Racing on an old CBR600F: Part 8

@Daniel

Als je de foto upload naar facebook (kan ook op prive zetten dat alleen jij hem ziet) je de link van de foto kopieert en hier via de IMG tags in een post doet is het formaat prima. Copy image address moet je dan hebben.

Zoals deze :

18157210_10212207252958609_5533581876746541256_n.jpg
 
Heeft iemand een idee waar je bouten / inbussies kan halen voor de cbr 600 uit 2000?

De twee inbusjes waar je je remklauw mee ophang is lam en 1 bout van de vier onderin mijn voorvork is afgebroken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou inderdaad even informeren bij een Honda dealer of een garage die je vertrouwd. De klembouten zijn opzich niet zon hele dure grap. De bouten voor je remklauw daarentegen kunnen wel prijzig zijn. Op mlmparts verkopen ze bout revisie sets daar kun je bijv ook even kijken.
 
Ik heb een race radiateur op de cbr gezet maar na een sessie opt circuit is hij toch 110 graden. Ik had dit eigenlijk niet van zon grote radiateur verwacht. Ervaringen?
 
Ik heb een race radiateur op de cbr gezet maar na een sessie opt circuit is hij toch 110 graden. Ik had dit eigenlijk niet van zon grote radiateur verwacht. Ervaringen?
Thermostaat er uit halen

Andere kvs gebruiken.

Ik heb er nog een gewone originele op zitten zonder ventilator. ...komt onder het rijden bijna niet boven de 80 graden met alleen maar water er in.
 
Misschien zit er een grote luchtbel in. Vaak helpt het dan om de motor scheef te houden( linker kant) of voorkant op een kratje te plaatsen.de luchtbel kan er dan aan de dop kant uit.wel de dop eerst loshalen en hierna weer bijvullen.

Andere optie is kapotte thermostaat of een veel te arm mengsel.

Mijn pc25 brommer heeft 112 pk ahw en ik rij met een std radiator en thermostaat.
De std koel capaciteit is krap maar wel acceptabel als het niet boven de 30 graden is.
 
Stomme vraag wellicht maar hoe kan ik zien of ik een cbr 600 uit 2000 heb of uit 2001. Heb bij aanschaf van de circuit motor heb ik met een half oor staan luisteren kennelijk :)

Is er iets aan het blok waaraan ik het jaartal kan bepalen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan