Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik schrijf ze af, de nieuwe eigenaar krijgt ze erbij. :P

Verzendkosten en BTW zijn trouwens exclusief via Engeland. ;)
Nu voor de S1000R besteld, dat verschil is gelukkig groter *O* $103.55 = € 88,52 en free shipping.
Zo ongeveer de helft dan bij GB-Racing = £139.95 (EXCLUDING VAT) met verzendkosten etc..

Edit. Zonder merknaam: US $87.67. :X
 
Laatst bewerkt:
Ik schrijf ze af, de nieuwe eigenaar krijgt ze erbij. :P

Verzendkosten en BTW zijn trouwens exclusief via Engeland. ;)
Nu voor de S1000R besteld, dat verschil is gelukkig groter *O* $103.55 = € 88,52 en free shipping.
Zo ongeveer de helft dan bij GB-Racing = £139.95 (EXCLUDING VAT) met verzendkosten etc..

Edit. Zonder merknaam: US $87.67. :X

Heb je de RSV4 al verkocht dan en heb je nu een S1000R gekocht als ik het goed lees ?
 
Even een vraagje:

Laatste paar ritjes mis ik "tegendruk" op mijn versnellingspedaal van mijn rsv4r. Als ik um in de 1 zet, blijft het pookje omlaag staan zeg maar....
Iemand een idee?
 
Proficiat :t snel gegaan en gefeliciteerd met de S1000R aankoop.
Tnx *O* De Appie was ook een snel-weg prijsje. ;) Maar verder goede motor.
Net die 1.5 uur rechtop over de snelweg was iets minder, veel wind.
Maar de Beemer rijdt wel lekker, en fully loaded met alle dynamische vering/quickshifter/traction/cruisecontrol snufjes.
Dus ook weer leuk om te testen etc, alles kunnen instellen is al een ervaring. :+
 
Laatst bewerkt:
Tnx *O* De Appie was ook een snel-weg prijsje. ;) Maar verder goede motor.
Heb heel even overwogen om hem van je te kopen maar ik pas er niet op.Ik zou er toch niet lekker en ruimtelijk op kunnen rijden. :+
Net die 1.5 uur rechtop over de snelweg was iets minder, veel wind.
Maar de Beemer rijdt wel lekker, en fully loaded met alle dynamische vering/quickshifter/traction/cruisecontrol snufjes.
Dus ook weer leuk om te testen etc, alles kunnen instellen is al een ervaring. :+

Snap ik maar ook een nakend heeft ook veel nadelen gezien de wind.Als je rechtop :P onder de 140km/uur blijft dan is het wel te doen. Het zit rechtop wat meer comfortabeler en zeker als je elke dag 1.5 moet rijden. :Y
 
Heb heel even overwogen om hem van je te kopen maar ik pas er niet op.Ik zou er toch niet lekker en ruimtelijk op kunnen rijden. :+
Beetje afvallen en vijf dagen per week naar de fitness.
Of een paar balletlessen voor de flexibiliteit. :+
Snap ik maar ook een nakend heeft ook veel nadelen gezien de wind.Als je rechtop :P onder de 140km/uur blijft dan is het wel te doen. Het zit rechtop wat meer comfortabeler en zeker als je elke dag 1.5 moet rijden. :Y
Ja, kreeg het gelijk op mijn kop allemaal gisteren. _O-

Maar voor woon-werk zit het wel 25 kilometer lang wat lekkerder. :Y
Dat zag ik mij met de Appie niet doen.

Nu misschien een mooi compromis 'alles in 1' tussen sport en toer.
23 augustus op CPZ testen of er genoeg sport inzit. :Y
 
Net proefgereden op een RSV4 APRC.
Reed erg goed, alleen bij het terugschakelen voelde ik telkens weer een tik/schokje in de koppelingshendel die ik niet kon plaatsen.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
 
Net proefgereden op een RSV4 APRC.
Reed erg goed, alleen bij het terugschakelen voelde ik telkens weer een tik/schokje in de koppelingshendel die ik niet kon plaatsen.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Dat is slipper clutch, deze wordt bekrachtigd door motorfacuum (als ik me niet vergis en) daardoor voelt deze net iets anders al een standaard koppeling.
 
Iemand die van zijn APRC Factory af wil trouwens? :P

Zoiets bedoel je??

misc.php


Of in originele uitvoering?? :z

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan