racen op een SC59

TK werkt hier blijkbaar al jaren mee en ik heb er zelf ook nooit problemen mee gehad.

Ik heb hier toen naar gevraagd, aangezien er toen bij de ZAC een dodelijk ongeluk was, die veroorzaakt werd door een gaskabel die was blijven hangen.
Klopt, ik heb die discussie toen ook gevoerd met TK en ZAC.
Maar ding met 1 kabel werkt foutloos
 
Hoeveel kabels zitten er bij jou aan?
Heb je een linkje, welke jij hebt?
Nieuwe kabels?

Ik had op mijn 600RR racer snelgas gemaakt van HRC met twee kabels, ik was zelf altijd beetje huiverig van 1 kabel alhoewel het dus wel heel gebruikelijk is..
Kabel routing en plaatsing van het gashandel luisterde wel vrij nauw om eea soepel te laten openen/sluiten.
full

Ik had hem 2ehands via Ebay maar er staan ook nieuwe sets te koop nu :
Genuine Honda HRC CBR600RR CBR1000RR Fast / Quick Shift / Action Throttle Sleeve | eBay
 
Ik had op mijn 600RR racer snelgas gemaakt van HRC met twee kabels, ik was zelf altijd beetje huiverig van 1 kabel alhoewel het dus wel heel gebruikelijk is..
Kabel routing en plaatsing van het gashandel luisterde wel vrij nauw om eea soepel te laten openen/sluiten.
[afbeelding]
Ik had hem 2ehands via Ebay maar er staan ook nieuwe sets te koop nu :
Genuine Honda HRC CBR600RR CBR1000RR Fast / Quick Shift / Action Throttle Sleeve | eBay
Thx, Dan ga ik daar maar eens mee aan de gang denk ik.
 
Zit 1 kabel aan.
Kan het even niet op de site van TKRP vinden, maar heet ook wel throttlebody.

Dit staat op mijn factuur:
SNELGAS TKRP 600/1000RR (voor 1 kabel)
Part No. 48-100140
85.05 euri ex BTW


maakt verder niet maar trottlebody is het gasklephuis waar de gaskabel aan vast zit.
 
Ik had al een topic gestart in een andere categorie op dit forum, maar nog weinig tot geen respons op ontvangen: is er niemand die een set inlaatkelken op diens verlanglijstje heeft staan?
 
welke tandwiel verhouding gebruiken jullie op Zolder?

Ik rij zelf een standaard verhouding en zit hierdoor vrijwel nooit in de 5e versnelling. Daarnaast is het toertal dusdanig laag bij het opkomen van het rechte stuk bij s/f dat hij heel vaak uitbreekt, dit komt denk ik door het koppel dat er invliegt.

Rondetijden stabiel 1.49-1.50
Motor heeft 176pk op het aw
 
Maatje van mijn rijdt geloof ik 16/45 of 15/45 op zolder met een 1:45 en dat is het zelfde als op assen, want dat wisseld hij niet
Ik weet niet wat de standaard verhouding is op de blade?
 
Gisteren van de sport cup overgezet naar de race cup.
En tijdens de race toch een 1:51,3 gereden.
Ben er wel achter dat racen ik de race cup toch iets anders is Haha, mensen geven zich niet zo snel gewonnen, mooie gevechten gehad.
Wat me opvalt is dat hoe harder je de blade rijd hoe vertrouwder die wordt!

Op naar de volgende race.
 
Dat is aardig vlot. :9~

Ik vond het niet zo erg dat een aantal snelle mannen van de sportcup naar de racecup gingen. Scheelde weer een paar plaatsen in de wedstrijd als minder snelle sportcupper _O-
 
Laatst bewerkt:
Gisteren van de sport cup overgezet naar de race cup.
En tijdens de race toch een 1:51,3 gereden.
Ben er wel achter dat racen ik de race cup toch iets anders is Haha, mensen geven zich niet zo snel gewonnen, mooie gevechten gehad.
Wat me opvalt is dat hoe harder je de blade rijd hoe vertrouwder die wordt!

Op naar de volgende race.
Dan hebben we waarschijnlijk bij elkaar in de buurt gereden :-)
 
Als jij een rood pak aan hebt en een witte fireblade? Ik zag ook iemand op een blade met Bart op zijn pak staan! Maar die stond aardig vooraan bij de startopstelling.
Ik zat op de geel/orange/wit fireblade.
 
Vraagje aan de snellere rijders metbbetrekking tot versnellingen.
Ik rij momenteel met 15/44 en vroeg me af of jullie met ongeveer zelfde tandwielverhouding, naar de haarbocht ook opschakelen naar de 4 voordat snelle knikje en dan richting ossenbroeken? Want ik twijvel een beetje en heb nog niet ondervonden wat nu sneller is? Ik neem de haarbocht in de 3.
Tips zijn Welkom
 
heb sinds een paar dagen ook een blade (2009) hebben jullie tips&tricks waar ik op moet letten (heb altijd R1 en BMW gereden)

tevens: de lucht aanzuigbuizen zitten allemaal slangen en een luchtpot aan, is dit perse nodig?
 
heb sinds een paar dagen ook een blade (2009) hebben jullie tips&tricks waar ik op moet letten (heb altijd R1 en BMW gereden)

tevens: de lucht aanzuigbuizen zitten allemaal slangen en een luchtpot aan, is dit perse nodig?

Aan tips % tricks kan ik je niet helpen met die rondetijden van mij.

Heb je een foto van die slangen el luchtpot?
 
heb sinds een paar dagen ook een blade (2009) hebben jullie tips&tricks waar ik op moet letten (heb altijd R1 en BMW gereden)

tevens: de lucht aanzuigbuizen zitten allemaal slangen en een luchtpot aan, is dit perse nodig?

je moet hem hoger in de toeren houden want het middengebied vond ik wat zwak voor de rest
stuurt het echt een stuk makkelijker dan de bmw .

aan mijn airducts zaten geen slangen of potjes
 
nóg makkelijke dan de BMW! (die vond ik al grandioos sturen tov de R1)

IK zal proberen vanaaf een foto te maken. aan de airducts zitten luchtmeters met een grote stekker eraan, slangen van de linkse naar de rechtse duct en een luchtpotje onder kuipframe die de twee kanten met elkaar verbind. Is maar een slangen/dradenzooi zo....
 
nóg makkelijke dan de BMW! (die vond ik al grandioos sturen tov de R1)

IK zal proberen vanaaf een foto te maken. aan de airducts zitten luchtmeters met een grote stekker eraan, slangen van de linkse naar de rechtse duct en een luchtpotje onder kuipframe die de twee kanten met elkaar verbind. Is maar een slangen/dradenzooi zo....

waarom de bmw verruilt voor een honda? want volgens mijn had jij qua specs een mooie Beemer
 
ik had een hele mooie beemer ja vol specs
maar we hebben een dochtertje gekregen en een 2e op komst
dus voor die 2 dagen per jaar vond ik een motor van 10k in de schuur zonde

deze per toeval tegen het lijf gelopen en gekocht. als hij niet bevalt verkoop ik hem weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan