Toerseizoen afsluitingsweekend 2017

Mocht er hier iemand nog wat spullen zoeken voor het afsluitings weekend of ervoor. Ik ben de schuur aan het opruimen:

  • DIFI motorjeans 30/36 met knee inserts --> te klein voor me geworden jaja
  • MQP leder motorbroek mt 50 --> Uhm ook al te klein voor me
  • Moto-Detail 'Drypack' fluor gele rugzak --> 2x gebruikt, gaat weg vanwege koffers
  • Oxford tanktas --> goed gebruikt, gaat weg vanwege koffers
En alleen voor jullie 30% korting op de MP vraagprijzen
 
Weet je zéker dat je de tanktas wilt verkopen?

Ik vind een tanktas altijd wel handig: bijvoorbeeld als je vanaf je vakantieadres dagtochten gaat maken. Dan hoef je niet met koffers te rijden.
 
Weet je zéker dat je de tanktas wilt verkopen?

Ik vind een tanktas altijd wel handig: bijvoorbeeld als je vanaf je vakantieadres dagtochten gaat maken. Dan hoef je niet met koffers te rijden.

Ik heb hem nu al 3 buitenlandweekenden niet meer gebruikt bij dagritten.
Hij is daarvoor eigenlijk te groot, zeker op de kleine smalle tank van de Fazer.
 
Ha luitjes,

Fred PMde me; als jullie het goed vinden pleur ik mijn tent graag weg in Vianden, maar wel op voorwaarde dat de organisatie het goed vind, want ik was geen onderdeel van het afgelopen jaar (en de jaren ervoor).

Onder voorbehoud overigens, want moet mijn agenda naast die van collega's leggen. Ik ben over een week weg op vakantie, daarna komt een groot grijs gebied (hoi Fred! ;)) in mijn agenda.

:W Kingcoder
:W Bochtenkoning
:W Scammie
:W Fred

Hi Joris, je mag komen maar alleen op voorwaarde dat de "kip" ook meekomt :)
 
Nice bike Kevin, heel veel plezier ermee

eenneeuuuh yamaha ... dat gaat niet stuk (tenzij je hem zelf horizontaal parkeert :))


Of als de berger dat opnieuw doet.. _O-

En let wel op, je heb het tegen Kevin. Die heeft zelfs een VFR blok weten te slopen.
 
Of als de berger dat opnieuw doet.. _O-

En let wel op, je heb het tegen Kevin. Die heeft zelfs een VFR blok weten te slopen.

Vorig jaar voor 2.000 euro onderhoud laten uitvoeren (kleppen, alle vloeistoffen, balhoofd, vering, banden, ketting, tandwielen, remblokken echt alles) en tsja ga ik weer eens een weekend met jullie mee...
Motor overhit met als gevolg een lekke koppakking, een oude reparatie aan de tank die open barst en een berger die hem laat vallen. Ik vind het lullig voor de garage waar ik hem heb ingeruild. Nu duimen dat ik volgend jaar wel een "normaal" weekend beleef (voor het eerst in 3 jaar VFR).

Ik tel al wel af tot het weekend in september. Ik heb zelfs koffers die mijn rugzak moeten vervangen en ik heb samen met Fred wat langer geboekt. We zitten in Fermeaust te Bettel. Er is daar nog een 6 persoons-accommodatie beschikbaar: 4 nachten voor 220,- (nog geen 10 euro p.p.p.n.). DIe kamer is inclusief bordspellen :9
 
Dat is dan wel weer lullig tov Fred. Die is juist zo trots op zijn (andere) rode VFR....
Én op de Seat Leon Cupra: ook al is die nu 'afwezig' (gestolen). Binnenkort een andere Seat. Eerst moet ik 30 dagen wachten. Misschien wordt de auto teruggevonden, net als vorige keer.
 
Een M3 denk ik?

Ik kom met mijn tentje naar Luxemburg.
Geen M3. Daar heb ik zondag wel een rondje mee mogen rijden: helaas als passagier, maar wél op de Nürburgring in de Ringtaxi. Dat is G A A F ! ! ! !

Het is een BMW M3 met aangepaste remmen. De coureur rijdt echt iedereen voorbij.

Dit keer konden we na slechts 1 uur wachten al mee. Normaal moet je zoiets maanden van tevoren boeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan