Be-He Landmarkrally 2017

Vanavond, zodra ik thuis ben en mijn eerste biertje heb.

Deze keer ook een groepsfoto *O*

moet wel werken tot 23:30
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal, , ik ben Rob, woonachtig in de de driehoek tussen Hoorn / Purmerend en Edam en van middelbare leeftijd.
Als kleine jongen draaide ik mijn naam om, vandaar mijn Forum-naam Bor S.
de S hierin staat voor de eerste letter van mijn achternaam en tevens mijn favoriete model BMW de S, of wel de R1100S.
Op deze foto's mijn mooi weer motor een Aprilia Tuono, de R1100S, zoals die wellicht in de toekomst op fotos zal verschijnen is mijn pekel fiets.
Vond dit een leuk forum topic en had vanmiddag even tijd om de eerste marks te scoren.
Wordt vervolgt, heb de locatie van een aantal andere marks al gevonden, maar dat was een klein beetje uit de buurt. Ben benieuwd naar de nieuwe marks.
Groeten Rob
full
 
Laatst bewerkt:
De nieuwste stand;

1. Eddytoo-------------------------24
2. Willem1979---------------------21
3. Baron van Braaap--------------18
4. D-S-------------------------------6
5. Jacco02, Artemecion en Dash---4
6. Bor_s -----------------------------3 Tot nu toe

Zometeen nieuwe landmarks
 
Laatst bewerkt:
Sorry mensen, Het ging ff finaal verkeerd.
Groepsfoto blijft, voor de rest zoek ik nieuwe.

Onderstaande foto is de groepsfoto; Zet zoveel mogelijk deelnemers bij dit hekkie op de foto
Iedere deelnemer op de foto krijgt een punt :Y
Verdikke hoe leg ik dit begrijpenlijk uit :?
Als je met zijn drieën op de foto staat krijg je de man drie punten, met zijn vieren? ieder vier punten.
En je mag op maar één foto staan wijsneus })
Kunnen jullie naderhand lekker een bakkie doen
full



O ja, Veel plezier en hou alles heel *D

:W Dora en Cor :W
 
Laatst bewerkt:
Eddytoo weet de helft al te staan en van de andere helft heeft hij een vermoeden :?

Gewoon ff Fleur lief aankijken :Y
 
Laatst bewerkt:
StikkerdeStik!!! |( |( |(
Er is iets finaal verkeerd gegaan met het plaatsen van de fotoos; bij aanklikken kun je meteen zien waar de foto genomen is. Maakt het wel erg makkelijk

Ik zoek meteen nieuwe fotoos uit en plaats ze zo snel mogelijk

Dank Bor_S
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe fotoos;

Bruggutjuh
full


Bunkurtjuh
full


Mannetjuh door muurtjuh
full


Toruntjuh
full


Kristal?
full


Als het goed is, staat hier geen extra informatie bij

Excuses voor de overlast :$

September zelfde gedoe
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er dan ook zwaar de pest over in; Ik vond ze juist zo leuk

De oorzaak; Ik heb alle fotoos in een map staan met in de bestandsnaam de plaats waar het Landmark staat. Als ik ze selecteer gooi ik de uitverkoren fotoos in een aparte map waarin ik plaatsnamen verwijder, fotoos verklein en meteen hernoem. Daarna upload ik ze naar MF.

Deze keer was ik vergeten ze te hernoemen, dus heb ik ze binnen MF hernoemd. Bij mij thuis was alleen de bestandsnaam zichtbaar die ik in MF gegeven had, dus ik dacht dat er geen probleem was.

Dat blijkt er dus wel te zijn...
 
Ik had ook niet het idee dat ze onvindbaar waren. Dat is ook niet de bedoeling, want anders is er voor sommige mensen helemaal niks te vinden, en dan wordt dit wel een erg selecte groep.

Ik vind het schip op het land wel grappig. De rooie dinges wist ik al als kleine jongen, de deur vond ik lachen
 
Beetje jammer.... -O-

Ik had de verste drie al op de foto en op weg naar de laatste drie in mijn buurt. Word ik ineens gebeld dat het niet meer hoeft. '(
 
PS wat betreft de groepsfoto met zoveel mogelijk "deelnemers", ik neem aan deelnemers zoals ze nu bekend zijn? Anders rijden we met tien willekeurige maten erheen, vragen we ze alle tien zich hier even te melden als deelnemer, en hop klaar is Kees...
 
Tjee, jammer, net een ritje naar Enkhuizen gemaakt voor het bootje O-)

Maar op de weg heen en terug ook 2 oudere items opgespoord.

Bruggetje in de nieuwe opgave is trouwens erg bekend,... die gaat zeker lukken.
Mijn favoriete motorzaak zit net over die brug trouwens.

Weet iemand hoe kan ik meerder fotos in 1 post oploaden?
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan