Oldskool GSXR topic deeltje 40

Niet? oh, ik dacht dat die frames vrijwel hetzelfde waren behalve dat je bij de een wel het subframe kan losschroeven. Nu ik er zo over nadenk zijn ook de montage punten van het blok anders enzo. Leek mij wel handig zo'n rechte tank dan kon ik simpel er een stukje tussen frame en subframe plakken zodat ik de onderste bevestiging kan laten vervallen.


Schakelpookje van zijn grote broer past er wel precies op. GP-shift voor 10,- euro

Het is maar een low budget figtertje er komt ook nog een andere kont op.
 
Vraagie eh... Wat zat hier aan? Ik kan het me niet voor de geest halen. En zoeken is een beetje lastig als ik niet precies weet waarna ik moet zoeken. Mijn schuur was overhoop gegaan door een grote kast die naar beneden was gedonderd. Dus wat netjes lag kan nu zomaar ergens in een hoekje liggen. Liefst een foto aub.

Er staat zekering op maar misschien mis ik wat..

full
 
Super!! Maar goed dak 't even vroeg. Finaal over heen gekeken met me schele harses. Anders was ik morgen weer verder gaan zoeken. :P Thanks.
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen,

onlangs een '88 750 gekocht in Nederland en ingevoerd in België. Is mijn allereerste Suzuki ooit na toch wel een 25 j. motorrijden.
Plan is om er een 5,5 velg in te stoppen achteraan, welke kan ik hiervoor het beste gebruiken, moet het achterspatbord ook vervangen worden want om daar een 180 in te stoppen lijkt me nogal smalletjes.

Motor ziet er heel mooi uit of foto maar heeft toch redelijk wat barsten in het kuipwerk, alsook 2 brandplekken in de onderkuip door een niet correcte uitlaatcollector die de kuip raakt.

grt

Benny
full
 
Laatst bewerkt:
Je kunt een achtervelg gebruiken van een gsxr 750 van 91 of bijv van de gsxr 1100. Ik geloof dat het wel past icm de hugger.

Mbt brandgaten.... komt vaker voor inderdaad en komt inderdaad door een incorrecte uitlaat (bijv eigenlijk bedoeld voor een 1100, deze hangt lager). Zou je eens een foto kunnen maken van het spruitstuk?


PS> as zondag is de Naked bike meeting weer in Poeldijk. Altijd wel leuke sfeer en veel bekenden daar (ook met motoren met een kuip ;)).
Nog mensen die gaan? Ik ga het wel proberen iig.
 
Hoi iedereen,

onlangs een '88 750 gekocht in Nederland en ingevoerd in België. Is mijn allereerste Suzuki ooit na toch wel een 25 j. motorrijden.
Plan is om er een 5,5 velg in te stoppen achteraan, welke kan ik hiervoor het beste gebruiken, moet het achterspatbord ook vervangen worden want om daar een 180 in te stoppen lijkt me nogal smalletjes.

Motor ziet er heel mooi uit of foto maar heeft toch redelijk wat barsten in het kuipwerk, alsook 2 brandplekken in de onderkuip door een niet correcte uitlaatcollector die de kuip raakt.

grt

Benny[afbeelding]
Welkom hiero,
En met wat Quist zegt achterwiel van een 750 of 1100 vanaf 1990 dan heb je een 5,5 inch wiel.
Zonde van je kuipwerk man
 
Je kunt een achtervelg gebruiken van een gsxr 750 van 91 of bijv van de gsxr 1100. Ik geloof dat het wel past icm de hugger.

Mbt brandgaten.... komt vaker voor inderdaad en komt inderdaad door een incorrecte uitlaat (bijv eigenlijk bedoeld voor een 1100, deze hangt lager). Zou je eens een foto kunnen maken van het spruitstuk?


PS> as zondag is de Naked bike meeting weer in Poeldijk. Altijd wel leuke sfeer en veel bekenden daar (ook met motoren met een kuip ;)).
Nog mensen die gaan? Ik ga het wel proberen iig.

Bedankt voor de tips,
Wat de velg betreft heb ik reeds contact met Bas, die trouwens een prima service biedt !
Ik plaats wel een foto van het spruitstuk binnenkort.
 
Ik ben bezig met de remmetjes. Voor heb ik Nissin's waar ik intussen de seals van heb. Achter heb ik een Tokico maar ik kan slecht achterhalen waarvan deze is. Ik kom uit op een GSXR600W 1992. Kan iemand dit bevestigen?

full


Blokjes waren op zag ik :P
 
Laatst bewerkt:
Omdat in deze topic de echte Suzuki fanaten zitten,
Is mijn vraag of Iemand interesse heeft in een streetfhigter project?
Gaat om een Belgische Suzuki Gsxr 750 Srad bj 1996
+-16000km,onderhoudsboekje+handleidingsboekje,laatste onderhoudsfactuur is er ook nog bij
Heb ook nog een deel origineel kuipdelen.
Reden is,gewoon te weinig tijd en daar door is de intresse beetje weg.
Bij interesse of vragen liefst via mail aub.
 
Ook ik heb een vraag:

Een vriend van mij heeft een GSXR van 1985 gekocht om op te knappen.
Het probleem is dat we hem niet aan de praat krijgen.
Nieuwe bougies erin, carbs ultrasoon gereinigd maar hij start niet. Motor draait gewoon rond maar hij lijkt geen vonk te krijgen. Hij pruttelt niet eens.
Heeft iemand een idee waar we moeten zoeken? Startrelais, bobines ??
Graag tips zodat we weer verder kunnen met deze dame die heeeeel veeeel liefde nodig heeft....
 
Terug
Bovenaan Onderaan