Daytona 675/650/600 deel 12 Vol de lente in!

Prijsvraag :P

Mijn circuit brommerd is ziek,hij loopt nog wel maar heeft weinig fut. :')
Vreemd genoeg loopt ie op het rechte stuk ciruit zolder nog wel ca 195 km/uur (15 tands voortand wiel,dus deels fop snelheid :+ )maar in ieder geval hij loopt nog wel door.
Volgens mij zit het probleem vooral bij de lagere toerentallen,hij pakt ie niet echt snel op en genereert een sonoor,brommend geluid.
Verder loopt ie wel op alle drie de cilinders.(bougies zitten er wel 3 jaar in :$ )

Rara wat is het :P ?

De prijs is : mijn eeuwige dank :) :+

Zeg meneer circuitslet ik heb het vermoeden dat het een niet werkend klepje van een injector is :)
 
Helaas ga ik mijn Daytona weg doen.
Het is een superfiets, maar niet voor woon-werk verkeer.
Daarvoor ga ik op zoek naar een meer naked/toer machine.

Mocht er iemand interesse hebben of iemand kennen die geinteresseerd is in een mooi goede Daytona laat het me dan weten.

Hierbij het MP linkje:
https://link.marktplaats.nl/m1176987163
 
Dag mensen, ik kom mij hier ook even melden. Heb enkele dagen geleden een Daytona 675R uit 2013 aangeschaft, en ga er komende vrijdag al mee het TT-circuit in Assen op. Heb hem erbij gekocht voor het speelwerk en trackdays, naast mijn KTM 1090 Adventure.
Ben benieuwd wat ik ervan vind, heb nog nooit een supersport gehad :+ . Maar mijn eerste indruk op straat is: geweldig en indrukwekkend!
Ben best wat gewend, want heb vorig jaar een KTM Superduke 1290 gehad, en die is toch niet mis. Maar mbv de quickshifter doortrekken tot in het rooie gebied met deze veel lichtere Daytona is werkelijk spectaculair! :} *O*
Even een paar plaatjes van mijn nieuwe aanwinst.
full

full
 
Dag mensen, ik kom mij hier ook even melden. Heb enkele dagen geleden een Daytona 675R uit 2013 aangeschaft, en ga er komende vrijdag al mee het TT-circuit in Assen op. Heb hem erbij gekocht voor het speelwerk en trackdays, naast mijn KTM 1090 Adventure.
Ben benieuwd wat ik ervan vind, heb nog nooit een supersport gehad :+ . Maar mijn eerste indruk op straat is: geweldig en indrukwekkend!
Ben best wat gewend, want heb vorig jaar een KTM Superduke 1290 gehad, en die is toch niet mis. Maar mbv de quickshifter doortrekken tot in het rooie gebied met deze veel lichtere Daytona is werkelijk spectaculair! :} *O*
Even een paar plaatjes van mijn nieuwe aanwinst.

Mooie fiets!!! De mijne is helaas 2 weken terug gejat!!! Ik moet daar trouwens zo nog eens een foto hier van posten.. you never know!!

Heel veel plezier ermee!!
 
das wel gruwelijk naadje dat die fiets weg is.
Maar de verzekering gaat niets vergoeden las ik ?

Zo n fiets gaat of gevonden worden, maar niet los in onderdelen lijkt me.
Tis niet zeg maar de duizenste gixxer of kawasaki zxr waarvan de onderdelen los goed verkoopbaar zijn en niet opvallen. Hoop dat het allemaal goed komt voor je.
kutvolk is het die jatters
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets!!! De mijne is helaas 2 weken terug gejat!!! Ik moet daar trouwens zo nog eens een foto hier van posten.. you never know!!

Heel veel plezier ermee!!
Bedankt, gaat vast lukken. *O*
En jij sterkte met het verlies. Zou fijn zijn als ie teruggevonden wordt. Maar ik besef dat de kans daarop relatief klein is, hij gaat vast meteen in een busje naar het buitenland (want hier kun je er natuurlijk de weg niet mee op). Maar goed, je weet het nooit. Wie weet zijn het een paar sukkeltjes uit de buurt, die er wat mee proberen te raggen, hem niet aan de praat krijgen en hem vervolgens ergens achterlaten.
 
Dag mensen, ik kom mij hier ook even melden. Heb enkele dagen geleden een Daytona 675R uit 2013 aangeschaft, en ga er komende vrijdag al mee het TT-circuit in Assen op. Heb hem erbij gekocht voor het speelwerk en trackdays, naast mijn KTM 1090 Adventure.
Ben benieuwd wat ik ervan vind, heb nog nooit een supersport gehad :+ . Maar mijn eerste indruk op straat is: geweldig en indrukwekkend!
Ben best wat gewend, want heb vorig jaar een KTM Superduke 1290 gehad, en die is toch niet mis. Maar mbv de quickshifter doortrekken tot in het rooie gebied met deze veel lichtere Daytona is werkelijk spectaculair! :} *O*
Even een paar plaatjes van mijn nieuwe aanwinst.
[afbeelding]
[afbeelding]

welkom, ik geniet ook elke keer als ik hem echt mag uitlaten :)

Mooie fiets!!! De mijne is helaas 2 weken terug gejat!!! Ik moet daar trouwens zo nog eens een foto hier van posten.. you never know!!

Heel veel plezier ermee!!

Ah, kut. ook een keer gehad, me KTM SMC-R was er op een ochtend niet meer '( . Zat net 700 kilometer op en de eerste beurt na het inrijden was nog geeneens gedaan. Van het verzekering geld en inruil toen maar de Daytona gekocht. Daar ook een keer poging tot diefstal op gehad :( , maar het jengelende schrijfremslot heeft ze waarschijnlijk weerhouden :} .
 
Vandaag even stukkie wezen rijden door Groningen en Drenthe. Beetje wennen aan mijn nieuwe aanwinst, vering beetje finetunen.

Vorige week eerste circuitdag gehad op TT-circuit Assen. Stuurt superstrak, maar ik vond hem wat moeilijk insturen. Mijn KTM 1090 Adventure van bijna 40 kg zwaarder is een stuk lichtvoetiger, en veel makkelijker van het ene op het andere oor te leggen. Kan zijn dat het aan de banden ligt (hier zitten nog Michelin PP3 van de vorige eigenaar op), maar wellicht heb ik de vering nog niet perfect op mijn gewicht afgesteld.

Iemand nog tips voor afstelling en banden (die licht sturen)? Ik ga trouwens eerst de nieuwe Pirelli Diablo Rosso III proberen, komen er 19 juli op. Die kwamen twee week geleden als beste uit de Motoplus sportbanden-test.
full

full

full

full
 
Rosso 3 of Rosso corsa, top dingen.
Langzaam insturen hoort niet bij de 675. Ik zou er eerst even sportievere banden onder gooien en naar je vering kijken :Y
 
Rosso's schijnen wat lang te duren om op te warmen, heb er nu pilot power RS onder liggen (hiervoor dunlop sportmax....) en ga woensdag daarmee voor het eerst naar Zandvoort. Wel al een regenachtig ochtend op Midland gedaan met de power RS en dat ging prima na wat wennen.

mijne stuurt inderdaad prima in
 
Laatst bewerkt:
Rosso's schijnen wat lang te duren om op te warmen, heb er nu pilot power RS onder liggen (hiervoor dunlop sportmax....) en ga woensdag daarmee voor het eerst naar Zandvoort. Wel al een regenachtig ochtend op Midland gedaan met de power RS en dat ging prima na wat wennen.

mijne stuurt inderdaad prima in
Michelin Power RS komt er inderdaaad als beste uit op het circuit in de laatste Motoplus-test (circuit: 1e plaats). Maar voor op straat belandt ie op de 4e plaats (van de 6 geteste sportbanden), net als op nat wegdek. Verder slijt ie het allerhardst van alle sportbanden (6e plek).
De Pirelli Diablo Rosso III komt er als totaalwinnaar uit, met een 2e plek op het circuit, een 3e op straat (na 4000 km 2e!), op nat wegdek de 2e plek, en qua slijtage ook de 2e plek. Ben benieuwd wat ik er van vind als ik ze er over anderhalve week op krijg.
 
Ik heb ook een setje Rosso III. Geweldige banden, ook als het net ff wat minder warm is. Hebben voor mijn gevoel nauwelijks opwarmtijd nodig. Werken ook bij bloedheet weer tijdens een rondje Ring perfect!

Had ze al aangeschaft toen er nog geen enkele test bekend was, maar ik kan de score wel be-amen.
 
Ik heb ook een setje Rosso III. Geweldige banden, ook als het net ff wat minder warm is. Hebben voor mijn gevoel nauwelijks opwarmtijd nodig. Werken ook bij bloedheet weer tijdens een rondje Ring perfect!

Had ze al aangeschaft toen er nog geen enkele test bekend was, maar ik kan de score wel be-amen.
Goed om te horen! Ben benieuwd, volgende week woensdag komen ze er bij mij op *O*
 
Ik denk dat jabba zn breed stuur mist..
Heeft er ongetwijfeld mee te maken.
Maar na wat experimenteren met de vering en bandenspanning gaat het al wat beter hoor. Nu eerst even de nieuwe bandjes afwachten om te zien of dat tot (mij) tevredenstellende stuureigenschappen leidt.

Maar ik ben verwend en veeleisend (na een KTM SMT, een Superduke 1290r en een Duke 690r te hebben gehad, en momenteel een verrassend lichtsturende KTM 1090 naast de Daytona heb).
 
Jeuhhh, komende zaterdag de 22ste pikken we - vlak voor onze vakantie - nog even een Motor Circuit Training mee op het politiecircuit in Lelystad. Kan ik mijn Daytona met de nieuwe Diablo Rosso's 3 nog even testen op het circuit.
Jammergenoeg voor de laatste keer op dit circuit trouwens: gaat helaas sluiten vanwege uitbreiding van het vliegveld.
Zijn er nog andere Daytona-rijders die daar ook rijden op die dag?
 
Iemand enig idee waar dit normaal zit gemonteerd? ik kwam dit vandaag tegen bovenop het kapje over het voorste tandwiel, is vast los getrild door de jaren maar kan zo geen schroef gat vinden?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan