Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het nodige zoeken helaas op het forum en via google geen antwoord kunnen vinden...
Heeft iemand van jullie ervaring met het monteren van navigatie/smartphone?

Uiteraard kom je bij het zoeken uit op de verschillende mogelijkheden van RAM mount, maar ik kan hier geen foto's op de GSR van vinden. En gezien de prijzen ben ik ook benieuwd naar ervaringen/voordelen tov iets als dit

Ik heb de bijgeleverde ram-mount van de navi en een 12-volt plug op het stuur gemonteerd (zie OP foto)
Dus geen ervaring met universele dingessen :$ Las wel laatst iets over zo'n alles vasthoudende steun voor op het stuur, maar weet echt niet meer hoe dat ding heet :?
 
Ergens in het GSR Forum staat nog wel foto van mijn GSR met zelf gemaakte beugel voor de TomTom. Op mijn huidige motor gebruik ik de Ram mount. Wie weet dat ik daar ook zelf eens een keer wat anders voor maak.
 
Ik gebruik zelf de app scenic.
Staan een hoop mooie routes op.
Heb mijn telefoon dan in mijn tanktas aan de accu hangen en via bluetooth krijg ik dan aanwijzingen.
Vind scenic perfect want er staan ook honderden routes gemaakt door motorrijders in.
Is een gratis app om te beginnen. Kost uiteindelijk 12 euro per jaar geloof ik.
 
Ik gebruik zelf de app scenic.
Staan een hoop mooie routes op.
Heb mijn telefoon dan in mijn tanktas aan de accu hangen en via bluetooth krijg ik dan aanwijzingen.
Vind scenic perfect want er staan ook honderden routes gemaakt door motorrijders in.
Is een gratis app om te beginnen. Kost uiteindelijk 12 euro per jaar geloof ik.

Scenic heb ik inderdaad ook gevonden. Nu alleen op zoek naar een nette manier om mijn telefoon te monteren. Gezien de overwegend kortere ritten, heeft een tanktas niet mijn voorkeur en dus op zoek naar een mooie montagemogelijkheid op het stuur. In combinatie met een ruitje wat via het stuur gemonteerd zit, wordt het echter wat krap... Vandaar de zoektocht naar RAM mounts of alternatieven om te kijken wat het beste gaat passen.
 
Na het nodige zoeken helaas op het forum en via google geen antwoord kunnen vinden...
Heeft iemand van jullie ervaring met het monteren van navigatie/smartphone?

Uiteraard kom je bij het zoeken uit op de verschillende mogelijkheden van RAM mount, maar ik kan hier geen foto's op de GSR van vinden. En gezien de prijzen ben ik ook benieuwd naar ervaringen/voordelen tov iets als dit

Mijne heb ik mooi gemonteerd al zeg ik het zelf. Ik zal even wat foto's maken van zowel mijn positie van mijn telefoon als mijn actioncam. Weet zelf niet hoe ik hem hier krijg maar zal eens uitzoeken en anders vraag ik wel iemand die het voor mij kan.
 
Mijne heb ik mooi gemonteerd al zeg ik het zelf. Ik zal even wat foto's maken van zowel mijn positie van mijn telefoon als mijn actioncam. Weet zelf niet hoe ik hem hier krijg maar zal eens uitzoeken en anders vraag ik wel iemand die het voor mij kan.

Ik kijk ernaar uit!

vwb het plaatsen vd foto's; dit kan door in je post het icoontje met de 3 afbeeldingen te gebruiken (5e van rechts in de balk) ;)
 
Jeetje, wat een leven ineens hier.
*O* LEUK! *O*

Welkom alle nieuwkomers. Geniet van jullie heerlijke machine maar daar hoef ik me waarschijnlijk geen zorgen over te maken :)

O en Daniël, ik heb je ook een PM gestuurd
 
Laatst bewerkt:
Na het nodige zoeken helaas op het forum en via google geen antwoord kunnen vinden...
Heeft iemand van jullie ervaring met het monteren van navigatie/smartphone?

Uiteraard kom je bij het zoeken uit op de verschillende mogelijkheden van RAM mount, maar ik kan hier geen foto's op de GSR van vinden. En gezien de prijzen ben ik ook benieuwd naar ervaringen/voordelen tov iets als dit

Ik heb zojuist deze besteld; Trust Urban Waterdichte Fietshouder Universeel

Morgen gaat 'ie mee op een ritje van 1,5 uur, ik laat wel weten hoe het is bevallen.

Ook hier weer eens melden trouwens, afgelopen tijd weinig gereden vanwege 't feit dat ik verhuisd ben en ik hier geen fatsoenlijke parkeerplaats had. Dit is opgelost, dus van de week motor opgehaald bij m'n ouders en hier gestald :)!
 
Zonnetje en droog hiero, zolang ik maar de plassen ontweek maar dit is m geworden (als t uploaden lukt)




8-) _O-
full
 
Even een uitlaat vraag. mn GSR is nog helemaal standaard. Heb m o.a. gekozen omdat ik de achterkant erg goed gelukt vind. 4 cirkels, 2 uitlaat en 2 lampen. Dit model wil ik graag behouden maar wil wel een sportievere sound (kom van een supermoto af met open AKRA van voor naar achter O-) en dat was weer te hard) maar goed. Heb gezien dat GPR aan de achterkant niks wijzigt en alleen de "pot" vervangt wat genoeg zou moeten zijn. Heeft iemand hier ervaring mee of misschien een andere tip?
 
De GPR ghost geeft (met db killer) genoeg geluid. Vraag maar aan de jongens en dame hier die er wel eens achter gereden hebben.

Foto's van de montage zijn in een eerder deel wel ergens terug te vinden in een Picasa linkje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan