MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Laatst bewerkt:
Soms doe ik dat ja, die lange stickers zijn lastig te plakken dus doe ik er een reserve bij...Dat is zuur. Maar aan de andere kant beter dan een bekeuring die je weer moet aanvechten en goed voor onze handel :P

Zeker waar, liever 1,50 weggooien dan 90+ :Y Maar hij zat net, en vond het wel leuk staan. Gewoon teleurgesteld :(
 
Sinds vorige week eindelijk weer een motor.
Daar moet natuurlijk weer een sticker op, alleen met geld overmaken met m'n dikke vingers te snel door geklikt nu staat mijn nickname niet bij de beschrijving |(
Ben benieuwd of ze nu verstuurd worden :P
 
Sinds vorige week eindelijk weer een motor.
Daar moet natuurlijk weer een sticker op, alleen met geld overmaken met m'n dikke vingers te snel door geklikt nu staat mijn nickname niet bij de beschrijving |(
Ben benieuwd of ze nu verstuurd worden :P

Hoor net dat ze binnen zijn, goed geregeld ga van het weekend plakken :Y
 
Na een jaartje gezeten te hebben laat hij helaas los en zal ik een nieuwe moeten bestellen :( in een jaar tijd en 40.000km rijden overigens nog nooit gespot maar we houden hoop :t

IMG_0927.jpg
 
Trotse nieuwe sticker...
Motor rijdt er zelfs lekkerder door.

33817082862_a346825c1d_b.jpg


nb: lafjes op de topcase geplakt: ik wil aan grenzen en in buitenlanden geen extra aandacht trekken, vandaar.
 
Laatst bewerkt:
Op 14 maart stickers besteld.
Reactie die ik van MF kreeg.

"De bestellingen worden regelmatig verwerkt, dus je kan binnenkort een mailtje van ons verwachten met daarin de gegevens om de bestelling te voltooien"

Denk dat er iets fout is gegaan, opnieuw bestel formulier invullen of ?
 
Op 14 maart stickers besteld.
Reactie die ik van MF kreeg.

"De bestellingen worden regelmatig verwerkt, dus je kan binnenkort een mailtje van ons verwachten met daarin de gegevens om de bestelling te voltooien"

Denk dat er iets fout is gegaan, opnieuw bestel formulier invullen of ?

Ik heb ook de afgelopen twee maanden twee keer geprobeerd stickers te bestellen, maar ook ik krijg alleen maar dat eerste mailtje. Ik denk niet dat er iets fout is gegaan, het lijkt er eerder op dat men gewoon (laten we hopen tijdelijk even) gestopt is met de stickerservice :)
 
Laatst bewerkt:
Zeker niet tijdelijk gestopt, afgelopen dinsdag nog behandeld. Ik zal eens kijken waar het fout is gegaan.
 
Stickers sneller binnen gekregen dan verwacht, top!

Alleen klein probleempje.

Als ik de lange Motor-forum.nl stickers probeer te plakken gaat er iets mis. Veel letters blijven op het witte gedeelte plakken en dus niet op het transfer-velletje. Ik heb hierdoor helaas al twee van mijn drie stickers door verloren :(

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik verkeerd doe?

Ik haal nemelijk gewoon de twee vellen los van elkaar. Ik heb ook geprobeerd om eerst de sticker een beetje warm te maken door er met mijn hand overheen te strijken (tweede poging).
 
Laatste keer dat ik ze plakte...heel goed vastplakken en heel voorzichtig het transfer vel los peuteren.
 
Kan. Ligt aan de agent die je voor je hebt. De ene zegt er niks van, de ander vraagt of je 'm wilt verwijderen en weer een andere geeft een boete. Laatste is echter maar 1 of 2 keer voorgekomen geloof ik.
 
Ik wil wel een sticker op m'n auto maar ik vind deze stickers zo camping-achtig.

Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld een afbeelding van een type motor te krijgen met daarop het MF-logo? Zoiets met daarin het logo?

a48fb798748f91ab5db60df1c9d44e19f73359fe.jpg
 
Er wordt in de maintopic nog gewezen naar gespot deel 42

-->Als je de sticker inmiddels op je kentekenplaat geplakt hebt wil je natuurlijk wel weten of anderen je al gespot hebben! Kijk daarom regelmatig in het MF-er gespot topic!
 
Kan. Ligt aan de agent die je voor je hebt. De ene zegt er niks van, de ander vraagt of je 'm wilt verwijderen en weer een andere geeft een boete. Laatste is echter maar 1 of 2 keer voorgekomen geloof ik.


Tja...
Ik ben zojuist aangehouden en mocht hem er ter plekke afhalen..
De prent krijg ik nog thuisgestuurd

Voor de snelheid een waarschuwing..

Hoe hoog gaat ie worden?? wss 140 euro, zie volgende post !
 
Laatst bewerkt:
even voor alle duidelijkheid,
in de regeling kentekens geldend vanaf januari 2017 staat het nu duidelijk opgenomen :
artikel 6 lid 2

Regeling kentekens en kentekenplaten
Geldend van 01-01-2017 t/m heden

............

Artikel 6
1 Op de donkerblauwe of groene achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 1.1 tot en met 10.1 van de bijlage mag niets anders voorkomen dan het kenteken, het Rijkskeurmerk, het keurmerk van de erkende of gemachtigde kentekenplaatfabrikant en de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder.
Voor zover het betreft een kentekenplaat volgens de modellen 5.1, 6.1 en 7.1 van de bijlage mogen voorts in witte cijfers op rode achtergrond de laatste twee cijfers van het jaartal voorkomen dat het jaar aangeeft waarin de tenaamstelling in het kentekenregister vervalt.
2 Op de donkerblauwe, groene of gele achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 11.1 tot en met 18.2E van de bijlage mag niets anders voorkomen dan het kenteken, het keurmerk van de erkende of gemachtigde kentekenplaatfabrikant en de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder. Voor zover het betreft een kentekenplaat volgens de modellen 13.1 en 14.1 van de bijlage mogen voorts in witte dan wel gele retroflecterende cijfers op rode achtergrond de laatste twee cijfers van het jaartal voorkomen dat het jaar aangeeft waarin de tenaamstelling in het kentekenregister vervalt. Voor zover het betreft een kentekenplaat volgens het model 18.2A tot en met 18.2E van de bijlage met een gele dan wel lichtblauwe achtergrond is deze tevens voorzien van een lamineercode.
3 Op de witte achtergrond van kentekenplaten volgens de modellen 11.1, 12.1, 18.1 en 19.1 tot en met 26.1 mag niets anders voorkomen dan het kenteken en het merk van de fabrikant. Op de achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 27.1A tot en met 27.2H, 27.10A tot en met 27.26E, 27.30A tot en met 27.31E en 30.1 tot en met 30.16 van de bijlage mag niets anders voorkomen dan hetgeen is vermeld in die modellen, alsmede de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder. De kentekenplaten volgens de modellen 27.15A tot en met 27.17E, 30.7 en 30.8 moeten zijn voorzien van een maandaanduiding, die uitsluitend mag bestaan uit het nummer van de lopende of de volgende maand.

...........

en dit mag het kosten:

Feitcode
N010c Artikel 5.*.1 Regeling Voertuigen € 90
De kentekenpla(a)t(en) niet voorzien is/zijn van het goedkeuringsmerk, dan wel niet deugdelijk aan de voor- en/of achterzijde is/zijn bevestigd
(in het transparante folie zit een grijs NL-logo / geheel ontbreken van kentekenplaat)

mK 405 Artikel 5 lid 1 en 3 Kentekenreglement € 140
De kentekenplaat voldoet niet aan de gestelde eisen.
(denk aan formaat/karton of witte aanhangerplaat ipv geel/blauw/groen kentekenplaat / imitatieplaten)

K030a Artikel 40 lid 1 Wegenverkeerswet 1994 €130
Het kenteken niet behoorlijk zichtbaar aanwezig hebben op of aan een motorrijtuig.
(niet achter maar naast of niet recht maar gebogen plaat / te ver gekanteld)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Oma!

Sticker is binnen, hopelijk word ik gespot.

Tweemaal MF 8-) [afbeelding]
Wat een bloedmooie motor! 8-)
O-)
Trotse nieuwe sticker...
Motor rijdt er zelfs lekkerder door.

[afbeelding]

nb: lafjes op de topcase geplakt: ik wil aan grenzen en in buitenlanden geen extra aandacht trekken, vandaar.
Zeker met een Belgische plaat. Komende maanden (pakweg tot half volgend jaar) zal de politie in B wel een beetje gefixeerd zijn op nummerplaten. Omdat nu ook alle brommertjes en brommobielen een nummerplaat MOETEN hebben tegen eind december. En erg genoeg zijn er agenten die ene motor al eens voor een scooter/brommer aanzien :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan