Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Is het een 750 of 600?
En eh kan je daar wel op zitten Ron }) ,het zijn nogal opvouw fietsen :Y ,de voetsteunen zitten zowat in je nek bij die fietsen.Of is hij alleen maar om naar te luisteren ;)

Het is een 600 en hij zit Prima en past goed! Vandaag met de TR op zolder gereden ging super goed ik was de enige tweetakt en op een Norton na (na 1 sessie kaput) de enige classic. Maandag ga ik voor het eerst met de srad het circuit op. ik weet het nog niet zeker.
 
Tja het blijft Engels,dus gaat kaput.
Een 600 is een heel goed sturend fietsje,je mist alleen wat trekkracht onderin,is dus net een 2takt :Y :]
 
Het is een 600 en hij zit Prima en past goed! Vandaag met de TR op zolder gereden ging super goed ik was de enige tweetakt en op een Norton na (na 1 sessie kaput) de enige classic. Maandag ga ik voor het eerst met de srad het circuit op. ik weet het nog niet zeker.

En hoe ging het?
 
En hoe ging het?


Vanaf het eerste moment een goed vertrouwen in de motor en de banden, (slicks) ik heb nog geen bandenwarmers dus ik moest wel even de banden opwarmen.

full


full
 
Ja man allemaal tuig, dat 2-takt volk. Milieuvervuilers!
 
_O- en ik rij ook nog in een oude Mercedes stinkdiesel rond van meer dan 30 jaar oud.......
Nou Bas,jij ben wel de ultieme milieu vervuiler :Y :r ,laat de tree huggers je maar niet vinden.Die gaan je 2 takten en stinkdiesel ritueel verbranden als ze je vinden :+
 
Laatst bewerkt:
Ja maar je moet wel een heel erg grote liefhebber zijn wil je voor dat bedrag die GT
kopen.Je koopt voor de helft een modern kleppenhok wat die GT het schaamrood op de kaken zet.Buiten dat koop je er ook een nette RG500 voor. :Y :)
Als je zo iets bouwt moet je dat voor jezelf doen,hopen op die prijs te kunnen vangen
zal een illusie blijven vrees ik.Ik heb ooit een GSX-R 1000 special gehad ook met carbon wielen enzzzzzzzzzzzzz.kosten ruim 30000 euro,ik kreeg er met veel moeite 8700,- voor
met 3500km op de teller.
 
Laatst bewerkt:
De prijs hebben we het maar even niet over. Maar dit is wel motor pr0n voor de liefhebbers. Erg mooi opgebouwd :9~

Edit: Met jouw nickname ben je eigenlijk aan je stand verplicht een bod te doen :P
Ik denk niet dat ze die 500,- zullen accepteren :+
 
"Nieuwe" RG500 te koop op een veiling van Bonham's, moet je eens kijken naar de geschatte prijs, trouwens nog niet zo lang geleden is er een vergelijkebare verkocht voor 26000 GBP.

Bonhams : c.2 push miles from new,1989 Suzuki RG500 Gamma Frame no. HM31A-106906 Engine no. M301-00107841

Ja maar het is de vraag wat hij werkelijk gaat opleveren,en wil je de waarde behouden
kan je de motor alleen maar ergens opslaan en er niet mee rijden.
Ook mag je maar hopen als verkoper dat er op die dag de juiste kopers aanwezig zijn,
je ziet vaak genoeg dat de verwachte prijs lang niet gehaald word bij veilingen.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan