Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Ik las net terug in de oude delen van deze topic (toen het de levendige leiden, alphen e.o. Topic heette), dat er een standaard ontmoetingaplek is bij de mac in Leiderdorp (A4) en Leiden (A44) elke week als zowel op de woensdag in de zomer.

Is dit nog aanwezig? Kunnen we dit weer aanwezig maken? Is er animo voor?
 
Mij was niets bekend over vaste ontmoetingsavonden?

Iemand interesse morgenavond een ritje vanaf Transferium?
 
Mij was niets bekend over vaste ontmoetingsavonden?

Iemand interesse morgenavond een ritje vanaf Transferium?


Jij rijdt toch alleen maar in je auto Harry? :+

Die vaste ontmoetingsplaatsen komen uit het jaar 0 volgens mij _O-

We spraken nog wel eens sporadisch af bij het Transferium idd maar dat kwam vaak in een opwelling als het mooi weer was.

Weet niet of ik morgen kom, het wordt 27 graden en aangezien je in Noorwegen niet bruin wordt is de kans groot dat ik misschien zelfs 'savonds nog op strand zit 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jij rijdt toch alleen maar in je auto Harry? :+

Die vaste ontmoetingsplaatsen komen uit het jaar 0 volgens mij _O-

We spraken nog wel eens sporadisch af bij het Transferium idd maar dat kwam vaak in een opwelling als het mooi weer was.

Weet niet of ik morgen kom, het wordt 27 graden en aangezien je in Noorwegen niet bruin wordt is de kans groot dat ik misschien zelfs 'savonds nog op strand zit 8-)

Noorwegen :9~

Dan maar weer vaste gewoonte maken om zo elkaar af te spreken net als jaar 0. Meer leven in de brouwerij brengen 8-).

ja, ik weet het, ben pas sinds een maand lid
 
Ik las net terug in de oude delen van deze topic (toen het de levendige leiden, alphen e.o. Topic heette), dat er een standaard ontmoetingaplek is bij de mac in Leiderdorp (A4) en Leiden (A44) elke week als zowel op de woensdag in de zomer.

Is dit nog aanwezig? Kunnen we dit weer aanwezig maken? Is er animo voor?
In 2007 hing ik hier al rond en ook toen waren er geen vaste ontmoetingsavonden meer. Er werd wel zeer regelmatig afgesproken. 2 a 3 jaar geleden is dit topic opnieuw leven in geblazen en er werd regelmatig gereden. Alleen moest het initiatief altijd van dezelfde mensen komen.
 
In 2007 hing ik hier al rond en ook toen waren er geen vaste ontmoetingsavonden meer. Er werd wel zeer regelmatig afgesproken. 2 a 3 jaar geleden is dit topic opnieuw leven in geblazen en er werd regelmatig gereden. Alleen moest het initiatief altijd van dezelfde mensen komen.

Nu dus van mijn kant :]
 
Ik kijk de opkomst en het weer nog even aan.
Komen zo buien aan. (ik ben een mooiweer-rijder ;) )
 
Komende week of de week erna (in ieder geval na 11 juli) was ik samen met Coert65 (uit de Voorne Putten topic) van plan om af te spreken bij Republic Moto in Rotterdam.

Heeft iemand interesse om mee te gaan, zo ja, wanneer? (Let op, dit kan misschien overdag vallen).

Duin & Bollenstreek meets Voorne Putten mf-meet :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan