Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Jazeker. Het overgrote deel wordt nagereden, op Burgh-Haamstede na. Ze willen het hoofdzakelijk op Schouwen houden.Niet zeuren jij. B| De SIMCA club Nederland houd komend weekeinde een kampeerweekeinde in Zierikzee. Simca is een historisch automerk met een zeer rijk verleden. En ik heb er ook één. :Y

Ik zeur niet. Heb in de grijze oudheid ook zo een hok gehad.een simca 1000 met cementzak voorin ;)
 
Je moet dus meer kamperen en bier drinken, dat is blijkbaar een probaat geneesmiddel.
Neuh bier is in de benen geschoten, klomp paste niet meer
Ook mr. Habsu had wat start problemen s'morgens waarvan is niet geheel duidelijk geworden. :Z
Al met al een leuk weekendje bij brakkebertje :Y
 
Al met al ben ik niet meer naar het Simca kampeerweekeinde gegaan. Ik loop al dagen kreupel van de jicht, en het gaat nu pas een stukje beter.

Ah, jammer.

Ik dacht, misschien zie ik er nog een beetje rijden, maar niet echt wat gezien, het was dan ook weer gruwelijk druk op het eiland afgelopen weekend. Heb alle 'sluipweggetjes' weer gezien :9
 
Oei.... en toen ontstond er opeens een heel ander plan

Plots een dikke Suus gsx1400 in de schuur die verliefd naar de Ural bak staat te kijken... Bakkie gluurt enigzins benauwd terug maar ik zie een goeie combi in het verschiet

Zelfs vanaf het verre Lobith en Egypte hoor ik goedkeurend geluiden ;-)

Wordt vervolgd
 
By the way schijfje voor de Beemer is geroggeld, neem hem binnenkort wel mee
 
Ah, jammer.

Ik dacht, misschien zie ik er nog een beetje rijden, maar niet echt wat gezien, het was dan ook weer gruwelijk druk op het eiland afgelopen weekend. Heb alle 'sluipweggetjes' weer gezien :9

Het gaat sinds vandaag, (en na 2 weken :( ) eindelijk een stuk beter. Meestal werkt Diclofenac een stuk sneller bij mij, dus misschien Herr Doctor eens raadplegen.
 
Het gaat sinds vandaag, (en na 2 weken :( ) eindelijk een stuk beter. Meestal werkt Diclofenac een stuk sneller bij mij, dus misschien Herr Doctor eens raadplegen.

Zou je is kunnen doen. soms werkt het wel is met Herr doctor
 
Geen heer doctor gezien, de jicht aanval in gelukkig voorbij.


Was gisteravond weer gezellig bij DBZ.

Is jammer dat dat hier zoeen takke end vandaan is voor een biertje.
Misschien voor de kleine vakantie noch efkes een overnachtingetje doen
 
Oei dat was ff schrikken bij de aanblik van die oudere jongere met bril en bloemetjes..
Maar dus ook eindelijk eens kennisgemaakt met OMA.

Het eerder besproken plan van GSX1400 met Uralbak is uiteindelijk ook niet doorgegaan. Maar....... onder het motto van " ik laat waarschijnlijk maar 1 keer een span bouwen en dan moet het ook 100% naar mijn zin worden", toch voor een andere optie gegaan.....

Dezelfde Suzuki met uitbundige verlanglijst afgeleverd bij Ad (LBS) en morgen ga ik haar daar alweer ophalen. Ze gaat dan direct door naar Sander (maat van mij) die een bak gaat produceren die ook helemaal naar mijn wensen wordt gemaakt. Welke wensen ga ik nog niet helemaal prijsgeven, maar als het Dikke Suus Span klaar is hoef ik geen tent meer op te zetten om te kunnen slapen......

Mijn oude Beemerspan is overgenomen door Eline van Rooiduif.. Die kunnen dus fijn samen gaan Bobberspannen. Zo blijft gelukkig alles toch een beetje in de familie

Ook qua foto's hou ik jullie nog een beetje in spanning maar zal morgen een tipje van de sluier oplichten
 
Vandaag de basis opgehaald en direct doorgebracht naar maatje Sander die zich over de bakbouw gaat ontfermen. Ben al heel blij met wat er nu staat/rolt en het wordt nog mooier/eigenzinnig/vreemder.... wordt vervolgd *O*

full

full
full

full
 
Mooi! De werkbank, gereedschapskar e.d. in de kleur van jouw bus. :}




:+



Okee, nu weer ff serieus. Gaat gaat een solide span worden zo te zien, maar voor mijn gevoel erg breed. Of verkijk ik me daar op?
 
Terug
Bovenaan Onderaan