ASCOT #zoveel

Dan passen de schakelaars niet...

Tis goed zo....
jT8bz9N.jpg
 
Laatst bewerkt:
oma de boom injagen..
met wat bedradingsfoto'..


de schakelaar rechts op het stuur verdwijnt, daar komt alleen een gas-gever op..
knipperlicht etc...

en... pffff... is ook niets voor mij...
 
Laatst bewerkt:
Ik ooit een keukenblok kunnen krijgen. In de koopjes hoek van Ikea een ander blad gekocht. Voor €25,- heb ik werkbank met genoeg opberg plek. Mijn gereedschap zit toch in een gereedschapkar.
 
Mijn foto's worden niet meer weergegeven omdat mr photobucket wil dat ik daar 300.- dollar per jaar voor ga betalen...
Dat gaat dus niet gebeuren..

Dus voorlopig foto's even niet zichtbaar..
Ben aan het kijken voor een oplossing..
Iemand een suggestie :?
 
Je kunt ze ook gewoon via je PC, of laptop zonder externe host hier direct plaatsen, zo doe ik het altijd. Heb ook Photobucket gedoe en ook ik weiger 400$ te gaan betalen, maar heb alleen problemen met fora waar je niet direct kan plaatsen zoals hier.
Werkwijze:
Boven aan de pagina ga je naar het meest rechtse, namelijk "meer".
Als je daar met je muis boven hangt opent zich een menu, ga dan naar Documentenlijst, en als dat opent ga naar "document toevoegen". Bij mij opend dan de downloads van mijn PC, open de foto, druk op toevoegen, en als je bestand niet te groot is staat ie bij je Documentenlijst alhier.
Als het te groot is verstuur ik de foto, naar mijn telefoon, verklein hem daar naar 30% en stuur hem weer terug, om te downloaden en als het goed is pikt MF hem dan wel.
Als je vervolgens je foto wil plaatsen hier ga je in je berichtschermpje naar het icoontje met de 3 monitortjes,(de 5de van rechts). Als je daar op drukt krijg je je documentenlijst te zien en hoef je alleen je foto's maar aan te klikken en op "toevoegen aan bericht" te drukken.
Het lijkt een heel gedoe maar als je het een paar keer gedaan hebt valt het reuze mee!
Deze heb ik ook zo gedaan, voor de beeldvorming:

Succes ermee! :W
 
Laatst bewerkt:
Als de foto's niet snel terugkomen gooi ik je direct uit mijn favorieten. :+
(en gum die Kawa effe weg!) :+


(mooi exemplaar Coert!)
 
Laatst bewerkt:
Ik had geen Ascot foto, was ter illustratie, maar de vervuiling is weg! Hoe heb je dat geplaatst patrickZ? :t
 
Ik had geen Ascot foto, was ter illustratie, maar de vervuiling is weg! Hoe heb je dat geplaatst patrickZ? :t


Gezocht op google...

Maar is een afbeelding die ergens online staat... dus alleen de link gecopieerd en geplaatst..

Maar dus niet van een eigen online platform..
😎
 
even de boel warm houden en foto van de brommer plaatsen:
Fx8m7Eb.jpg


als het meezit staat deze binnenkort weer in de eigen garage!
 
Terug
Bovenaan Onderaan