Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Graag dit topic tokkievrij laten dus Downsider,Bueldinges,Raphaël(zo heet trouwens een homofiele Spanjaard) enz...please
 
Graag dit topic tokkievrij laten dus Downsider,Bueldinges,Raphaël(zo heet trouwens een homofiele Spanjaard) enz...please

Jij was toch die ene die al eerder een ban te pakken had...?

Zullen we proberen elkaar niet te beledigen?
 
Wel een vreemde bandenkeus om voor soft soft te kiezen volgens mij als enige van het veld. Op het begin ging het nog maar de 1 na de ander ging er voorbij...
 
Wel een vreemde bandenkeus om voor soft soft te kiezen volgens mij als enige van het veld. Op het begin ging het nog maar de 1 na de ander ging er voorbij...

Warmup was hij 23e, hij had de snelheid gewoon niet denk ik, dan toch een goede keuze gemaakt door voor banden te kiezen waar hij in het begin snel naar voren kan werken en zodra de banden hun grip verliezen de schade zoveel mogelijk beperken?
 
Graag dit topic tokkievrij laten dus Downsider,Bueldinges,Raphaël(zo heet trouwens een homofiele Spanjaard) enz...please
Ik snap niet helemaal wat je probeert te zeggen.
Ik weet dat Jorge en Nadal goede vrienden zijn maar probeer jij nou te impliceren dat dit meer dan vriendschap is?

Zo ja dan is het ze van harte gegund. Ik hoop dat Jorge door de liefde mogelijk beter in zijn vel komt te zitten en zijn draai weet te vinden op de Ducati.
 
Ik snap niet helemaal wat je probeert te zeggen.
Ik weet dat Jorge en Nadal goede vrienden zijn maar probeer jij nou te impliceren dat dit meer dan vriendschap is?

Zo ja dan is het ze van harte gegund. Ik hoop dat Jorge door de liefde mogelijk beter in zijn vel komt te zitten en zijn draai weet te vinden op de Ducati.
_O- Kijk, zo kun je ook reageren :t
 
Comming soon })

full
 
Ducati fuckup


Lorenzo spent 15secs sitting in the box waiting on the team to prepare his second bike. Subtract that from his time and he's 7th not 16th
 
Ducati fuckup


Lorenzo spent 15secs sitting in the box waiting on the team to prepare his second bike. Subtract that from his time and he's 7th not 16th
Had iemand gezegd dat hij naar binnen mocht komen dan?
Je werkt met een team, niet in je uppie met slaafjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan