Jerryt's eigenbouw deel 9

Gaat weer lekker👍
full
 
Danku,doe weer mijn uiterste best uiteraard😄
Bloed/zweet en tranen.......ach,valt ook wel weer mee😂
 
Jerryt, wat is het verschil in rij eigenschappen tegen over de standaard brug van een gsx1200?


Kwa rijeigenschappen zal het niks uit maken wat de geometrie blijft hetzelfde,is puur voor de optiek ja(lilluk/krees wief ja _O- )
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds zwevende schokkers....

Denk trouwens dat qua rij-eigenschappen niet alleen de geometrie belangrijk is, het gewicht (in dit geval ook nog onafgeveerd) doet ook wat. En ik vermoed dat zo'n buizenbrug (hoe mooi ook) een stuk zwaarder is dan een aluminium brug. Waarom denk je dat de fabrikanten jaren geleden overgestapt zijn op aluminium ?
 
Het enige dat 'slechter' zal zijn is het onafgeveerd gewicht.
Maar als je kijkt naar de upgrade aan de voorvork en de totale gewichtsbesparing op de gehele moto, dan vraag ik me af of je dit wel gaat merken...tis ook geen circuit-fiets...
Ik ga gewoon lekker rijden op deze lekker motor met lekkere achterbrug :) :]
 
Het enige dat 'slechter' zal zijn is het onafgeveerd gewicht.
Maar als je kijkt naar de upgrade aan de voorvork en de totale gewichtsbesparing op de gehele moto, dan vraag ik me af of je dit wel gaat merken...tis ook geen circuit-fiets...
Ik ga gewoon lekker rijden op deze lekker motor met lekkere achterbrug :) :]

Zal een kg meer zijn dat dat aluding maar dat ga jij op de weg echt niet merken nee,en het ook wil ook wat😃
 
gewoon serieuze vraag he: wordt je het nooit beu altijd maar dezelfde soort brug te maken?
lijkt me wel leuk een keer een WSBK achtige dikke alubrug gemaakt te worden
 
gewoon serieuze vraag he: wordt je het nooit beu altijd maar dezelfde soort brug te maken?
lijkt me wel leuk een keer een WSBK achtige dikke alubrug gemaakt te worden

Maak gelukkig niet alleen bruggen😁
Als ik er moe van werd dan deed ik het echt niet maar sta overal voor open hoor maar je bent altijd afhankelijk wat de klant wil😇
 
Maak gelukkig niet alleen bruggen😁
Als ik er moe van werd dan deed ik het echt niet maar sta overal voor open hoor maar je bent altijd afhankelijk wat de klant wil😇

Er zijn regelmatig mensen die roepen hee is dat niet eens leuk om te maken maar dat zijn meestal niet de mensen die hier voor de deur staan met die klusjes😂

Zi je jezelf te antwoorden....,klooijoo😁
 
Laatst bewerkt:
gewoon serieuze vraag he: wordt je het nooit beu altijd maar dezelfde soort brug te maken?
lijkt me wel leuk een keer een WSBK achtige dikke alubrug gemaakt te worden

En dat in combinatie met wat ik gister op you tube tegen kwam.
Een enkelzijdige achtervork van een VFR of Duc als voorvork gebruiken. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan