ik deze ook graag gebruiken op mijn wielrenfiets.

Heeft iemand ervaring met een situatie als deze?

Sil
Volgens mij heeft garmin een lijn die deze combinatie bied in ieder geval lopen fietsen.
De zumo die ik heb heeft alleen auto, motor en offroad.


En vergeet niet een nafigatie is in aanschaf misschien duur maar je doet er vaak wel meerdere jaren mee.
Het is niet dat je elk jaar een nieuwe koopt.
 
Laatst bewerkt:
Tweedehandse Garmin of TomTom op MP.....

Ik heb zelf een Zumo (auto en motor) en een eTrex (fiets en wandelen) van Garmin, ben ik gewend en voldoen allerlei super.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je al die opties wel ingeven in de TomTom rider5 .
Auto/motorkronkelroutes, fietsen, lopen.

Ik zal zo wel even kijken.