Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik tinypic. Daar staan bij je geuploaden foto's direct verschillende links om te gebruiken. Kopiëren, in je bericht plakken en klaar. Werkt ook wel makkelijk.
 
Ik gebruik tinypic. Daar staan bij je geuploaden foto's direct verschillende links om te gebruiken. Kopiëren, in je bericht plakken en klaar. Werkt ook wel makkelijk.
Eens kijken,


Test test 1234 test


jg7ij4.jpg


Verhip, het werkt.


Jeeeeej *O*
 
360.jpg

Zo, ook weer in beeld.
Niet mijn ding computers....😣
Deze mag weer in de o.p. Chantal, en da ge bedankt bent da witte!😉
 
Ik zit al tijdje te kijken voor een garmin zumo voor op de fireblade. Alleen nu zit ik een beetje met hoe ga ik hem mooi monteren. Iemand een creatieve oplossing? Het gaat om een sc57 uit 2006.
Ik heb het zo gemaakt, "klokkewinkel" nog prima afleesbaar.
360.jpg
 
En hoe krijg je dan een link? Ik heb drie foto's geüpload en dan op delen geklikt maar ik krijg geen link te zien die in tussen de img codes kan plaatsen.
bovenin zie je het logo om te delen(nadat je op de foto hebt geklikt) op klikken en dan zie je codes om te delen. in jouw geval de IMG code. op klikken,kopieeren en plakken hier op mf
 
dan was je er al vroeg bij
ja ik denk dat het ook niks gaat worden
maar we zullen zien we houwen hoop
het is nog geen middag :N
Krijg je als je door de week altijd vroeg uit je nestje moet, dan wordt je in het weekend standaard wakker rond een uurtje of 05:00/05:30 uur.
Nog blijven liggen tot 06:45 uur en toen vond ik het wel mooi geweest.
Voordeel is dat je nagenoeg niemand tegenkomt op de vroege zondagochtend. ;)
Voor vanmiddag wordt er toch goed weer voorspeld, mocht je nog gaan alvast veel plezier gewenst. :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan