Nieuwe Vespa 300 Super

Kan ik hier nog iemand blij maken met een splinternieuwe Bitubo voorschokbreker?
Past alleen op modeljaren 2014, 2015 en 2016
Ik wil er 180,- voor hebben.
Groet, Bart
 
Een gele is nog beter te customizen[afbeelding]
Over dat customizen gesproken:
Jij hebt er toch 13 inch MP3 wielen onder zitten??
Past dat zonder aanpassingen??

Nadat mijn Vespa vorige week is omgevallen ga ik ook voor een volledige opknap beurt, inclusief spuiten in een andere kleur.
Dan wil ik er ook zeker 13 inch velgen onder.
 
Laatst bewerkt:
Voor de Vespa fanaten die nooit in het reizen en toeren gedeelte lezen even een schaamteloze plug van mijn eigen topicje.
Op jacht naar Luigi en Jean-Pierre
O-)

Wat een leuk verslag jammer van de pech maar super dat je het zelf allemaal hebt kunnen fixen.
De wegen die je neemt, ik was al 10 x omgedraaid stel je voor dat je op zo'n weg een lekke band krijg. dapper hoor.

Ik heb me 1 keer laten verlijden tot het nemen van zo'n grint pad en precies zo'n scherp steentje in de band die gelukkig langzaam leeg liep. maar koste me wel een nieuwe band voor de BMW 1200RT en die kost meer dan een bandje van een Vespa.
Nogmaals bewondering dat je dit doet en dan alleen.
 
Over dat customizen gesproken:
Jij hebt er toch 13 inch MP3 wielen onder zitten??
Past dat zonder aanpassingen??

Nadat mijn Vespa vorige week is omgevallen ga ik ook voor een volledige opknap beurt, inclusief spuiten in een andere kleur.
Dan wil ik er ook zeker 13 inch velgen onder.

Ja,dat past zonder aanpassingen.
Alleen de nieuwere versie moer aangepast worden.

Wat voor kleur heb je in gedachte ??
 
Ja,dat past zonder aanpassingen.
Alleen de nieuwere versie moer aangepast worden.

Wat voor kleur heb je in gedachte ??

Ik had begrepen dat de velgen moeten worden afgedraaid in ieder geval de achter velg. het maakt schijnbaar ook verschil wel of geen ABS

In Turnhout zit iemand die levert ze en stuk goedkoper dan de dealer en zijn dan meteen aangepast.
 
Leuk hier...

Beste Maat z'n vrouw, daggie mee met Vespa rit...
op mijn GTS,
Gelijk de volgende dag Haar Naked bike ingeruild voor een nieuwe GTS 300 SS...
Nog nooit met zo'n glimlach gereden Zij...
Groet, AJ
 
Het rijd ook idd super! dat had ik dus ook, denk toch maar ff een proefrit maken en was ook gelijk verkocht. Elke keer weer met een big smile erop :)

Zit nu bijna op de 800km's in bijna 6weken tijd, geen moment spijt van gehad.





Gr.JimSon
 
Haha... zat wel te denken aan de J Costa vario ... heb af en toe bij volgas wegtrekken dat ie heel even inhoud en daarna weer door trekt... moet er maar ff mee langs de dealer denk ik. Geen idee wat het is?
 
Over de aftermarket vario's is al veel geschreven en veel mee getest .. en eigenlijk blijkt de originele van Vespa niet zo slecht te zijn. Misschien wel andere rolletjes erin om iets sneller van de plaats te gaan. Ik had er Dr. Pulley rollen en sliders en dat gaf wel iets verbetering, maar verwacht zonder snelle cilinderkop en sportuilaat niet te veel vuurwerk.
Als je hard wilt gaan is het voordeliger om er een sportmotor naast te nemen en de Vespa lekker standaard laten.
 
Ja,dat past zonder aanpassingen.
Alleen de nieuwere versie moer aangepast worden.

Wat voor kleur heb je in gedachte ??
Oranje metallic misschien mat, gave stikker set er op.
Kost alleen een berg geld opzich tot daar aan toe maar ik ga nou niet echt zachtzinnig met mijn Vespa om. Ding gaat elke vakantie 10tallen keren op een van de drager achterop de camper.
Er komen nu dus ook wel al elke keer wat krasjes en zo bij.
Dat vond ik tot nu toe tot daar aan toe maar met deze deuk is het nu echt een schade bak geworden.
Maar ja een honderdtje of 8 kost strak maken en spuiten toch wel en dan zul je zien de eerste vakantie en er zit meteen een kras in.
 
Dat eventjes inhouden bij snel willen accelereren, daar heb ik ook last van. Mij 300 SS is ook helemaal standaard (net geen 1.000 km gereden). Wat zou het kunnen zijn?
 
ze gaan die van mij zaterdag her-programmeren... dacht eerst nog na de olie wissel dat ik ervanaf was, maar helaas heb er nog steeds last van.

hoop er na zaterdag af te zijn.
Gr.JimSon
 
Nou bij mij is de probleem achterhaalt , het is de ASR die aanslaat op het moment dat ie inhoud.
De vespa denkt waarschijnlijk dat ik dan ga slippen en houd dan het gas "eventjes" in om daarna weer met alle kracht weer door te kunnen als ik weer gas loslaat en weer gas geef.

Rij ik met m'n ASR uit dan heb ik geen last meer van het inhouden bij weg rijden of net in de bochten na het afremmen.

Dus voortaan in de bebouwde kom rij ik met ASR uit.
Gr.JimSon
 
Nou bij mij is de probleem achterhaalt , het is de ASR die aanslaat op het moment dat ie inhoud.
De vespa denkt waarschijnlijk dat ik dan ga slippen en houd dan het gas "eventjes" in om daarna weer met alle kracht weer door te kunnen als ik weer gas loslaat en weer gas geef.

Rij ik met m'n ASR uit dan heb ik geen last meer van het inhouden bij weg rijden of net in de bochten na het afremmen.

Dus voortaan in de bebouwde kom rij ik met ASR uit.
Gr.JimSon

Ik heb dat ook gehad toen bleek de achterband onvoldoende spanning te hebben doordat er lucht kon ontsnappen zat een soort spijkertje in. Ik merkte er in bochten niks van maar als je gas wilde geven hield ie in en zag je ASR branden. dus controleer je banden spanning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan