Hét MF Motorweekend 2018

_O-


Ik heb maar 1 plekje nodig....., is er wel een stroomaansluiting?

Moet je je motorfiets opladen? Zou wel mooi zijn als er een "Zero" of gelijksoortig apparaat mee zou gaan én zonder problemen een weekendje MF zou kunnen meerijden :Y :Y
 
Moet je je motorfiets opladen? Zou wel mooi zijn als er een "Zero" of gelijksoortig apparaat mee zou gaan én zonder problemen een weekendje MF zou kunnen meerijden :Y :Y

Nee Wim, ik wil mijn eigen wifiserver laten draaien... ;)
En een Zero, ik ben al blij dat ik deze rijdend houden kan, heb daar echt geen geld voor beschikbaar...
Nee, zonder gekheid, het is wel handig voor de gsm en de intercomset, dus 230 volt aansluiting lijkt me voldoende.
 
Zie net dit topic voorbij komen. Is er nog een plaatsje vrij? Of kan ik op de reserve lijst?


Er is nog één bedje vrij, en daarnaast zijn er nog kampeerplekken. En inderdaad, zoals FastFriend zegt; grote kans dat er nog wat bedjes vrij gaan komen. Ik zelf overweeg bijvoorbeeld nog te switchen naar de kamping.... lekker privé in mijn neigen tent in niet op ene stapelbed in een groepskamer :)
 
Zou je bijna denken he, maar ik heb de vakantie al betaald, dat was voor de aanschaf van de motor, maar het verschil tussen een legertent of een kamer delen met 4 personen is niet heel groot (als het niet te koud is)
 
bedje met winst verpatsen :? :?


Nee hoor. ALS ik er uit stap mag het bedje gewoon voor dezelfde prijs weg.

Wat ik bedoel: als we nu alsnog het veld volplempen met deelnemers (omdat het kan) wordt het voor mij te groot. Dan krijg je nog meer deelnemers die het jaar er op ook weer mee willen dus het zoeken naar een slaap/eet/lunch locatie wordt ook steeds lastiger. Bovendien krijg je dan elk jaar ook weer een run op de bedjes omdat je anders de boot mist (voorbeeld dit jaar). Met als gevolg dat er misschien mensen (oud-gediende) buiten diezelfde boot vallen.

Uiteindelijk krijg je naar mijn idee een soort van neerwaartse spiraal. ;(

Ik heb het altijd leuk gevonden omdat het allemaal redelijk overzichtelijk was. Tot 50 personen kan je elkaar allemaal een keer spreken en zien onderweg of bij de bbq. Als het groter wordt krijg je denk ik subgroepjes in de groep en dat moet je niet willen.

Voor massale belevingen kan ik ook naar CenterParks gaan of een rondje over de kaasmarkt op vrijdag in Alkmaar :+

Dat dus...
 
Dat weet ik, en ik ben het met je eens.
maar ik zat je ff te stangen mbt het commerciele aspect ;)
en dat weet jij ook :+


Nee hoor. ALS ik er uit stap mag het bedje gewoon voor dezelfde prijs weg.

Wat ik bedoel: als we nu alsnog het veld volplempen met deelnemers (omdat het kan) wordt het voor mij te groot. Dan krijg je nog meer deelnemers die het jaar er op ook weer mee willen dus het zoeken naar een slaap/eet/lunch locatie wordt ook steeds lastiger. Bovendien krijg je dan elk jaar ook weer een run op de bedjes omdat je anders de boot mist (voorbeeld dit jaar). Met als gevolg dat er misschien mensen (oud-gediende) buiten diezelfde boot vallen.

Uiteindelijk krijg je naar mijn idee een soort van neerwaartse spiraal. ;(

Ik heb het altijd leuk gevonden omdat het allemaal redelijk overzichtelijk was. Tot 50 personen kan je elkaar allemaal een keer spreken en zien onderweg of bij de bbq. Als het groter wordt krijg je denk ik subgroepjes in de groep en dat moet je niet willen.

Voor massale belevingen kan ik ook naar CenterParks gaan of een rondje over de kaasmarkt op vrijdag in Alkmaar :+

Dat dus...
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd gaat niet op voor het Motorweekend. Simpelweg omdat 60 of 70 man, uiteindelijk ergernis gaat opleveren. Wat Hans al zegt, lunch problematiek, zelfde bij de koffiestops, dat werkt gewoon niet en het het wordt er echt niet gezelliger op...
 
. . .
Enig nadeel dat er ook steeds meer oud gedienden komen
Als het leuk is blijft men ieder jaar meegaan en gaat men ook naar de andere activiteiten die we organiseren (winter BBQ, een weekend Vianden, een rit ergens in Nederland, ergens wat eten). Tja . . . de tijd staat niet stil: we worden allemaal oud(gedienden).
 
Ik zal hier ook maar weer eens even reageren. Maar ik ben het hier volledig mee eens.
En dat is ook nooit de opzet geweest van dit weekend.


Nee hoor. ALS ik er uit stap mag het bedje gewoon voor dezelfde prijs weg.

Wat ik bedoel: als we nu alsnog het veld volplempen met deelnemers (omdat het kan) wordt het voor mij te groot. Dan krijg je nog meer deelnemers die het jaar er op ook weer mee willen dus het zoeken naar een slaap/eet/lunch locatie wordt ook steeds lastiger. Bovendien krijg je dan elk jaar ook weer een run op de bedjes omdat je anders de boot mist (voorbeeld dit jaar). Met als gevolg dat er misschien mensen (oud-gediende) buiten diezelfde boot vallen.

Uiteindelijk krijg je naar mijn idee een soort van neerwaartse spiraal. ;(

Ik heb het altijd leuk gevonden omdat het allemaal redelijk overzichtelijk was. Tot 50 personen kan je elkaar allemaal een keer spreken en zien onderweg of bij de bbq. Als het groter wordt krijg je denk ik subgroepjes in de groep en dat moet je niet willen.

Voor massale belevingen kan ik ook naar CenterParks gaan of een rondje over de kaasmarkt op vrijdag in Alkmaar :+

Dat dus...
 
Mensen hold your horses. Dit gaat niet gebeuren. We hebben plaats voor vijftig mensen en de afspraak is dat áls er enkelen zijn die toch nog mee willen en die zijn tevreden met een kampingplekje dat we daar niet moeilijk over doen. Sleutelwoord is "enkelen hier. Nee dat ga ik verder niet definiëren.

Als dit echt zo uit de hand loopt dan stop ik er zelf mee. Stort ik alle centen terug en bekijken we het maar.

Dus; allemaal ff normaal doen.
 
Laatst bewerkt:
Niks er van! Als jij niet gaat, gaat dat geld in de drankenpot hè! :Y

Dus doe jij ff normaal... :P
 
Laatst bewerkt:
Even een offtopic vraag aan de vrienden hier; Ik ben van plan om zelf as woensdag een paar dagen weer eens naar Gérardmèr te rijden en daar te touren. Heeft iemand de heen- en terugroutes nog voor mij van 2009 (toen we naar Wim in Barbey-Seroux gingen) en de heen- en terugroute van 2016 (Clerjus)?

Alvast bedankt!! :}
 
Even een offtopic vraag aan de vrienden hier; Ik ben van plan om zelf as woensdag een paar dagen weer eens naar Gérardmèr te rijden en daar te touren. Heeft iemand de heen- en terugroutes nog voor mij van 2009 (toen we naar Wim in Barbey-Seroux gingen) en de heen- en terugroute van 2016 (Clerjus)?

Alvast bedankt!! :}


Die van 2009 heb ik Teun...

hoe wil je ze hebben?

Edit: 2016 ook
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan