'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

hoi Iedereen,
Zit ook in de appgroep! :]
Benieuwd wanneer we weer gaan rijden! :Y
Volgens mij is er een honda repsol bijeenkomst bij Ten Kate vanavond. Kreeg het weer van iemand te horen die had het van facebook. Nog mensen die erheen gaan?
Ga denk ik nog wel even koekeloeren! Wie weet zie ik er nog een paar 8-) *O*
En anders tot op de app!
Greets,
Thommy :]
 
Haha hasselt hier om de hoek, leuk foto momentje en zalk vAn de week langs gereden, geen foto's gemaakt
 
full


In zwollywood is het ook leuk foto's maken
;-)
 
Goedenmiddag allen!

Even voorstellen, Sander ben 31 en kom uit Ede..ook veel te vinden in het oosten van het land ivm familie :Y

Ritje Ede - Zwolle is zo gedaan dus als er eens een rit is en ik kan mee (en MAG mee ;) ) dan kom ik zo eens die kant op *O*

Groetjes!
 
Voor de vroege vogels: 11.00uur bij de ijsselhallen zometeen. Gaan we even handen schudden en een stukje rijden. :]

We zijn nu met z'n 2en! _O-

Als er nog mensen zijn voor de groepsapp, PM mij *O* Er zitten er nu zo'n 10 mensen in.
Er komt nagenoeg geen onzin in voor, 99% gaat het alleen over motoren en het rijden.
 
Jammer dat mijn motor nog kapoet is (en het nog niet verstandig is om op de motor te stappen :9), anders was ik graag mee geweest. :)
 
Ik zag dat het een gewilde locatie is voor de liefhebbers hier om er een foto te schieten, dus ik heb mij gister op de terugweg van het werk ook maar even aan gewaagd.

33121690_9e51ed4f0989623404c7d26cc533d208_large.jpg
 
Ik kom uit ermelo maar aangezien er blijkbaar geen leden zijn die daar vandaan komen kom ik me hier maar melden. Is ook nog goed te rijden voor een ritje zo af en toe ;).

Even heel kort, Dennis ben 27 jaar en rij alweer 9 jaar rond op de brommer. Soms sportief maar dat is tegenwoordig vooral beperkt tot het circuit, kan verder ook vooral lekker genieten van het touren.

n35agp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kom uit ermelo maar aangezien er blijkbaar geen leden zijn die daar vandaan komen kom ik me hier maar melden. Is ook nog goed te rijden voor een ritje zo af en toe ;).

Even heel kort, Dennis ben 27 jaar en rij alweer 9 jaar rond op de brommer. Soms sportief maar dat is tegenwoordig vooral beperkt tot het circuit, kan verder ook vooral lekker genieten van het touren.

[afbeelding]

Welkom hier! Je zou zeggen dat in Ermelo wel meer rijders zouden moeten zijn!
 
Ik kom uit ermelo maar aangezien er blijkbaar geen leden zijn die daar vandaan komen kom ik me hier maar melden. Is ook nog goed te rijden voor een ritje zo af en toe ;).

Even heel kort, Dennis ben 27 jaar en rij alweer 9 jaar rond op de brommer. Soms sportief maar dat is tegenwoordig vooral beperkt tot het circuit, kan verder ook vooral lekker genieten van het touren.

[afbeelding]

Welkom hier! Je zou zeggen dat in Ermelo wel meer rijders zouden moeten zijn!
 
Ja, maar die zitten in de groep Harderwijk e.o.
Ik heb zelf in Harderwijk gewoond en was ook daar actief met een groepje rijders uit Ermelo.. tot wisselingen in hobbies, verkopen en ongelukjes binnen de groep daar een einde aan maakte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan