Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wd40 had ik idd ook op de planning staan om uit te proberen. Ik doe nu eerst met dasty, dan blinken ze weer kanonnen hard. Maar ze worden ook net zo makkelijk weer vies. Had al ergens anders ook gelezen dat met wd40 genoeg achterblijft dat t de volgende keer makkelijker is 😄 maar wat met was op je velgen? Smeer de rest van de fiets er ook mee in en werkt ook super..

Als je die groene dasty bedoelt, is nogal agressief.
Ik maak de achtervelg schoon met een lap met een scheut lampolie, gaat perfect !!
 
Was weer heerlijk weertje vandaag om het Blaadje uit te laten en laat nou net op één van mijn favoriete plekjes een goede fotograaf bezig zijn met zijn hobby *D

19942899_1300649566699743_2682940760944148082_o.jpg


19787060_1300681223363244_9047332636067151441_o.jpg


Ben blij dat ie alleen de onbeschadigde kant heeft gefotografeerd :+
 
Laatst bewerkt:
EBC schijvem zijn goed en betaalbaar. Galfer, breaking en motomaster zijn beter en dan heeft motomaster de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Als je het budget hebt zijn brembo hpk's een echte upgrade.

Hoef niet perse een upgrade.

Ik heb stalen remleidingen en vind de OEM schijven goed genoeg remmen, alleen is eentje nu krom... Dat is wel ruk :+

Heb niet heel veel zin om er 300 ballen tegenaan te gooien..
 
Hoef niet perse een upgrade.

Ik heb stalen remleidingen en vind de OEM schijven goed genoeg remmen, alleen is eentje nu krom... Dat is wel ruk :+

Heb niet heel veel zin om er 300 ballen tegenaan te gooien..

Er zijn mensen die ze recht kunnen maken. Ff navraag doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan