Honda Africa Twin 2015 (CRF1000)

Ben op zoek naar een leuke tanktas voor de AT.
iemand suggesties? zoek er 1 die ook makkelijk mee kan van de motor af. (rugtas)

Kwam de moskomoto nomad tegen na een suggestie op facebook. (zie foto)
Alleen die is aardig aan de prijs en ik heb al een drinkzak in mijn jas.

iemand nog andere opties? :)

19657014_10203402152331378_1532685420124232116_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Touratech tas gekocht, met name omdat deze waterdicht is. De pasvorm is redelijk goed en hij is snel te demonteren zonder dat er allerlei montage dingen in het zicht achterblijven. Het is echter geen rugtas.
 
iedereen is druk met rijden dus geen tijd voor forum berichten :)

Heb inmiddels de Givi XS320 als tanktas.
pasvorm is echt netjes, stuur uitslag 100%, en zit schouder band bij(helaas geen rugzak maar ach dit is voldoende).

Zoek nu alleen nog een sigaretaanstekker verleng blokje die mooi in me tanktas kan :)
 
Nouja zeg, spot ik terwijl ik even aan de kant sta zomaar een AT Tricolore in Ten Post.

:]
 
Hmm, toch maar weer eens een banden bericht... Toen ik de Dunlops dr af gooide ben ik voor de TKC70's gegaan, die gingen echter iets 7000km mee (winter/voorjaar), en toen werd het cuppen me te erg. Vervolgens ging de tweede set TKC70's er op (voorjaar, zomer) en inmiddels ben ik slechts 5000km verder maar ik zit alweer op een hobbelpaard..
Nou heb ik een sportieve rijstijl, en dat is waarschijnlijk de oorzaak van de korte levensduur.

Nu kom ik met de AT weinig offroad (dat doe ik wel met mn WR), dus nu word de vraag: Wat moet er dan onder? Wat meer sport/straat georienteerd, maar wel met goede regen performance. Ik zat al naar de Bridgestone A40's te kijken, maar die worden niet in 'onze' maat geleverd. Wie weet 'n goed alternatief?
 
De conti trial attack 2.
Mega veel grip ook met slecht weer.
Heb de at 2e hands gekocht met zon setje erop en dat beviel prima.
Zit nu net nieuwe set op dus over de levensduur kan ik over 2 weken meer zeggen vertrek morgen richting het zuiden.

Met de vriendin en bagage achterop.. bent benieuwd.
 
Hmm, da's nog niet eens zo'n gek idee..

Zelfde rubber als de TKC70's waar ik verder wel super blij mee ben, maar dan in een meer straat profiel..
 
Scorpion Trail II is wel in de maten voor de AT. Ligt er bij ons nu ook op. Er is nog maar weinig mee gereden. Dus kan er weinig over zeggen. Heb er al wel 7000 km mee gereden op een Crosstourer. Ze cuppen daar stevig maar ik merk er niets van. Grip is onder alle (straat) omstandigheden gewoon top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan