Livio Loi fan topic

Tot nu toe een onzichtbaar seizoen voor Livio. En nu uit het niets 4e. Waar kwam dit vandaan? Knap hoor :}
 
Laatst bewerkt:
Tot nu toe een onzichtbaar seizoen voor Livio. En nu uit het niets 4e. Waar kwam dit vandaan? Knap hoor :}
Makkelijk circuit,lange rechte stukken. Hoop voor hem dat hij hier niet op blijft teren en nu ook doorzet. Want voor de rest zijn de prestaties zeer matig in zo'n goed team. Vooral als je naar Mir kijkt.
 
Tot nu toe een onzichtbaar seizoen voor Livio. En nu uit het niets 4e. Waar kwam dit vandaan? Knap hoor :}

Ik vraag me af of het iets te maken heeft met dat Livio volgend jaar nog geen zitje heeft. Dat heeft al vaker een halve seconde per lap gescheeld volgens mij. :X
 
Wat een horrorcrash was dat van Livio vandaag.....
Dat hij er met alleen een sleutelbeenbreuk vanaf komt,
hulde aan het airbagpak!
Zie ook:https://www.racesport.nl/motogp/livio-loi-over-zijn-horror-crash-in-misano-audio-en-video/
 
Oma, opge*****!

Wat is er met "onze" Livio aan de pepernoot jongens? :?

18de, 21ste en 24ste in de laatste races, terwijl die in Amerika ineens sterk was lijkt het er nu even helemaal uit te zijn...

Je zou toch denken dat de combi Reale Avintia, KTM machine en Moto3 race winnaar toch minstens iedere race om de puntjes zou moeten vechten?

Ik ben bang dat het voor Livio zo een heel moeilijk verhaal gaat worden om voor volgend jaar ergens een plekkie te vinden en zou het jammer vinden als hij in de (met alle respect) WSS300 terecht komt. -O-
 
Oma, opge*****!

Wat is er met "onze" Livio aan de pepernoot jongens? :?

18de, 21ste en 24ste in de laatste races, terwijl die in Amerika ineens sterk was lijkt het er nu even helemaal uit te zijn...

Je zou toch denken dat de combi Reale Avintia, KTM machine en Moto3 race winnaar toch minstens iedere race om de puntjes zou moeten vechten?

Ik ben bang dat het voor Livio zo een heel moeilijk verhaal gaat worden om voor volgend jaar ergens een plekkie te vinden en zou het jammer vinden als hij in de (met alle respect) WSS300 terecht komt. -O-


Wat dacht je van de Sky jongens ? en Antonelli en Bastianini ??
Zo zijn er zoveel die het heel moeilijk lijken te hebben
 
Oma, opge*****!

Wat is er met "onze" Livio aan de pepernoot jongens? :?

18de, 21ste en 24ste in de laatste races, terwijl die in Amerika ineens sterk was lijkt het er nu even helemaal uit te zijn...

Je zou toch denken dat de combi Reale Avintia, KTM machine en Moto3 race winnaar toch minstens iedere race om de puntjes zou moeten vechten?

Ik ben bang dat het voor Livio zo een heel moeilijk verhaal gaat worden om voor volgend jaar ergens een plekkie te vinden en zou het jammer vinden als hij in de (met alle respect) WSS300 terecht komt. -O-

Beetje laatste kans voor Livio lijkt me......dus er moet wel wat gebeuren!
 
Ben bang dat het hem aan mentale hardheid ontbreekt. Hij kan niet "om de problemen heenrijden" om maar eens een cliché uit de kast te trekken. Als de omstandigheden ideaal zijn kan hij bloedsnel zijn, maar zodra dat niet zo is is Livio nergens te bekennen.
 
Als je al een paar jaar redelijk kansloos in de Moto3 rijdt, dan is het volgens mij toch echt tijd om thuis op een 600cc Honda te stappen en de Moto2 te proberen. Anders gaat je Grand Prix carrière gewoon nergens heen.

Ik vraag me af of hij een plekje in het SBK paddock zou ambiëren. Daar willen nog wel eens zitjes gemakkelijk rondschuiven.
 
Als je al een paar jaar redelijk kansloos in de Moto3 rijdt, dan is het volgens mij toch echt tijd om thuis op een 600cc Honda te stappen en de Moto2 te proberen. Anders gaat je Grand Prix carrière gewoon nergens heen.

Ik vraag me af of hij een plekje in het SBK paddock zou ambiëren. Daar willen nog wel eens zitjes gemakkelijk rondschuiven.

Zou vrij vreemd zijn dat niet te ambiëren... MotoGP avontuur lijkt me eigenlijk wel mooi geweest, paar hele leuke successen gehaald waar hij echt trots op mag zijn, maar veel meer lijkt er niet in te zitten.

Maar misschien is er in Belgie een geldschieter die hem volgend jaar op een Moto2 fiets kan helpen, zoals ze Xavier in de MotoGP wisten te krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Zou vrij vreemd zijn dat niet te ambiëren... MotoGP avontuur lijkt me eigenlijk wel mooi geweest, paar hele leuke successen gehaald waar hij echt trots op mag zijn, maar veel meer lijkt er niet in te zitten.

Maar misschien is er in Belgie een geldschieter die hem volgend jaar op een Moto2 fiets kan helpen, zoals ze Xavier in de MotoGP wisten te krijgen...

Marc van der Straten heeft volgend seizoen budget over :Y
 
Daar is ie ook al eens buiten gebonjourd midden het seizoen (nadat ie een laatste kans kreeg op een full factory KTM) dus ik vrees ervoor dat ie zal ontvangen zal worden.

Marc van der Straten heeft volgend seizoen budget over :Y
 
Laatst bewerkt:
Zou vrij vreemd zijn dat niet te ambiëren... MotoGP avontuur lijkt me eigenlijk wel mooi geweest, paar hele leuke successen gehaald waar hij echt trots op mag zijn, maar veel meer lijkt er niet in te zitten.

Maar misschien is er in Belgie een geldschieter die hem volgend jaar op een Moto2 fiets kan helpen, zoals ze Xavier in de MotoGP wisten te krijgen...
Het Zelos-management zorgt al jaren dat Belgische rijders een plekje hebben in de GP's.
 
Het Zelos-management zorgt al jaren dat Belgische rijders een plekje hebben in de GP's.

Doen ze wel goed, Livio en Xavier hebben ook tot dit jaar niet teleurgesteld, maar MotoGP lijkt voor Xavier nog een stapje te hoog en bij Livio wil het gewoon niet lukken op deze motor '(
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik het bekijk, rijdt Xavier meestal ergens achteraan.
En er zijn coureurs op een 2 jaar oude Ducati die het beter doen, waaronder Rabat...

Ook in de Moto2 heeft die nooit potten kunnen breken.
De reden dat die MotoGP rijdt, is door een zak geld.

Hij is niet de enige, die door een zak geld in de GP zit.
En dat zijn over het algemeen ook niet de meest getalenteerde...
 
Zoals ik het bekijk, rijdt Xavier meestal ergens achteraan.
En er zijn coureurs op een 2 jaar oude Ducati die het beter doen, waaronder Rabat...

Ook in de Moto2 heeft die nooit potten kunnen breken.
De reden dat die MotoGP rijdt, is door een zak geld.

Hij is niet de enige, die door een zak geld in de GP zit.
En dat zijn over het algemeen ook niet de meest getalenteerde...
Xavier rijd een gp16 en Rabat een gp17.
 
Terug
Bovenaan Onderaan