Honda Integra scooter-motor

Ondertussen is het grote Givi scherm binnen, uiteraard meteen gemonteerd en een proefrit gemaakt, en ondanks de sterke vlagerige wind van dit moment is het wel duidelijk dat dit een hele verbetering geeft, zelf wat aan de hoge kant nu (kijk er doorheen) maar dat kan altijd nog ingekort worden, eerst maar eens afwachten wat voor een rol het Shad zadel hierin gaat mee spelen.

Verschil tussen origineel en Givi groot.



Zij profiel.
 
Shad zadel net binnen gekomen, ff snel gemonteerd maar nu geen tijd voor een proefrit vanwege een weekendje Oostende, maar wel al ondervonden dat ik nu volledig achterin kan zitten en een veel bredere bud ondersteuning heb :Y



 
Het zadel is zeker mooi maar het originele vind ik er ook niet slecht uit zien hoor, helaas dat het voor mij niet echt lekker zit :(

Morgen ff het scherm inkorten en een flink ritje maken om te kijken of het zadel de duurtest kan doorstaan, zo komen we gestaag op de voor mij ideale fiets uit ;)
 
Originele scherm is 14cm lager als het grote Givi scherm wat voor mij eigenlijk nu te hoog is omdat ik er niet overheen kan kijken, na wat meten lijkt 6cm inkorten ideaal te zijn maar we gaan eerst maar eens 5cm korter proberen.

Btw, Lexan laat zich prima zagen met een fijn vertand decoupeer zaagje, pendelstand op 0 en een zo laag mogelijk toerental.

 
Laatst bewerkt:
idd. laag toerental.

Daarna nog evt. met een schuurklos en stukje P120 de boel mooi vlak opschuren.
Maar dat kan/weet jij allemaal wel... zag een keer wat zelfbouw speakers van je voorbij komen, en denk dan ook dat je handig zat bent.

Cheers en succes gewenst
 
Laatst bewerkt:
Ach, probeer enkel maar mijn enthousiasme over de Integra te delen, That's all ;)

Thing's to do,

16T voortandwiel (verwacht)
SpeedoHealer monteren (binnen)
Skidsmarx carbon rear Hugger (in productie)
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk er al lang naar. Op lange ritten zoek ik regelmatig een plek voor mijn voeten zover mogelijk naar achteren. Dus met tenen op uiteinde van de plank. Afgezien van afwisseling heb je motor lekker stevig tussen je benen Dit weekend heb ik een Alpentoer gedaan met zo'n twintig motoren. 3 passen over en 400 km totaal. Dan wil je benen wel eens verzetten. En vooral lekker in de bochten. Een paar deelnemende Integras hadden die steunen en daarom begon ik er weer aan te denken. Ik ga er nu wel naar op zoek want de mensen zijn er blij mee. Als jij ook gaat zoeken hoor ik graag waar je ze gevonden hebt
 
Hey goed man ik zie dat er lasdopjes (oranje dopjes) bij de Speedo Healer zitten, die zijn wel het proberen waard voor de doorgeknipte draad.
Hoor graag of jij die lasdopjes wat vindt want ik ken ze niet, maar vermoed dat dit wel een betrouwbare verbinding geeft?


Wat betreft die aftak klemmen voor de andere draden had ik me al eens negatief uitgelaten, dus hopelijk ga je die niet gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan