fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Ik bedoel inderdaad de verhoging...

Ik reed zondag geregeld de stepjes aan de grond. Nadat ik de zithouding iets aangepast had ging het gelukkig wel beter, maar toch....

Stepjes aan de grond :+
full
 
2cm in totaal, dus 1 cm per kant toch? Ik heb een fz1 naked, hoop dat het daar hetzelfde verhaal is met kabels+ remslang...
Ik vind het er wel vet uitzien bij jou. Zit je ook iets rechter op?


2cm aan bijde kanten ingekort en dan past het net, en dan is het stuur nog altijd
iets breder dan het originele.
Van het weekend maar even proefrijden even gekopieerd uit het yamaha forum van 2012, alweer lang geleden dat ik Fz1 reed ;)

Dan is die nog altijd iets breder dan origineel
 
2cm aan bijde kanten ingekort en dan past het net, en dan is het stuur nog altijd
iets breder dan het originele.
Van het weekend maar even proefrijden even gekopieerd uit het yamaha forum van 2012, alweer lang geleden dat ik Fz1 reed ;)

Dan is die nog altijd iets breder dan origineel

Ik heb geen originele remsalangen meer, maar stalenremleidingen en titax-hendels...
Ff goed meten dus... ;)
 
Ik zie dat je ook een ander stuur hebt?

Superbike-stuur 22mm?

Ik ben daar ook naar op zoek namelijk..

Heb Rizoma stuur (MA005B) en stuurbevestigingskit (AZ408B) heb niks hoeven aanpassen.
Mensen die alleen het stuur kopen moeten inderdaad het stuur korter maken ivm de kabels.
Heb ik geen last van.
 
Heb Rizoma stuur (MA005B) en stuurbevestigingskit (AZ408B) heb niks hoeven aanpassen.
Mensen die alleen het stuur kopen moeten inderdaad het stuur korter maken ivm de kabels.
Heb ik geen last van.

Klopt :Y de houding met de Rizoma bevestiging kit is ongeveer hetzelfde als origineel
 
Goedendag

Vraagje, heeft er al iemand zijn halogeenlamp (koplamp) vervangen voor een ledlamp ? Zo ja, hoe is de lichtopbrengst en het lichtbeeld ? Welke ledlamp is er in gegaan ?

Greetz Ger
 
@Spooky78
Dat is de originele van Yamaha welke geleverd werd op de abs uitvoering
om eea uit het zicht te onttrekken.
Denk dat je hem gebruikt alleen van een sloop fiets zal kunnen bemachtigen.

Gr
 
Laatst bewerkt:
Goedendag

Vraagje, heeft er al iemand zijn halogeenlamp (koplamp) vervangen voor een ledlamp ? Zo ja, hoe is de lichtopbrengst en het lichtbeeld ? Welke ledlamp is er in gegaan ?

Greetz Ger

Ongeveer 2 maanden gelden de halogeenlamp vervangen voor een led in de Fz1n

Echt een stuk beter licht en het ziet er ook echt strak uit .
Heb wel een led lamp genomen met ventilator aan de achterkant ,
Maar het past allemaal precies (bij mij iniedergeval )
 
Laatst bewerkt:
Kan het kloppen dat je wel eens over de lekdijk rijdt? Ik heb een paar weken geleden toevallig een soort gelijke fiets gezien daar.

Ik reed op een zwarte fz1

hallo,
ik zal mijn FZ1 ook maar eens een keertje voorstellen hier.
het betreft een 2008/ABS model.

even een kleine opsomming van een aantal veranderingen.

- heeeeuuuul erg veel onderdelen vervangen door Rizoma onderdelen.
- waanzinnige paintjob. Kleur = AMG Electricbeam en vervolgens is alles hand geschilderd in een motorrace thema (rechterkant is geweid aan de history en links de moderne tijd) maar veel te veel details om op in te gaan.
- vering is compleet hyperpro
- hell stalen remleidingen
- powercommander
- quickshifter
- snelgaskit
- andere vertanding
- custom zadel (combi carbonleer en slangenleer)
- etc.,etc.,etc....
[afbeelding]
 
Mocht er iemand een leovince gp pro uitlaat te koop weten hoor ik het graag! :-)
En ik ga eerdaags ook eens even oriënteren voor een led lamp.
 
En dan nog een foto van de zijkant..
Ben erg tevreden over het resultaat.
Paul van Hyperpro heeft de voorvering 1 ring strakker gezet.
Door de ophoging aan de achterkant zakte de voorkant bij het remmen verder in dan voorheen.
[afbeelding]

Verandert je zithouding dan niet? Het lijkt mij dat je dan wat verder voorover zit of is dat minimaal?
 
Hallo FZ1 en FZ8 rijders!

Ik ben momenteel bezig met een projectfiets waar de voorpartij van een FZ1 op heb zitten.

Nu ben ik opzoek naar een stuurkuipje voor een FZ1, zo een zelfde als op de foto.

Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen waar die van af wil?

Alvast bedankt,

Niels
full
 
Hallo FZ1 en FZ8 rijders!

Ik ben momenteel bezig met een projectfiets waar de voorpartij van een FZ1 op heb zitten.

Nu ben ik opzoek naar een stuurkuipje voor een FZ1, zo een zelfde als op de foto.

Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen waar die van af wil?

Alvast bedankt,

Niels
[afbeelding]

Toevallig heb ik er nog 1tje liggen, volgens mij wat kleine krassen maar stuur me even een PM :)
 
\
Hallo FZ1 en FZ8 rijders!

Ik ben momenteel bezig met een projectfiets waar de voorpartij van een FZ1 op heb zitten.

Nu ben ik opzoek naar een stuurkuipje voor een FZ1, zo een zelfde als op de foto.

Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen waar die van af wil?

Alvast bedankt,

Ik heb nog een compleet nieuwe liggen..
Hij is van carbon..
Cupolino + attacchi carbonio autoclave Yamaha FZ1
indien intresse laat maar weten..


Bedankt voor je reactie, je hebt een PM

Groet
 
Iemand bekend hiermee?
Ik heb sinds vandaag een andere uitlaat onder mn Fz1.
Ben super blij met het geluid maar vind dat ik vermogen heb verloren boven in de toeren terwijl ik andersom had verwacht.
Ik rij wel zonder db killer maar dit mag toch niet zo veel uitmaken?
Eerder met originele uitlaat kon ik makkelijk wheelies maken in zn 1 en nu niet.
 
Iemand bekend hiermee?
Ik heb sinds vandaag een andere uitlaat onder mn Fz1.
Ben super blij met het geluid maar vind dat ik vermogen heb verloren boven in de toeren terwijl ik andersom had verwacht.
Ik rij wel zonder db killer maar dit mag toch niet zo veel uitmaken?
Eerder met originele uitlaat kon ik makkelijk wheelies maken in zn 1 en nu niet.

:? Welk merk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan