Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Gezien jou MF naam ga je deze toch gewoon halen?

[afbeelding]

Dit zijn nu precies de prijzen die ik exorbitant noem. Tevens heeft deze Pepsi uitvoering een imitatie kappenset. En heb ik interesse in een VJ22. En zeker in de originele Lucky Strike uitvoering. Respect voor de aandacht die je er aan besteed. Wat wil je ervoor hebben? Als je hem hier aan zou bieden tegen een mooie MF prijs, dan heb ik zeker interesse. Mag ook per pm.
 
Voor een knappe lucky strike zul je nog verder de buidel in moeten kevin...van mooie MF prijzen heb ik nog nooit gehoord....

Dit zijn nu precies de prijzen die ik exorbitant noem. Tevens heeft deze Pepsi uitvoering een imitatie kappenset. En heb ik interesse in een VJ22. En zeker in de originele Lucky Strike uitvoering. Respect voor de aandacht die je er aan besteed. Wat wil je ervoor hebben? Als je hem hier aan zou bieden tegen een mooie MF prijs, dan heb ik zeker interesse. Mag ook per pm.
 
Voor een knappe lucky strike zul je nog verder de buidel in moeten kevin...van mooie MF prijzen heb ik nog nooit gehoord....

Je draait lang genoeg op MF mee om te begrijpen dat de prijzen hier normaal gesproken anders liggen dan op MP of elders. Als je hier handelaarsprijzen hanteert: Prima, succes op MP dan.
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn nu precies de prijzen die ik exorbitant noem. Tevens heeft deze Pepsi uitvoering een imitatie kappenset. En heb ik interesse in een VJ22. En zeker in de originele Lucky Strike uitvoering. Respect voor de aandacht die je er aan besteed. Wat wil je ervoor hebben? Als je hem hier aan zou bieden tegen een mooie MF prijs, dan heb ik zeker interesse. Mag ook per pm.

ik denk dat je een paar jaar achter loopt
 
Het is een kwestie van vraag(de gek) en aanbod.
De bubbel barst wel weer een keer.
 
Hallo ik ben op zoek naar een dynamospoel voor het nieuwe model. Heeft iemand er 1 liggen die te koop is? De huidige is kapot.
 
Iemand nog een 15t voortandwiel liggen?
Hoor het graag. Heb deze uiterlijk morgen nodig nl.
Een klein achtertandwiel <41t mag ook.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond een rondje wezen rijden met de RS, stond zo opeens de klok weer op nul en de teller op "Voltage" in plaats van "Temperatuur".
Wat denk je: zie ik ineens iedere keer waardes van 10 tot 13,5 volt. Hmmm, dat is vast niet goed.
Thuis meteen de voltmeter er aan gehangen, maar dat klopt ook dus.
Spanningsregelaar of de dynamo stuk, denk ik.
Binnenkort even opereren.
 
Ik weet het al, dynamo is prima. Regelaar gaar dus.
Ik heb het ding er even afgesloopt, maar als ik op plaatjes kijk, is het al een vervangingsding.

Bij Carmo verkopen ze ook een universele spanningsregelaar. Is dat wat, dat Carmo?
 
carmo is n leuk bedrijf. Al van alles laten repareren,ecu, cdi, tcu,......
ook eens n spanningsregelaar voor de kr1 gekocht met advies er gratis bij waarom ze stuk gaan en hoe te plaatsen.
 
Vanmorgen tijdens een ritje het schakelstangetje afgebroken... Niet echt handig om dan (na aanduwen) in 4e of 5e verzet weer thuis te raken...

Is trouwens een rvs stangetje, is dit origineel bij de RS250?

Mvg,Frank
 
Ik had trillingen in het blok vd rgv tussen de 4/5 duizend toeren
Bleek dat koppelinghuis wat los was getrild.
Blokrevisie laten doen, Maar als hij in neutraal stond ik nog wel wat geluid maken .
Hendel 1/4 indrukken en geluid was weg...
Maar na bijna 3duizend kilometer komt de trilling weer terug....
Wat kan ik nu doen om te zorgen dat als blok open gaat ik het losgaan vd koppelinghuis kan tegen gaan .

Andere korf halen in GB of ??????

Iemand een idee hier mischien.
 
Korf komt niet gauw los. Is alles tijdens de revisie wel goed gegaan?
Is er inmiddels schade ontstaan aan de korf? Anders is er geen noodzaak deze te vervangen.
 
Is niet standaard nee, maar ik ben wel benieuwd hoe deze is afgebroken.
Dacht ik al. Is afgebroken daar waar de schroefdraad eindigt en het massieve deel v/h stangetje begint zeg maar.
Vermoedelijk vanwege voortdurend oprekken/indrukken bij op- dan wel terugschakelen. Iets waar rvs niet heel erg tegen bestand is blijkt... :+

Van de week even een nieuwe maken op t werk, nu van gewoon ferro spul. Motipje erover, klaar.. ;)

Mvg,Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan