Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Randyfisherman

MF veteraan
1 apr 2009
10.884
67
Noord-Holland
full

Welkom in deel 25!
Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd!
Wie? Wat? Waterland!

Deeltje 25, daar waar enkele jaren terug een topic binnen twee weken gevuld kon worden, heeft deel 24 ruim drie jaar dienst moeten doen. WhatsApp deed haar intrede, gereden wordt er nog steeds, maar nieuwe aanwas is niet meer! En dat was nu juist zo leuk... Dus kort maar krachtig:

Waterlanders verenigt u!
Iedere woensdagavond om 19:00 parkeerterrein AHXL, ter hoogte van het reclamebord aan de Burg. D. Kooimanweg verzamelen voor een mooie rit. Iedereen is welkom!


Woensdag gehaktdag, dus rijd gezellig een gehaktbalritje mee!
Indien via WhatsApp een extra ritje wordt afgesproken kan dat hier worden geplaatst, dus houdt het topic in de gaten!

Wie loop je daar regelmatig tegen het lijf? Frequente gehaktbaleters in volstrekt willekeurige volgorde:

TheLittle --- BMW F650GS --- Onze doorgewinterde woonwerk Waterlander, niets houdt hem tegen
RikVFR --- Honda VFR800 --- Ah oui, bonjour, c'est du motocyclist avec des vacances trés bien
LoSBoL --- Triumph Speed Triple --- Had zijn nickname al ver voor zijn bluetooth headset met Psychedelicamuziek, vooruitziende blik?
mento --- KTM 990 SMR --- El Capitan, altijd in voor een stevig potje sturen en het instand houden van de rookstop
erwinko --- Triumph Speed Triple --- De Vliegende Koggenlander
vr6piloot --- BMW S1000R --- CustomKoning
marcooo --- BMW R1100S --- Leert nu zijn voorrem pas kennen
BlueAngels --- Honda VFR --- Heeft het op een slet moeten leren
The_Answer --- Yamaha R1 --- De stamhouder, is er altijd bij
Nick-A --- elke keer weer een verrassing wat 'ie heeft 'gehaald'
cLarity --- een of ander circuitapparaat, houdt van BBQ
HornEd --- altijd Italiaans en exclusief, behalve toen hij zijn nickname intypte
Randyfisherman --- Triumph Street Triple --- opent af en toe een topic

Kom kennis maken!!
 
Laatst bewerkt:
Dat zwarte frame maakt hem inderdaad erg chique :Y
Je zou eigenlijk je ondertitel nog even moeten veranderen :P
Inderdaad ja, scherp van je 8-) Ben een weekje motorloos geweest, heb de R1 particulier verkocht, iedere dealer zei eerlijk dat ze 'm liever niet inruilden. Dus uiteindelijk scherp in de markt gezet en snel weten te verkopen, daarna de SV opgehaald.

Mooi ding hoor Renzo!
ThnX!!
 
Inderdaad ja, scherp van je 8-) Ben een weekje motorloos geweest, heb de R1 particulier verkocht, iedere dealer zei eerlijk dat ze 'm liever niet inruilden. Dus uiteindelijk scherp in de markt gezet en snel weten te verkopen, daarna de SV opgehaald.ThnX!!

Ik rij overal met de open uitlaat ,noordkaap,Duitsland,engeland,de alpen.
Ik heb er wel een DB killer voor maar gebruik hem nooit.
Mijne komt uit 2004 en heeft nu 57000 gereden maar sinds de sv1000s achterschokbreker en de hyperpro veren voor stuurt hij voor mij pas lekker.
 
Ik rij overal met de open uitlaat ,noordkaap,Duitsland,engeland,de alpen.
Ik heb er wel een DB killer voor maar gebruik hem nooit.
Mijne komt uit 2004 en heeft nu 57000 gereden maar sinds de sv1000s achterschokbreker en de hyperpro veren voor stuurt hij voor mij pas lekker.
Oké, ik heb er geen killer bij en wil het risico eigenlijk niet lopen.

Jij hebt dus een SV1000 schokbreker, past dat 1:1, ik lees ook veel over een ZX10 schokbreker, maar dan moet er iets aangepast worden.
Voor ga ik sowieso aanpakken, evenals de remmen.
 
Hee......
Waarom sta ik er niet meer bij?

Omdat ik geen Smartphone/Whatsapp heb? |(
Hoi Frank, nee hoor zeker niet. Doel was om de OP even flink korter te maken / op te schonen en de focus te leggen op het feit dat 'we' graag wat nieuwe gezichten zouden zien op de woensdagavonden. Heb de mensen genoteerd die met regelmaat nog op woensdag bij de AH te vinden zijn, ik heb de vrijheid genomen om de minder aanwezigen niet te vermelden. Maar als je er graag bij wil zet ik je er bij hoor ;-) Maar wanneer was je voor het laatst aanwezig op woensdag }) 8-)
 
Oké, ik heb er geen killer bij en wil het risico eigenlijk niet lopen.

Jij hebt dus een SV1000 schokbreker, past dat 1:1, ik lees ook veel over een ZX10 schokbreker, maar dan moet er iets aangepast worden.
Voor ga ik sowieso aanpakken, evenals de remmen.

Er moest een stukje uit de accubak en de accu moest 2cm hoger staan maar hij paste nog gewoon onder het zadel.

Hij is afgesteld op mijn gewicht door hyperpro en dat scheelde veel vergeleken met mijn gepruts aan de afstellingen.

Een db killer is zo aangepast/gemaakt voor de yoshi
 
Ge wel dig!

Top topic Randy!

Wie is er vanavond bij?

(Ikke niet, heb waarschijnlijk teveel Mythos op, kali spera en vooral Yamas!)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Frank, nee hoor zeker niet. Doel was om de OP even flink korter te maken / op te schonen en de focus te leggen op het feit dat 'we' graag wat nieuwe gezichten zouden zien op de woensdagavonden. Heb de mensen genoteerd die met regelmaat nog op woensdag bij de AH te vinden zijn, ik heb de vrijheid genomen om de minder aanwezigen niet te vermelden. Maar als je er graag bij wil zet ik je er bij hoor ;-) Maar wanneer was je voor het laatst aanwezig op woensdag }) 8-)
Na verleden jaar met al mijn motorfietsen samen wel 247 km gereden te hebben hoop ik dit jaar weer wat meer kilometers te maken.
De laatste keer was voor mij dus 2015..... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan