Algemeen TT Assen verzameltopic


Erg leuk. En aan de andere kant, zuurpruimmodus aan: Kon het eraf? Een heel tegeltje? Je bent 50x bezoeker geweest en je krijgt een tegeltje _O- :o

Een gratis vip kaartje voor volgend jaar zat er niet in zeker?

Zuurpruim modus uit.
 
Erg leuk. En aan de andere kant, zuurpruimmodus aan: Kon het eraf? Een heel tegeltje? Je bent 50x bezoeker geweest en je krijgt een tegeltje _O- :o

Een gratis vip kaartje voor volgend jaar zat er niet in zeker?

Zuurpruim modus uit.

Ach? zij hadden ook helemaal niets kunnen doen toch? het idee is leuk.
 
Wat ontzettend leuk! Mooie afsluiter van een bijzondere TT voor je.

@ TT organisatie, in 2052 wil ik er ook graag eentje. :)

Ja dat is het toch best wel.......nou je bent er bijna zie ik _O- zal ik niet meer meemaken maar dan nu maar vast mijn felicitatie :W
 
Joris, hier is je tegeltje alvast _O-
full
 
Dit mocht ik van de TT organisatie ontvangen voor mijn 50e TT
Ik kan me nog herinneren dat bij de 50 jarige TT (dus niet de 50e TT want die was in 1980) iedere bezoeker een sticker kreeg met FIM KNMV logo en 50 erop. Had ik op m'n TX750 geplakt, zal eens kijken of ik daar nog een plaatje van heb. Ergens 1975 dacht ik.
Foto gevonden, die FIM KNMV sticker kreeg je ook maar dit is de TT sticker:
full

Beetje verder gezocht, blijkt dus dat die andere sticker niet van de FIM was maar van de KNMV, die kreeg je ook bij je toegangskaartje. Deze dus:
full

die had ik aan de andere kant geplakt. Geen foto meer van helaas en verdwenen na overspuitbeurt na valpartijtje :X
Sticker zelfs nog gevonden op internet:
full
 
Laatst bewerkt:
Haha, Joris reserveert al een plekje in zijn eigen museum voor dat tegeltje :Y
 
Laatst bewerkt:
Haha, Joris reserveert al een plekje in zijn eigen museum voor dat tegeltje :Y
Sowieso! 8-) Alhoewel, momenteel ligt de hele verzameling in verschillende dozen uit elkaar i.v.m. een verhuizing. Over een maand of zo kan ik alles pas weer een keer opbouwen. :)
 
Hallo Allemaal,
Ik heb nog zes vlaggetjes of vaandels over. Hier doe ik niets mee. Zelf verzamel ik pins.
Als iemand belang heeft bij de vlaggetjes wil ik ze wel ruilen voor pins. Ik lees het wel.
Groeten uit TT stad Assen, Eddy[afbeelding]

Hallo Eddy, mocht je vaantje 1983 nog een keer tegenkomen houd ik mij aanbevolen...
 
Laatst bewerkt:
Beste verzamelaars en motorfanaten,

Hopelijk kan iemand mij helpen aan oude TT Assen patches tot 1980.

Ik zie uw bericht tegemoet!
 
Laatst bewerkt:
Heren!

Wellicht kunnen jullie mij helpen?

Jullie kennen vast deze posters wel:
pfnDVV

Google Afbeeldingen resultaat voor https://knmvwegraces.files.wordpress.com/2011/01/tt_assen_19611.jpg
Nu is mijn vraag, waaraan herken je de echte? Formaat? En welk formaat moet het zijn dan?

Een herdruk is niet zo zeer heel erg, maar dan liever niet terwijl ik voor origineel betaal ;)

Edit:
mijn oudste raambiljet/poster.
[afbeelding]

Hier een poster van 1974 ,deze heb ik bij Hooghalen op de terugweg van een boom gehaald een Marcel Ancone fan had er een sticker op geplakt.
Opgerold onder mijn overall gestopt en thuis even gestreken.[afbeelding]

Vox en Rob dus... :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo ROY. Als de maat 70 hoog bij 50 breed is dan is het een replica die nu op dit momend nog te koop is voor € 8,75 bij de VVV assen .

Retro TT Poster 1961

een ogineele heeft de maat 79,8 hoog bij 53,5 breed. maar dan hebben we het natuurlijk over heele andere prijzen mocht je er al een kunnen vinden .

we horen hier wel van je welke je hebt. groeten Vox ]
 
Laatst bewerkt:
ps/ voor de orginele maat ben ik uitgegaan van mijn poster van 1969.
kan zijn dat die van 1961 ook nog groter is. maar orgieneel zeker niet 70 bij 50.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ROY. Als de maat 70 hoog bij 50 breed is dan is het een replica die nu op dit momend nog te koop is voor € 8,75 bij de VVV assen .

Retro TT Poster 1961

een ogineele heeft de maat 79,8 hoog bij 53,5 breed. maar dan hebben we het natuurlijk over heele andere prijzen mocht je er al een kunnen vinden .

we horen hier wel van je welke je hebt. groeten Vox ]

Het is een stuk jonger, van 1981 mijn geboortejaar en ik zelf ook race wat het voor mij een leuk item maakt.

Maar qua formaat zou het een echte moeten zijn, hij zegt 54x79 zal wss afgerond zijn.

95 euro incl verzending, ik weet ook nog een hele oude (al ingelijst) die 250 moet kosten.
Edit: en ook nog een 1982er.
 
Laatst bewerkt:
ja zal wel afgeond zijn en het klopt vast. van het jaartal van 1981 ben ik ook nog geen replica tegen gekomen .

dus die poster van 1981 is gelijk aan die van mij van 1969 ? met de vole race kuip met nummer 7.
full
 
mijn TT assen raambiljet / posters bestaat uit 1969- 1975 - en 1983 tot heden .

die van 1983 is weer een andere afbeelding vandaar mijn ?
en die van 1961 waar je de vraag mee begon heeft een halfe racekuip [ maar ik weet niet precies in welk jaar die is begonnen en is gestopt ].

en van af 1990 heb ook nog wel wat dubbelen .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan