Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Ben gisteravond laat genaaid op een lege industrie (80 weg met een ruime 3-5km zonder kruispunt) op de busa. 270 km/h na correctie, rijbewijs en motor ingenomen. Heb in het holst van de nacht 10 kilometer naar huis moeten lopen met m'n gear.

Ben gelaserd vanaf een viaduct en heb ze blijkbaar niet zien staan in het donker op mijn verkenningsronde. Aan het einde van de 'top snelheid rit' werd ik op levensgevaarlijke wijze klemgereden door een politieauto.

Gelukkig is nederland er weer een stukje veiliger op geworden na de inzet van deze agenten *O*
 
Laatst bewerkt:
Ben gisteravond laat genaaid op een lege industrie (80 weg met een ruime 3-5km zonder kruispunt) op de busa. 270 km/h na correctie, rijbewijs en motor ingenomen. Heb in het holst van de nacht 10 kilometer naar huis moeten lopen met m'n gear.

Ben gelaserd vanaf een viaduct en heb ze blijkbaar niet zien staan in het donker op mijn verkenningsronde. Aan het einde van de 'top snelheid rit' werd ik op levensgevaarlijke wijze klemgereden door een politieauto.

Gelukkig is nederland er weer een stukje veiliger op geworden na de inzet van deze agenten *O*

Hoezo ben je genaaid dan :?
 
Zielepootjes die om half 3 snachts staan te laseren op een verlaten weg. Volgens mij was ik gelijk de enige en laatste klant want ik hoorde via de porto van 1 agent dat ze ging afbreken, tja ik heb in mijn eentje de buit voor een hele week verdiend voor ze.
 
Laatst bewerkt:
Zielepootjes die om half 3 snachts staan te laseren op een verlaten weg. Volgens mij was ik gelijk de enige en laatste klant want ik hoorde via de porto van 1 agent dat ze ging afbreken, tja ik heb in mijn eentje de buit voor een hele week verdiend voor ze.


Wowwwww, weet je het bedrag al? Indicatie

We kennen allemaal een heel verhaal ophangen over eigen schuld, maar niemand koopt een supersport om 80 te gaan rijden....
 
Kan weinig vergelijkbare zaken vinden, snelheden die in de buurt komen waren rond de 2500 euro. dit is btw mijn 1e boete in mijn leven :')
 
Gisteravond op weg van werk naar huis, 2:00 in de nacht.......Ik word staande gehouden.

Ik was net door rood gereden, want dat stoplicht rij je met een motor 'niet aan', dus ik moet wel dagelijks door rood bij dat stoplicht.....

Agent vraagt of ik weet waar ik voor staande gehouden word, ik zeg dus dat ik dat wel snap, dat dat dat rooie lampje was..... Agent: onderandere, ook je snelheid, je ree 100, waar je 50 mag (is een 2 balans weg in de bebouwde kom).
Ik zei dat dat echt onmogelijk kon. Maar eerste instantie bleef hij vol houden over een geijkte teller enz enz......
Ik zei dus dat hij kon zeggen wat hij wou, maar dat ik nooit zal gaan geloven dat het 100 was, omdat ik gewoon echt zeker wist dat dat gewoon niet het geval was.
"nou....het was zeker 80" zei hij opeens.
Ik zei toen dat hij dus kennelijk m'n snelheid niet geijkt had met die meter van hem.....daar kreeg ik toen geen antwoord op.

Dat stoplicht, dar ga je een bekeuring voor krijgen....zei hij.
Ik leg hem uit dat ik hier dagelijks ree, en dat dat stoplicht niet aangereden kan worden met de motor, hij begreep dat, want hij ree zelf ook motor. Toch krijg ik er een bekeuring voor, want ik moest het maar zien als een bekeuring voor de snelheid, want deze was goedkoper.....

Hij zei dat hij het nog door de vingers had kunnen zien als ik met bv 5 km/h de kruising overgegaan was.....maar niet met deze snelheid.
Ik schiet een beetje in de lag, en zeg tegen hem dat ik normaal gesproken met 30 a 40 km/h de kruising oversteek, omdat de kruising goed overzichtelijk is, en dat ik toevallig vandag zelfs stil gestaan had,omdat ik een tegenligger had bij de kruising, en ik niet zeker wist of hij misschien mijn weg zou kruisen, ik heb dus stil gestaan om eerst af te wachten waar die ene tegenligger heen ging....

Hij zei toen dat hij dat maar moest geloven, omdat de afstand tussen hem en mij te groot was om het met zekerheid te zeggen......




Wat een kerel zeg, die agent.
Hij heeft alleen gegevens genoteerd, en ik zou de prent wel binnen krijgen.

Ik ga wel kijken of ik wat met bezwaar voor elkaar krijg, want ik kan bij dat stoplicht gewoon niet wacht tot hij groen word, om die tijd rijdt er gewoon bijna niemand op de weg, en zonder een andere auto zal dat licht nooit groen worden......

Ik ben benieuwd.

De agent had het in ieder geval over 140,-
 
Zielepootjes die om half 3 snachts staan te laseren op een verlaten weg. Volgens mij was ik gelijk de enige en laatste klant want ik hoorde via de porto van 1 agent dat ze ging afbreken, tja ik heb in mijn eentje de buit voor een hele week verdiend voor ze.

Ik geloof er geen reet van dat het een verlaten weg is waar ze om half drie 's nachts laseren. Sowieso wordt er weinig gelaserd om half drie 's nachts..
Welke weg was het?
 
Kan weinig vergelijkbare zaken vinden, snelheden die in de buurt komen waren rond de 2500 euro. dit is btw mijn 1e boete in mijn leven :')

2500€? ;(

Als je onder de invorderingsgrens zat, zal het toch wel wat minder zijn hoop ik. Tenzij het 49km te hard binnen de bebouwde kom met wegwerkzaamheden was en je ook nog eens een wheely door rood trok?
 
Laatst bewerkt:
2500€? ;(

Als je onder de invorderingsgrens zat, zal het toch wel wat minder zijn hoop ik. Tenzij het 49km te hard binnen de bebouwde kom met wegwerkzaamheden was en je ook nog eens een wheely door rood trok?


190 km/h te hard is iets boven de invordering grens :]
 
Ik geloof er geen reet van dat het een verlaten weg is waar ze om half drie 's nachts laseren. Sowieso wordt er weinig gelaserd om half drie 's nachts..
Welke weg was het?
Ivm herkenbaarheid ga ik dat niet plaatsen. De vijand leest hier immers ook mee.
 
Ivm herkenbaarheid ga ik dat niet plaatsen. De vijand leest hier immers ook mee.

Tuurlijk. Stel je voor dat de agent leest dat je je gal gespuwt hebt op een internetforum. Dat zal je zaak zoveel slecht doen :/ . Of je wilt niet toegeven dat de verlaten weg toevallig niet helemaal verlaten was. Zouden er echt twee agenten uren op een industrieterrein gaan staan wachten op die ene motor die langs komt? Of was het misschien toch een provinciale weg of snelweg?
 
We gaan offtopic maar zo integer zijn agenten tegenwoordig niet. Als ze me nog verder willen naaien smeren ze me nog meer onzin aan op het LAF principe: leugen + ambtseed = feit.

Het was iig een N weg die twee grote industriegebieden verbind en ja die was verlaten.
 
We gaan offtopic maar zo integer zijn agenten tegenwoordig niet. Als ze me nog verder willen naaien smeren ze me nog meer onzin aan op het LAF principe: leugen + ambtseed = feit.

Het was iig een N weg die twee grote industriegebieden verbind en ja die was verlaten.


Ik denk dat de desbetreffende agent al weet of het over hem ging of niet. Zoveel worden er per dag niet gepakt met deze snelheid....
 
Bekeuring voor door rood licht rijden is 230 euro, dus als hij 140 zei dan krijg je nog weer ergens anders een bekeuring voor. Vreemd verhaal :?


Dus toch.....
Ik vond het al weinig, maar dacht dat het bedrag voor rood licht mss naar beneden was gegaan.... Zo lang geleden dat ik daar een prent voor gehad heb.

Dan ben ik nu al helemaal benieuwd wat ik binnen ga krijgen.....
 
We gaan offtopic maar zo integer zijn agenten tegenwoordig niet. Als ze me nog verder willen naaien smeren ze me nog meer onzin aan op het LAF principe: leugen + ambtseed = feit.

Het was iig een N weg die twee grote industriegebieden verbind en ja die was verlaten.

Waarom is dit naaien of smeren?
Het is toch niet zo dat het niet duidelijk is dat 270 per uur niet is toegestaan?

Ja, het is vervelend dat dit je een hoop geld en frustratie kost, maar het is niet zo dat de agenten je hebben gedwongen zo te rijden om je maar te kunnen pakken op iets. Ik snap ook niet hoe dit iets te maken heeft met de integriteit van agenten.
Mijn laatste staandehouding was een waarschuwing, de keer daarvoor kreeg ik helaas wel een boete maar die mocht ik delen met degene die achter me reed. Ik wist dat ik te hard reed, dus eigen schuld, dikke bult. Die jongens doen ook hun werk maar.

Maar bekijk het van de zonnige kant: je wordt wel erelid van de club van 1000. :+
 
Zou het kunnen dat je vaker op die plek aan het racen bent? En et in het verleden wel overig verkeer was??

Dan roep je namelihk heel hard


IWA!!!!!!!


IK
WIL
AANDACHT!!!


En die krijg je dan....
 
Ben gisteravond laat genaaid op een lege industrie (80 weg met een ruime 3-5km zonder kruispunt) op de busa. 270 km/h na correctie, rijbewijs en motor ingenomen. Heb in het holst van de nacht 10 kilometer naar huis moeten lopen met m'n gear.

Ben gelaserd vanaf een viaduct en heb ze blijkbaar niet zien staan in het donker op mijn verkenningsronde. Aan het einde van de 'top snelheid rit' werd ik op levensgevaarlijke wijze klemgereden door een politieauto.

Gelukkig is nederland er weer een stukje veiliger op geworden na de inzet van deze agenten *O*

:') "Genaaid" . Jij bent er zo eentje die zichzelf altijd als slachtoffer ziet en totaal geen zelfreflectie heeft ofniet? Je hebt jezelf genaaid door je zo idioot te gedragen, geen medelijden mee. Volgende keer nadenken, is heus niet zo moeilijk. Mooi dat je 10km kon lopen _O-

Ik heb ook wel eens 270 gereden op een N weg *dus ik heb me ook wel eens idioot gedragen*, maar dan neem je een bewuste keus. En dan niet als een klein kind achteraf gaan staan huilen en een ander de schuld gaan geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan