Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

mmm binnenkort zal de Sport toch nog aantrekelijk blijken als je hier in het topic blijft posten :+
Ik zit inderdaad ook naar de motor te kijken op die foto's. _O-
Bij die Aziatische meisjes ziet hij er ook helemaal niet groot uit.
 
Prijs is vrij hoog vind ik.Voor €5500 mag de mijne ook weg.Is van 2007 met +/35000km
ABS pomp 2mnd geleden vervangen door nieuwe.
Zit nu ook MRA Vario-Touring Windscherm smoke color op.
In nieuwstaat.
Meerdere(duidelijkere) fotos bij interesse op aanvraag.
full
 
De reden waarom ik hem weg doe is dat het hierna waarschijnlijk deze wordt.(Eerst nog ff proefritje gaan maken hoe de boxer bevalt)Ben er al eens op gaan zitten en de zithouding is veel comfortabeler dan op de S.Krijg de laatste tijd behoorlijk last van polsen en rug.(Wordt ook al wat ouder ;) )
full
 
Prijs is vrij hoog vind ik.Voor €5500 mag de mijne ook weg.Is van 2007 met +/35000km
ABS pomp 2mnd geleden vervangen door nieuwe.
Zit nu ook MRA Vario-Touring Windscherm smoke color op.
In nieuwstaat.
Meerdere(duidelijkere) fotos bij interesse op aanvraag.[afbeelding]
Wat een beauty hoor. :}

Ik heb een R1000S gekocht. ;)
Maar had wel dikke twijfel, alleen tijdelijk even geen twee aparte motorfietsen omdat ik misschien over drie maanden dichter bij het werk woon.
 
gefeliciteerd Worldbeater, met je nieuwe aanwinst
Foto'tje?
ik ben gewoon erg nieuwschierig :)
 
Even een vraagje is hier iemand die ervaring heeft met K&N filters op z'n motor.En maakt het wat uit kwa prestatie?
 
Heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik lees op een Duits en een Amerikaans forum schijnen ze niet of nauwelijks pk's toe te voegen aan de K's. Aanschafprijs is hoger dan van de papieren filters maar je kunt ze reinigen en opnieuw olien. Als je dat soort klusjes graag doet...
 
Heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik lees op een Duits en een Amerikaans forum schijnen ze niet of nauwelijks pk's toe te voegen aan de K's. Aanschafprijs is hoger dan van de papieren filters maar je kunt ze reinigen en opnieuw olien. Als je dat soort klusjes graag doet...
Dat is mijn ervaring ook, en dan zelfs bij een hoogtoerige ZX-10R.
De dynorun voor en na tussen een totaal vervuild papieren filter (schrok toen die eruit kwam) en een vers K&N filter was 0.5 pk.
En dat deed zelfs Mr. Tovamia af als een meetverschil. Dus K&N is voornamelijk "goed" voor de portemonnee.
Ik gooi er voortaan wel een gewoon gloednieuw filter in. :Y

(Schoonmaken is lang niet alles)
 
Laatst bewerkt:
De reden waarom ik hem weg doe is dat het hierna waarschijnlijk deze wordt.(Eerst nog ff proefritje gaan maken hoe de boxer bevalt)Ben er al eens op gaan zitten en de zithouding is veel comfortabeler dan op de S.Krijg de laatste tijd behoorlijk last van polsen en rug.(Wordt ook al wat ouder ;) )
full

Is een superfiets kan ik je zeggen. Maar doe mijn K1300R er zeker niet voor weg!!!
(Foto's: Emma Balt)
full

En de winnaar is: Good old K1300R *O*
full
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd Worldbeater, met je nieuwe aanwinst
Foto'tje?
ik ben gewoon erg nieuwschierig :)
En hier nog meer :^Ik ben niet nieuwsgierig ... ik weet gewoon graag alles :+
:o _O-

Dit topic maar voor de mooie K1200/1300 S/R/R sport houden toch? :t
Hier mijn foto's: Worldbeater in "Bmw S1000r de koning van de nakeds"

Ik ben vooral erg blij met het elektronica pakket en de ride by wire.
De koppelingsassistent heeft mij verbaast hoe goed dat werkt.
BMW is nog verder in de ontwikkeling dan ik al dacht. (Voor op Japan)
 
Laatst bewerkt:
Dit topic maar voor de mooie K1200/1300 S/R/R sport houden toch? :t
Hier mijn foto's: Worldbeater in "Bmw S1000r de koning van de nakeds"
Was me even ontgaan dat uw model idd niet in dit topic hoort :$ _O-

Ik zal er eens gaan piepen, maar niet inbreken, heb daar niets te zoeken :P
Hier nog wel een beetje :+ als ex K1200S rijder :P
... elektronica pakket ...
Was ik ooknheel tevreden mee, behalve de sterke afwijking in de boordcomputer (lees: verbruik en actieradius).
Maar de ESA vond ik echt geweldig, alsook de ABS!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was ik ooknheel tevreden mee, behalve de sterke afwijking in de boordcomputer (lees: verbruik en actieradius).
Maar de ESA vond ik echt geweldig, alsook de ABS!
Ontwikkelingen gaan ook nog gewoon door op iedere generatie :} , maar voor de boardcomputer kan BMW wellicht een beetje voorbehoud maken i.v.m. aansprakelijkheid?
Heb er in detail nog geen ervaring mee, maar vind de indicatie wel prettig.
(Gisteren terugrit van 25 km en gaf aan nog 67 km benzine :t )
Zoals jij je tank leegrijdt is magnifiek. :t
 
Laatst bewerkt:
Als er maar BMW op staat ;) O-)
Er staat nog een hele mooie 'silver' K1200R Sport op marktplaats met onderkuip.
Heeft slechts 17.000 kilometer gereden. :}

Voor de liefhebber, de eigenaar mailde gisteren over een prijsdrop. :Y (vraagprijs €6.250,-)
 
Er staat nog een hele mooie 'silver' K1200R Sport op marktplaats met onderkuip.
Heeft slechts 17.000 kilometer gereden. :}
Voor de liefhebber, de eigenaar mailde gisteren over een prijsdrop. :Y (vraagprijs €6.250,-)
Zag hem staan. Lijkt op de foto's een mooi ding!!! :Y
 
Laatst bewerkt:
...
Zoals jij je tank leegrijdt is magnifiek. :t
Bij de BMW deed ik dat niet. Wegens digitale meter.
Niets zo betrouwbaar als een ouderwetse analoge benzinemeter *D
Ook nokvol aftanken deed ik niet bij de BMW, was bang er de elektronica mee te schaden, of op zijn minst bang dat er daardoor storingen zouden optreden ...
 

Heren weet iemand of dit ook op een K1200R werkt?

Weet verder iemand hoe je de ronde remvloeistofbakje open krijg? als ik er aan draai zit het zo vast dat ik bang ben om het af te breken. groeten Jan
 
Terug
Bovenaan Onderaan