XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank mannen voor het advies! De Bridgestone S20 kende ik inderdaad niet, maar lees alleen maar goede reviews...

Vanavond de knoop doorhakken en bestellen!
Neem ze gerust, als je van 'plat gaan' houdt...de voetsteunpinnetjes zijn er bij mij tot het rubber af....is wel debet aan de voor, voorganger van de S20 namelijk de BT56. Ik heb Kenny ook al erruug lang ( 19jr)
 
Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet meer zo plat ga als vroeger, durf dat niet meer zoo eigenlijk.....
 
Dank mannen voor het advies! De Bridgestone S20 kende ik inderdaad niet, maar lees alleen maar goede reviews...

Vanavond de knoop doorhakken en bestellen!

Ben zelf erg tevreden over de Pirelli Angel type ST of de GT


Gr XJROB
 
Laatst bewerkt:
:? Groen ?

full
 
is er nog iemand op dit forum die zijn originele uitlaatsysteem wil ruilen tegen een 4 in 1 zoals op de bovenstaande foto?... is een rvs systeem...
 
is er nog iemand op dit forum die zijn originele uitlaatsysteem wil ruilen tegen een 4 in 1 zoals op de bovenstaande foto?... is een rvs systeem...

Heb je er een duidelijke foto van ?
Ik ga in de winter pas beginnen met verbouwen, maar had graag een 4-1 gehad in plaats van de 4-2

Eventueel sta ik er wel voor open. Is in nieuwstaat.
Wil er wel bij zeggen dat ik de afweging maak, dus nog niets definitief is :9

Arthur
 
Blijf 4-2 toch het mooiste vinden voor een xjr
De hele week woon-werkverkeer gedaan op de motor. Blijft toch een heerlijke motor,ook in de stad
 
full

full

full


De laatste foto lijkt het of er roest op de bochten zit, maar dit is niet het geval.,het is aanslag.
bochten hebben poetsbeurtje nodig, maar is wel degelijk van rvs
 
Pro D'or van Laser.
Heb ik er zelf ook nog opzitten., heeft een mooie diepe sound. Zeker met de open demper. 😎
 
Ik ook ,9 jaar geleden alweer

En ook nog een Carbon uitvoering gehad
 
Laatst bewerkt:
Kheb ze ook beide, carbon open en de rvs met Ekeur . Ik ben nog ff met Rob in de weer geweest bet. die Akra maar ik wil toch wel eens aan zo'n Nikko carbon uitvoering komen, en rond hè 8-)

Ik denk dat ze in frankrijk ook wel gebruikt voorbij komen maar m'n Frans hè. :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan