3States

nou scheffer engineering. ziet er strak uit. wat voor een asstomp wordt er op gesch :9~ roefd, ook eigen makelij? of 1van een renault of zo? gebruiken jullie "gewone" lagers of fusee kogels die in die passing gaten moeten vallen. vindt het echt allemaal zeer doordacht uit zien. :}
 
nou scheffer engineering. ziet er strak uit. wat voor een asstomp wordt er op gesch :9~ roefd, ook eigen makelij? of 1van een renault of zo? gebruiken jullie "gewone" lagers of fusee kogels die in die passing gaten moeten vallen. vindt het echt allemaal zeer doordacht uit zien. :}

Ja hey, Slijptol is HoofdOntwerp, en als het dan ook voor hemzelf is denkt ie nog een keer vaker na!
Voor degenen die zich afvragen waarom het 'niet opschiet' ... Dat zit m in al die doordacht ontwerpdetails. En alles reproduceerbaar hè 😉
 
Niet sneller... laten we het daar over eens zijn.. _O-

20229665_1909437775944567_4955395890534931457_o.jpg


20157854_1909437829277895_3982633669110227607_o.jpg


20121542_1909437639277914_3075242171880223725_o.jpg
 
Thanks voor de complimenten heren. Jullie mogen gerust weten dat dit NIET vanzelf gaat, ook niet met CNC. En al zeker niet als je krapaan 4 maanden met zo'n ding in de weer bent..

Ik ben de heren 3States zeer dankbaar voor het vertrouwen en dit prachtige leerproject!
 
Thanks voor de complimenten heren. Jullie mogen gerust weten dat dit NIET vanzelf gaat, ook niet met CNC. En al zeker niet als je krapaan 4 maanden met zo'n ding in de weer bent..

Ik ben de heren 3States zeer dankbaar voor het vertrouwen en dit prachtige leerproject!

Tuurlijk Roel, je kunt het, dat heb je met andere projecten ruimschoots bewezen!

(nu nog ff zelf een ritje op een zijspan, dan ben je met dat virus ook besmet ;) :+ )
 
Nee, ook niet sneller.
Maar ook niet zo strak, dus het is helemal goed zo!!!
 
:} daar zijn al een paar uurtjes denkwerk aan opgegaan. :t

het wachten wordt dus toch beloond.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ff alles terug gelezen, top!
Jammer dat ik niet eerder aangehaakt ben, maar super dat er nog zat mensen zijn die nadenken en creatief zijn.
 
mooi werkstuk, en inderdaad is dit gewoon heel veel werk, word vaak onderschat door een "leek". alleen het meerdere malen inspannen en uitklokken al.
 
Ontspannen en leegklokken is idd stukken makkelijker. Groeten vanuit Brabant ;)
Is een van de 3 states dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net bevrijdend nieuws gehad van het front. Tijd voor wat mysterieuze plaatjes hier weer binnenkort. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan