SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Adventure, leuk!!

Paar dingen die me opvallen!! Als je op een site je motor te koop zet voor een bedrag van 3250 euro, dan is een bod van 3000 toch niet zo slecht? Die marge reken ik zelf namelijk ook altijd erbij. Wil je voor je motor +- 3250 voor vangen, zet dan je VP neer voor 3750 euro neer. Misschien wat minder animo en schrikt het de koopjesjager weg, maar die gene die komen, zijn serieus geïnteresseerd en zal je ongeveer op je vraagprijs uit komen (of de motor moet echt niet dat bedrag waard zijn).

Speurders en MP is 1 pot nat en de mensen die echt opzoek zijn naar een Sv1000 gaan je advertentie echt wel vinden.

Als laatst (ben zelf fotograaf) dus misschien ben ik daar wel wat te kritisch in) maar je foto's zien er eerlijk niet uit... Stop iets meer energie in je fotos (een fatsoenlijke totaaloverzicht van de motor) Haal je motor even uit de tuin(weg van de tuinslang en BBQ) liever geen fotos binnen in het donker, wordt het allemaal te ruizig van , zet hem ergens neer waar je alle ruimte hebt om er om heen te lopen.. Maak paar fotos met je koffer op de buddy, paar fotos als je eraf is en je afdekkapje erop zit , Fotootje van je originele onderdelen etc..

3000 a 3250 euro is een boel geld voor vele en advertenties worden in 1 oogopslag beoordeeld aan de hand van je foto's.... Iets meer energie erin en je trekt sowieso meer mensen aan (zowel positief als negatief)

Zie dit als een paar tips, vooral opbouwend bedoelt !!
 
Laatst bewerkt:
klpt, heb je helemaal gelijk in

O-) O-)

ik was ook een beetje lui daarin, meer ook omdat ik nog niet helemaal overtuigd was van het rijden op een adventure.
Maar, ik ben twee weken geleden 1500km op een MTS1000 weg geweest, en dat speelse....
De SV heeft meer power, vermogen en koppel, en is lichter, je kan er best hard mee de bocht om,
maar blijft toch een sport-tourfiets qua bouw. Iets strakker afgeveerd voor gladde weg.
Met SB stuur prima de bocht om te krijgen in de haarspelden hoor, ik heb met een KTM-SMT meegereden en dat ging best hard.
Maar op een iets grovere weg, wat kleine kuilen, strepen op het asfalt, nattigheid etc.
Dan is zo'n sport-adventure, zeg maar, toch wat speelser en beter beheersbaar.
 
IK snap je helemaal!! Foto's lekker zo laten :D (voordeel voor mij) en als ie over een maand of 1 a 2 nog staat, dan is de kans groot dat ik even je kant op kom!
 
wie was er nog meer op de mfmm?
18401879_10212279873212570_5681647205018792290_o.jpg

was nog 1 sv1000 die redelijk de sokken er in had op de snelweg, maar ik moest tanken. dus moest hem laten gaan. volgens mij was hij wel op de meeting, want zag hem volgens mij in de foto's van de fotograven voorbij komen.
 
deze misschien ?.

was er ook even :]
heb je niet gezien ............. helemaal geen sv meer gezien daar
[afbeelding]

zou best kunnen. jij haalde me op de heenweg op de snelweg in? en toen bleef ik even haken, maar ik moest tanken. mijn motor lijkt ook niet meer echt op een sv dus het is je vergeven ;)
 
Laatst bewerkt:
zou best kunnen. jij haalde me op de heenweg op de snelweg in? en toen bleef ik even haken, maar ik moest tanken. mijn motor lijkt ook niet meer echt op een sv dus het is je vergeven ;)

is me niet opgevallen , heb wel een hoop motoren gezien onderweg.
ben ook nog even door de colonne van BB heen gestoven op heenweg.
heenweg reed ik inderdaad wel een beetje te hard soms O-) ............... zag geen politie.
op de terug weg stonden ze er wel genoeg dus toen maar wat langzamer :Y .
 
@ FastFriend : Als ie weer online staat, zou je me dan Pb willen doen / de fotos naar mij toe willen sturen?
wernerjvb @ "hetemail.com"
 
Hey luitjes. Iemand ervaring met de Clutch Basket modificatie tegen dat ergerlijke getril? Zit er aan te denken om hem uit te laten voeren na dit seizoen, alleen is sleutelen aan de koppeling een ver van mijn bed show om eerlijk te zijn. O-)
 
Ergerlijk getril? Het is een tweecilinder! Trillen hoort er een beetje bij!

Anyway: tijd om me hier af te melden. Sinds een paar weken eigenaar van een GSX-S1000. Het is nog even wennen, tikkie meer vermogen en vooral een heel ander karakter. Door het ontbreken van een kuip ligt mijn persoonlijke topsnelheid ook iets lager dan met de SV. :X

In ieder geval een hoop plezier aan beleeft. Ruim 30k kms gereden in 4 jaar tijd, paar kleine probleempjes maar niets noemenswaardigs. Hopen dat 'ie snel een goede nieuwe eigenaar zal vinden die er net zoveel plezier aan beleeft.

Iedereen in dit onderwerp: bedankt voor de tips & hulp en heel veel plezier gewenst met een fantastische fiets!

Mijn nieuwe aanwinst:
full
 
Ergerlijk getril? Het is een tweecilinder! Trillen hoort er een beetje bij!

Anyway: tijd om me hier af te melden. Sinds een paar weken eigenaar van een GSX-S1000. Het is nog even wennen, tikkie meer vermogen en vooral een heel ander karakter. Door het ontbreken van een kuip ligt mijn persoonlijke topsnelheid ook iets lager dan met de SV. :X

In ieder geval een hoop plezier aan beleeft. Ruim 30k kms gereden in 4 jaar tijd, paar kleine probleempjes maar niets noemenswaardigs. Hopen dat 'ie snel een goede nieuwe eigenaar zal vinden die er net zoveel plezier aan beleeft.

Iedereen in dit onderwerp: bedankt voor de tips & hulp en heel veel plezier gewenst met een fantastische fiets!

Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]

Ontzettend gaaf ding! Veel plezier ermee. :)
 
Oma -O-

Mooi weekendje gehad in de Eiffel afgelopen weekend.
Heerlijk weer gehad + 30 graden en heerlijk stukken asfalt.
De SV heeft het ook weer naar zn zin gehad
full
 
Nais !!

Ik ben sinds eergisteren ook trotse eigenaar van zo'n gave grijze Sv1000. Wat gaat dat ding van zijn plek af zeg, heerlijk!!

Zal vandaag of morgen even een fotootje plaatsen !
 
Leuk man. Dus toch geslaagd voor een SV. Bij een motorzaak gekocht of particulier?

En ja, ze komen wel aardig van de plek. Lekker koppel onderin. Altijd met een brede grijns onderweg...
 
Leuk man. Dus toch geslaagd voor een SV. Bij een motorzaak gekocht of particulier?

En ja, ze komen wel aardig van de plek. Lekker koppel onderin. Altijd met een brede grijns onderweg...

er mist nog 1 in je rijtje (een zx12r) en je hebt al mijn motoren die in mijn garage staan/hebben gestaan.
561239_3652936042605_2063133613_n.jpg

1097697_10201459278664469_303931999_o.jpg

en die nu nog in de garage staan
18738797_10212497629776348_501606187675286257_o.jpg

14595811_10210086790026861_915218479180708136_n.jpg
 
Mooi spul hoor bradpiet. Allebei heul aparte fietsen. Ook die achterbrug in de zwarte, was dat veel werk?

voor mij niet. ik bracht jerryt een rsv mille achterbrug en een sv650 en een week later kon ik de motor ophalen. eitje _O-

maar er zijn serieuze aanpassingen die moeten gebeuren en is zeker geen plug and play. ook is hij 1,5 korter dan standaard en zal dus niet super staan met het normale achterwerk. zat ook nog te denken aan een r1, vfr750 of 2de model zx10r achterbrug, maar vond de hoekige rsv mille achterbrug het mooist
 
Laatst bewerkt:
Het weer liet het vanochtend toe, dus hierbij een plaatje van mijn "nieuwe" aanwinst!! Machtig mooie machine al zeg ik het zelf!!

(mogelijk om in openingspost te komen staan?)


ipt5km.jpg



Leuk man. Dus toch geslaagd voor een SV. Bij een motorzaak gekocht of particulier?

En ja, ze komen wel aardig van de plek. Lekker koppel onderin. Altijd met een brede grijns onderweg...

Yep zeker geslaagd voor een SV *O* Bij een particulier gehaald ( top vent! )
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar de valkenier in Barneveld geweest om de injectie te laten afstellen nadat ik nieuwe dempers erop heb gezet! Ik heb geen powercommander en wilde er ook niet zoveel aan uitgeven dus ze hebben het met een Yoshi box gedaan.

Er is een dipje uit maar daar merk ik niet veel van, wel weer een goed gevoel dat het weer helemaal snor zit en een leuke dyno uitdraai :+ 102pk en 80nm. Voor 50 ekkie was het gefixed.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij hebben ze hem ook afgesteld op de yoshi box, resultaat dip er rond 100 km p/uur uit
Nu een beetje hokken en stoten tussen de 120 en 130 km p uur met DB killers erin.

Remedie zonder DB killers rijden :Y


@ Werner,

Mooi exemplaar
 
Hallo allen,

Nog even een technische vraag. Nu ik weer terug ben staat de SV weer in de garage, nu viel het me op dat er een natte plek onder op de vloer lag. Het lijkt uit de sparig te komen van het linker plaatje op de foto, de rechter foto is volgens mij de koppeling welke ook goed nat is. Het lijkt er op dat ik ook wat minder koppelings vloeistof in het reservoir heb zitten. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan